Meillä tietää tällä hetkellä pari ystävää ja mun vanhemmat ja sisko. Ensimmäinen ystävä arvas heti, oli käymässä meillä samana päivänä, kun olin plussan tehnyt ja tuli puhetta töihin palaamisesta ja olin vaikeena niin oli heti, et jaa teille on kolmas tulossa. Toisenen ystävä oli käymässä meillä ja huomas mun odotusvitamiinit. Toinen ystävä kyllä tiesikin, että meillä on haaveissa kolmas ja hän kertoi minulle heti plussattuaan, joten senkin puolesta halusin hänelle kertoa.
Mun isä taas kuuli vahingossa, eikä tietenkään osannut olla hiljaa ja oli heti äiteelle kans puhunut ja samalla reissulla möläytti myös mun siskolle. Veljen perhe ei vielä asiasta tiedä, heille kyllä kerrotaan vasta myöhemmin. Myös vanhempien lasten odotusryhmissä asiasta tiedetään. Muille kerron sitten, jos kysyvät, kun en halua alkaa valehtelemaankaan. Ihan varma en oo anopista et tietääkö. Mies oli siellä käymässä ja puhuttiin puhelimessa ja sanoin, koska on ensimmäinen neuvola-aika ja puhelin olikin just silloin kaiuttimella ja miehen äiti tietenkin vieressä. Omat lapset ei vielä asiasta tiedä. Pienempi tosin ei vielä ymmärrä (1v4kk) ja isompi ei varmaan ees osais olla hiljaa (3v7kk).