musamama
Näppärä viestien naputtelija
Me ollaan kerrottu lähimmille, eli mä siskoille ja mies veljelleen, mutta isovanhemmat on vielä tietämättömiä. Mietin kans tuota äitienpäivää jos silloin tekis vaikka ultrakuvasta kortit mummoille, mutta saa nähdä malttaako odottaa sinne asti.. mulla polttelis jo omalle äidille kertoa, ja meinasikin lipsahtaa jo tuossa pääsiäisenä kun soiteltiin, mutta toistaiseksi sain pidätettyä! :D
Esimiehelle pitää kans kertoa jo aika piakkoin, kun kesäloma on mulla aika pitkä ja ens syksyn rekrytoinnit pitää suunnitella tosi hyvissä ajoin.
Meillä on nelivuotias poika, ja kovasti tekisi hänellekin mieli jo kertoa, mutta ei oikein vielä salaisuudet pysy salaisuuksina, niin pitänee vielä malttaa sen aikaa että vaikka esimies tietää.. aika noloa jos kuulee mutkan kautta, kun poika vaikka tarhassa juttelee asiasta henkilöstön kuullen.. :D
Esimiehelle pitää kans kertoa jo aika piakkoin, kun kesäloma on mulla aika pitkä ja ens syksyn rekrytoinnit pitää suunnitella tosi hyvissä ajoin.
Meillä on nelivuotias poika, ja kovasti tekisi hänellekin mieli jo kertoa, mutta ei oikein vielä salaisuudet pysy salaisuuksina, niin pitänee vielä malttaa sen aikaa että vaikka esimies tietää.. aika noloa jos kuulee mutkan kautta, kun poika vaikka tarhassa juttelee asiasta henkilöstön kuullen.. :D
Sen kruunaisi se ultra kuva, mutta saa nähdä ehtiikö kun eka neuvola on vasta viikon päästä.
Tällä kertaa en itse halua kaikille edes kertoa, vaan huomaavat sitten kun huomaavat.
Äiti oli sanonut sille, että olisihan se kertonut jos odottaisi, että varmaan muuten vaan lihonut. En enää edes muista mitä sanoin, mutta en myöntänyt kuitenkaan koska ei vielä haluttu kertoa. Jotenkin loukkaannuin siitä mun lihomisen kommentoinnista niin, että ei sitten enää huvita kertoa. Ja olen kyllä lihonut ihan sairauden enkä raskauden takia ja muutenkin tosi arka aihe mulle, koska olen tottunut olemaan hoikka ja hyvässä kunnossa, mutta nyt sairauden takia olen joutunut hyväksymään 10 kiloa ylimääräistä. 

Tulee varmasti monelle puskista, koska en ole halunnut kertoa kenellekkään yrittämisestä (paitsi äiti ja hyvä ystävä, joka ei ole sen koommin udellut)
Soittaneet, viestillä vai millä? Olisi kiva kuulla lisää.