Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lähden käymään vanhempien luona ja nyt on se tuhannen taalan tilaisuus kertoa
Olen varma positiivisesta reaktiosta, mutta jestas miten jännittää kanssa. Miksi ihmeessä
Oli kaikkia hienoja kertomis ideoita etenkin äitienpäivään liittyen. Olisin voinut kertoa kaikille kerralla ym. Mutta sitten totesin, että en halua mitään isoa spektaakkelia ja koitan vain saada kertomisen jotenkin hoidettua ettei tarvitse enää salailla.
Hei olis kiva kuulla näitä ideoita jos tulisi vielä vinkkejä! Aion nimittäin äitienpäivänä vihdoin kertoa vanhemmilleni. :)
Viime raskaudessa kerroin joskus rv11, sillon lapset oli 5v ja 4v. Aina raskausviikon vaihtuessa katottiin minkä kokonen vauva millonki on ja muutenki luettiin mitä mahassa tapahtuu. Tehdään tuota kyllä taas, mut nyt eivät oo niin tarkkoja päivästä millon tää infopläjäys tapahtuu
Oi miten kiva idea. Pitäisköhän sittenkin jo kertoa toki normaalisti jos hän tietää jotain niin sen tietää kohta kaikki, mutta mun vanhemmille on jo kerrottu eikä me paljon muita nähdäkään koronan vuoksi. Se nyt ei haittaa jos päiväkodissa sen kertoo.
Tunnekuohussa möläytin tänään työnantajalle raskaudesta, kun piti tehdä suunnitelmia projektien jatkumisesta. Harmittaa, kun pomo oli jotenkin tosi nihkeenä asian suhteen. Sanoi vaan, että kyllä näistä muutoksista pitäisi ilmoittaa tarpeeksi ajoissa . Mulla nyt siis menossa viikot 13+ ja ei tietystikään olla vielä edes selvillä vesillä raskaudessa. Meillä on haaveena muuttaa joksikin aikaa ulkomaille heti tilaisuuden tullen (josta pomo on kyllä myös tiennyt), ja ei kyllä noiden kommenttien jälkeen yhtään huvittais edes jatkaa pidempään tuossa työpaikassa..
Jep. Luulen, että koronan takia on paljon paineita, kun kaikki lykkääntyy eikä ehkä päästä tavoitteisiin. Ajattelin, että on reilua ilmoittaa riittävän ajoissa, että ehtivät sitten tarvittaessa rekrytoida uuden henkilön tilalle. Lisäksi teen töitä kemikaalien kanssa eli kaikkia työtehtäviä en nyt edes pysty tekemään.Aika kummallinen pomo! Monetha ilmoittaa vasta kun lakisääteisesti pitää. Vaikka ymmärtää projektien takia mutta kuitenki edes eka kolmannes turvallisesti ohi vielä..
Palautetta vaan antamaan sille!
Tunnekuohussa möläytin tänään työnantajalle raskaudesta, kun piti tehdä suunnitelmia projektien jatkumisesta. Harmittaa, kun pomo oli jotenkin tosi nihkeenä asian suhteen. Sanoi vaan, että kyllä näistä muutoksista pitäisi ilmoittaa tarpeeksi ajoissa . Mulla nyt siis menossa viikot 13+ ja ei tietystikään olla vielä edes selvillä vesillä raskaudessa. Meillä on haaveena muuttaa joksikin aikaa ulkomaille heti tilaisuuden tullen (josta pomo on kyllä myös tiennyt), ja ei kyllä noiden kommenttien jälkeen yhtään huvittais edes jatkaa pidempään tuossa työpaikassa..