Vauvan liikkeet

Meijän vaavi on koko viikonlopun pyörinyt kohdussa ku puolukka. .....

No nii siis ihan ihme tyyppi :)tuntuu kuin vetäis mahaa sisään päin tai jotain... tiiättekö sen tunteen kun jossain laitteessa tms ottaa kauheesti mahan pohjasta... tää tuntuu samalta ja monta tuntia putkeen! Välil tuntuu että ei pysty hengittää :hilarious:

Onhan jännä nähä keskiviikkona miten päin neiti tällä kertaa on... varmaan pää vasemmalla ja varpaat oikealla!
 
lelluuu, mullakin oli joku viikko sitten muutama flunssapäivä, ja mahatyyppi tuntui myös pitävän treenitaukoa :p Melkein jo huolestuin, mutta sieltä se reippaampi potkiminen sitten taas alkoi kun omakin olo parani. Että varmaankin flunssat ja muut voi vaikuttaa.

Nyt 23+4 ja jopa kevyemmät potkut alkaa näkyä päällepäinkin, ja isommat heilauttaa koko mahaa *auts* :woot:
 
Olen ollut vähän huolissani, kun tunnen niin vähän liikkeitä, mutta kun istukka on suurimmilta osin vasemmalla etuseinämässä, niin se kai sitten vaimentaa niitä. Itse asiassa tunnen liikkeitä melko lailla vain oikealla puolella, jännää. Jälkikasvu tuntuu tykkäävän pyöriä vähän normaalia enemmän kaksi kertaa vuorokaudessa, säännöllisesti keskiyön paikkeilla ja uudestaan vähän keskipäivän jälkeen. Toivottavasti rytmi säilyy syntymän jälkeen, isänsä on nimittäin aikamoinen yökukkuja ja istuskelee muutenkin mielellään hereillä keskiyön jälkeen. Aamuvirkku lapsi oli ihan kauhu.
 
Eilen illalla kun menin nukkumaan ni pidin hetken käsiä alavatsan päällä ni tunsin muutamat pienet tuuppaisut :p:Heartred Muutenki alkanu kyl tuntee enemmän noit liikkeit :happy: Mulla on siis istukka aikalai keskellä (fundus) .. Tällä hetkellä menossa 23+2
 
Täällä 24+5.. tuntuu et kaikki liikkeet näkyy jo ulos, tai vähintään tuntuu. Välillä vaikee keskittyä esim töissä, jos alkaa hirvee myllerrys :D
 
Työkaveri hipelöi miun mahaa eilen aamulla palaverissa ja kaveri päätti muksauttaa tätä kopeloijaa mahan läpi. Työkaverilla meni pasmat ihan sekaisin ja pelkäsin, että alkaa kiljumaan kesken esimiehen puheenvuoron :D. Kyseinen henkilö ei siis ole ennen päässyt tunnustelemaan masukumpua saati tuntenut vauvan liikkeitä vatsanahan läpi. Reaktio oli kyllä hauska.
 
Täällä tuntuu olevan illan virkku, kun iltapuolesta alkaa kaamea potkiminen ja jatkuu vielä yölläkin :P Mä vaan ite ku oisin iltauninen, nii toivon, että tääkin nukkuis yöt kiltisti, kuten siskonsa vauvana olessaan :wink
 
Täällä riehutaan kovasti, varsinkin joka kerta kun asetun selinmakuulle, mutta illalla Pähkinä on kaikkein aktiivisimmillaan. Iskä on kanssa tunnustellut liikkeitä vatsan päältä ja saanut melkein slaagin kun tunsi niitä ensimmäisen kerran. Vetäisi äkkiä kätensä pois ja ei ollut uskoa sitä! :D Mua nauratti kovasti. En tiedä millainen kaveri täältä on tulossa, kun potkii ja tökkii mua kyllä ihan joka puolelle vatsaa eikä vaan yhteen kohtaan. Ja on kyllä kieltämättä kummallista katsella omaa vatsaa, kun se liikkuu "itsestään". :D
 
Jeh, ei ois uskonut kuinka paljon voikaan näillä viikoilla (24+) jo liikettä tuntua vaikka mulla on istukka etuseinässä. Aivan jäätävää välillä, mutta jatkuvasti tulee edes satunnaista potkua. Ja nukkumaanmennessä vauva selkeästi pyörii/kääntyy hitaasti, tuntuu todella hämmentävälle.
 
