Nipanderi, mulla taitaa joo tuo oikea munis olla ihan kuollut. IVF:ssäkään siellä ei kasvanut follin follia, kaikki tuli vasemmalle. Oikeassa munatorvessa on myös epäily että olisi tukossa. En tiedä osaisko keho sitten olla niin viisas, ettei siellä puolella kasvata mitään, kun ei se munasolu kumminkaan mihinkään sieltä pääsisi. Nyt vaan hämmentää tuo nännikipu, kun sekin tuntuu vain ja ainoastaan vasemmalla puolella.
Aika varma olen että huomenna on kp 1, nyt tiputtelee jo ihan huolella. Js näin on niin sitten mulla olisi ollut kaksi peräkkäistä, identtistä kiertoa. Ovislimat kp 22 ja kokonaispituus 40. Jotenkin ihan äärimmäisen hämmentävää. Ovia ennusti että tänään olisi alkanut uusi kierto, olen sen saavutuksista kyllä todella vaikuttunut, kun en itsekään tästä kehosta ymmärrä mitään
Aika varma olen että huomenna on kp 1, nyt tiputtelee jo ihan huolella. Js näin on niin sitten mulla olisi ollut kaksi peräkkäistä, identtistä kiertoa. Ovislimat kp 22 ja kokonaispituus 40. Jotenkin ihan äärimmäisen hämmentävää. Ovia ennusti että tänään olisi alkanut uusi kierto, olen sen saavutuksista kyllä todella vaikuttunut, kun en itsekään tästä kehosta ymmärrä mitään