Vauvan liikkeet

Sunnuntai-aamuna kiva herätä 4.30 "jumppatuokioon" :wink bebe potkii minkä jaloista lähtee. Tämä kuten esikoinenki tuntuu viihtyvän poikittain ja kovimmat potkut tulee tietty sille kyljelle jonka "päällä itse makaa".
 
Mä tein aamupalaa ja juustoa takaisin pussiin laittaessa koskin sillä mahaani. Sadasosasekunnissa sai kylmä juustopala iskun mahasta :D Muutenkin vauva on ruvennut selvästi reagoimaan enemmän kaikkeen mikä koskee mahaan.
 
Heh, mulla menee tasan toisinpäin. Eli mies ei ole paljoa vatsan päältä liikkeitä päässyt tuntemaan, sillä _AINA_ kun vauva myllertää/potkii mahassa niin se lopettaan sen sillä sekuntilla kun laittaa käden päälle kokeillakseen. Tai sitten tuntee, että se kääntyy tai vaihtaa osotetta =D.

*Muoks* Aamuisin kun yritän tätä kikkaa saadakseni nukkua pidempään; ei toimi... Varmaan samanlainen KeljuK tulossa kun vanhempansa :hilarious:
 
Meillä mies on tuntenut tasan yhden potkun, muuten mukula on aina rauhoittunut isällisestä kosketuksesta.

Tänään on ollut siinä mielessä outo päivä, että varsinaisia liikkeitä en ole tuntenut, mutta nähnyt sitäkin enemmän. :D Nytkin maha vähän väliä heiluu ja tutisee. Kova mylläys näyttäisi olevan meneillään, mutta ilmeisesti tuo istukka (?) vaimentaa tuntopuolen varsin tehokkaasti.
 
Mä olen tuntenut liikkeet jo aika alusta lähtien - viikosta 16 eteenpäin, vaikka onkin esikoinen tulossa. Mieskin päässyt osalliseksi jo viikosta 17 alkaen. Kohta starttaa 25. viikko ja potkut näkyy jo työvaatteidenkin läpi. Hauskinta on ehkä se, että kun olen jumpassa niin masuasukkikin pitää samalla omat jumppatuokiot. Siellä me yhdessä sitten venytellään ja oiotaan itseämme :D
 
Mun masuasukki herätti mut tänä aamuna potkaisemalla molempiin kylkiin. Hän on ruvennut venyttelemään. Ilmeisesti hänellä oli nälkä, että piti äiti herättää unesta. Oli aamupala myöhässä.
 
Mulla on nukkuminen jo välillä vähän vaikeaa, kun beibi protestoi melkein jokaista asentoa. Tänä aamunakin yritin nukkua kyljelläni (ennen kuin herätyskello soi), mutta ilmeisesti se oli vauvalle liian ahdas asento kun alkoi sellainen rytmikäs naputus kylkeen, aivan kuin tyyppi olis polkenut paikallaan molemmilla jaloilla mun kylkeä. Hirveästi tuo kyllä tuntuu muutenkin liikkuvan, välillä taitaa heittää kuperkeikkaa kun tuntuu niin isoja muljahduksia.
 
Minäkin yritin venyttää vapaapäivän unia vaan toiveeksi jäi kun toinen alkoi pyörimään hitaasti ja varmasti mahdollisimman epämukavan lopputuloksen löytämiseksi. Kun en vielä siinä noussut niin sain monoa. :grin

Toinen on, että heti kun nousen seisomaan/kävelen niin on armoton vessahätä koko ajan. Käyn vessassa kauppaan lähtiessämme (ja vielä autolla) ja kaupassa alkaa tulla jo kiire kun olisi pakko päästä taas vessaan. Miten teillä on?
Missähän ihme asennossa tuo vauveli köllii tuolla =D
 
Sinnna, mä epäilen että meidän vauva istuu tahallaan jonkun pissatiehyen tukkeena ja päästää pikku lirauksen kerrallaan rakkoon, kun on tuota samaa ongelmaa :D pakko aina ihan viimetingassa käydä pissalla, että kestää olla hetken esim. ulkona.
 
Tänään kauppan lähtiessa kävin pissilla ja kun päästiin naapurikaupunkiin 50km päähän niin taas pissitti, mut sinnittelin sit vielä puoleen väliin kotimatkaa kun käytiin sit kotikunnassa ruokakaupassa palatessa.
 
Tuntuu, että tää meidän pieni ei nuku lainkaan. Tai sitten potkii unissaankin.
 
Täällä tuntuu, että kaveri yrittää potkia tietään vapaaksi lapsvesikalvojen puhkomisella. Tekee oikein kipeää, kun hän tökkii/potkii tonne alas niin että tuntuu kuin hän tulisi läpi :P
 
Sama täällä kun teillä^^
Odotan vaan miltä se sitten loppuraskaudessa tuntuu :pale, nytkin tulee (varsinkin makuuasennossa) vähän huono olo kun toinen heittää kuperkeikkaa ja kaivautuu ties minne =D
 
Meidän lapsi jumppaa kans ihan hullun lailla, välillä tökkii yhtä aikaa alas ja ylös vastakkaisten puolten kylkiin niin en tiedä mitä haarahyppyjä se tuolla mahassa harjoittelee.
 
Minä säikähdin eilen illalla, kun olin käymässä nukkumaan. Pikkuinen muljahteli ja potkaisi niin kovaa! Vaihtoi vähän väliä asentoa ja mönki ylöspäin. Tunsin pientä kipua ja särkyä kyljissä illalla. Oli kyllä vähän hankalaa nukahtaa. Aikaisemmin ei ole vielä tämmöistä elämöintiä masuasukki pitänyt! Hui :Heartred
 
Täälläki vähän outoa ollut kun niin "isosti" tyttö pyörii. Ja muutaman päivän liikkunut aika aktiivisesti. Viime yönäkin kauhea möyrintä kun joskus vaille 3 havahduin johonkin. Heti asennon vaihtoon heräs ja alkoi rymytä. Tuntu jopa hieman epämiellyttävältä. Eli on pikkuinen kasvanut, vaikkei kovin iso ole varmasti vieläkään. :)
 
Täällä liikkeet tuntuneet vain pitkällään ollessa, viime lauantaina ajelin pitkää matkaa jollon keskivälin ajon alkoi mahassa jumpat! Säikähdin alkujn ja aloin vain nauraa ♥ Noo, nyt kun minä herään, alkaa riehuminen ja pitkin päivää muistuttaa olemassa olostaan. Ja pahimmalta tuntuu tossa navan kohdalla!
 
Takaisin
Top