Vaavi on nyt muutamia kertoja potkinut rakkoa, ja se tuntuu myös ainakin näin alkuun kovin hämmentävälle. Ja sitten sitä miettii hetken aikaa, että onko tässä nyt pissahätä vai ei...
 
Kaveri on kaivautunut nyt johonkin tuonne ylös oikeiden kylkiluiden alle ja puskee siellä. Selkä miun mahaa vasten, tuntuu kun yrittää painautua syvemmälle. En nyt siis ole täysin varma onko tuolla kylkiluiden alla pää vai peppu, mutta ilmeisesti potkiminen tapahtuu kohti allekirjoittaneen selkärankaa, koska tiukkoja iskuja en tunne, vain pientä mylläystä, heilumista ja asennon parantamista. On muuten tosi epämieluisa olo.

Mulla on naurettavan lyhyt keskivartalo, joten kauhulla jo odotan tulevia tuntemuksia vauvan kasvaessa. Tuleekohan se tosta kylkiluusta läpi, kun ylöspäin ei enää ihan hirveästi mahdu nousemaan? :grin
 
Joko muilla on tullut vauvan liikkeet uniin? Näin toissayönä unta, että olin potkunyrkkeilyleirillä (mun vanha harratus) ja sit siellä yövyttiin jossain koulun liikuntasalissa lattialla. Unessa yritin käydä illalla nukkumaan ja koko ajan joku muksi mua vatsaan. Hermostuin, että onpa ihme leiri kun nukkuvaakin täällä tökitään ja potkitaan ja onpa kumma kun täällä ei anneta ihmisten nukkua :D heräsin unesta ihan raivona ja kukas se mua potki ja tökki kovaa vauhtia :D eli vauvan potkut tuntui niin kovaa, että tulivat mun uneen :wink
 
Esikoinen tulossa ja istukka edessä, joten en oikein edes tiennyt, mitä odottaa. Hentoinen kutittelu alkoi kuitenkin jo muutamia viikkoja sitten ja nyt (23+1) alavatsaa muksitaan jo oikein urakalla. :Heartred Yöt olen saanut vielä nukkua rauhassa potkujen osalta (jalkoja vain särkee, kun kohtu painaa lonkkaa), mutta iltapäivällä ja illalla vaikuttaa olevan aktiivisimmat ajat.
 
Ei oo tullu potkut uniin kenenkään kohdilla :) Täällää vauva tykkää kovasti olla edelleen pää alaspäin, ja nyt tänää pää tuntuis olevan entistä alempana. Aiemmin hikka tuntunu selkeiten rakon kohilla mut nyt on alempana ja tuntuu ihan alapäässä asti tai kohdunsuulla. Potkut tuntuu sen sijaan tosi ylhäällä tai toisessa kyljessä. Vielähä sil on tilaa vaihtaa asentoa ja pompata ylöskii tuolt lantiosta, et saas nähä onko tää pysyvä asento vai ei.
 
Bettie, välillä olen herännyt vauvan potkuihin. Usein alkuillasta tai aamuyöstä/aamulla. Enemmän häiritsee kun toinen muljaa oikein kovasti ja yrittää mennä kylkiluiden alle.
 
Mulla tuntuu lähes kaikki liikkeet tuolla ihan alhaalla. Toki viikkojakin vasta kasassa 24 eli ei se kohtukaan paljon navan päälle ole. Eniten asiaan taitaa kuitenkin vaikuttaa edessä ylhäällä oleva istukka. Vauva on kuitenkin ollut joka kerta ultrassa tai tunnustellen pää alhaalla minun lantiossa kuten sisaruksillaankin aina oli. Ja hikka ja osa muistakin liikkeissä tuntuu ärsyttävästi omassa peräsuolessakin :D
 
(Kun kirjoitin peräsuoli puhelimella niin tarjosi kakkaläjän kuvaa :D )
 
Takaisin
Top