Raskaaksi 2019

Keskustelun 'Kuumeiluklubit' aloitti Äiti1977, 26 huhti 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. jannn Rakastunut foorumiin

Ite heitän tos kohtaa toivon veke mut hyvä jos itse et! Jos siis ihan blanco testi ois. Mutta juot jos huvittaa! Ymmärrän ton kiukun, olin ihan masis itsarimeiningillä viikko sit :bag:
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  2. Nipanderi Rakastunut foorumiin Joulukuun mammat 2017

Valitettavasti näissä merkeissä mitä muihin tiputteli joihin on törmännyt, niin kaikki odotellaan vielä plussia:sad010mutta gynen mielipide kumminkin on, ettei pitäisi vaikuttaa raskautumiseen:Heartred
  3. mangustimamma Naimisissa foorumin kanssa Lokamammat 2018 Heinä-äidit 2020 Joulumammat 2016

Itse pitäisin tuossa vaiheessa raskautta jo niin epätodennäköisenä, että ottaisin huoletta alkoholia jos sitä tekee mieli. Siis jos alkaa menkatkin tässä viikon mittaan. Jos ei ala niin sitten tietysti toinen juttu.

Muoks: Aa niin nyt vasta huomasin, että sä meinasitkin jos on vasta pelkkää tiputtelua. No joo, mä kyllä varmaan heittäisin silti jo kirveen kaivoon jos liuska olisi puhdas nega dpo 13. Mutta ei se raskaus täysin mahdoton ole, joten ymmärrän pointin.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  4. TiinuLiinu Peruskäyttäjä

Menin sitten tilaamaan ovulaatiotestin syljestä :grin :hilarious:
    Haluan testata toimiiko itsellä. Siinä nyt kuitenkin aika pitkä käyttöikä. Ja mä ku lopetin oviksen tikuttelun. Nii tuolla voi ny huvikseen yrittää arvailla ovispäivää,vaikka mun kroppa kyllä kertoo sen itsekin :hilarious:
    Joku ihme pakko saada kokeilla juttu tämäkin taas :grin
    • Hauska Hauska x 2
    • Optimistinen Optimistinen x 2
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. dimou Tuttu foorumilla

Kp 1, kuten pitikin. Hyvä näin.

Soittelin ensineuvoon. Siellä ei hoitaja osannut sanoa mitään, heillä ei ole selkeää ohjeistusta siitä miten tämmöisessä tilanteessa tulisi edetä, kun ensimmäinen lapsi on tullut hoidoilla. Meinasi kysyä gyneltä mielipidettä, mutta hän oli kuulemma syyslomalla. Päädyttiin sitten siihen että soitan ensi viikolla uudestaan. Toivottavasti sieltä nyt sitten tulee suotuisat mielipiteet :smiley-angelic001
    • Sympatiaa Sympatiaa x 6
    • Optimistinen Optimistinen x 6
    • Tykkää Tykkää x 3
  6. Mamimam Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020

No en kyllä tiiä alkaako ne kuukautiset. Tänään oon ollu niin masentunut. Itkenyt kokoajan kun raha-asiat stressaa. Viimeksi ollut tällänen ahdistus kun odotin esikoista :grumpy: Mahtaisko sittenkin olla suklaahimon ja muiden oireiden syy mahdollisessa raskaudessa eikä tulevissa kuukautisissa. Nyt eletään jännän äärellä..kp23 jos vielä jaksais odottaa vklp niin teen sillon super herkän testin.
    • Optimistinen Optimistinen x 11
    • Sympatiaa Sympatiaa x 2
  7. Jukkapalmu23 Peruskäyttäjä

Mulla oli ovis viikonloppuna, perjantaina tuli ainakin järkyttävä määrä limaa (sori:grin) ja nyt sit eilen alko jo rintoja aristamaan. Yleensä mulla tissi kipu alkaa vasta n. viikkoa ennen menkkoja mut harvoin näin aikasin. Ahdistaa jo nyt valmiiksi ajatus menkkojen alusta, yritän olla miettimättä etukäteen sitä henkistä romahdusta taas, huoh. Jotenkin en usko tärppiin vaikka tallettelut osuneet aika nappiin, en kai vaan uskalla haaveilla liikaa. Et semmosta
    • Optimistinen Optimistinen x 9
  8. Jesbe Rakastunut foorumiin

Mulla alko pms ketutus eilen mut tänään ollu ihmeen pirteä taas. Ei vuotoa vieläkään mut lämmöt tosiaan aamulla 35,4 eli droppi. Muutenkin ollut tosi alhaiset ne kävi alhaalla sit korkealla pysy jossain 35,8/36,0 main ja nyt sit melkii heti dropin jälkeen liki 37 mut oonki nuhainen. Hitusen vihloo et hanat varmaan aukee pian mut ihme kipeet rinnat ja närästää koko ajan. Optimistinen mut pessimismi iski eli usko plussaan liki nolla
    • Sympatiaa Sympatiaa x 3
  9. Jesbe Rakastunut foorumiin

Sama fiilis. Ajoitus nappiin mut ei uskoa
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  10. Helena80 Rakastunut foorumiin

Kp23/28-32. Tänään ollu vatsa tosi sekaisin ja kauheen huono olo. Olin silti töissä normaalisti,
    kun ei tuota oloa huomannut siellä touhutessa. Aamulla oli kauhee närästys, joka kesti monta
    tuntia. Varmaan joku vatsapöpö, kun ei nyt näin aikaisin mitenkään voisi olla raskauspahoinvointia..
    • Optimistinen Optimistinen x 6
  11. Mamimam Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020

Ellet sitten odota kaksosia :joyful: Itsellä sama tilanne kun sulla. Ja viimeyönä näin unta että sain kolmoset :nailbiting: En usko itsekkään että näin aikasin voisi olla raskausoireita.
    • Hauska Hauska x 2
    • Tykkää Tykkää x 1
  12. Helena80 Rakastunut foorumiin

Hah, mä näin unta, että tein kolme positiivista raskaustestiä! Ekan tein jo itse kaupassa, siinä hyllyn vieressä oli pönttö eikä mitään näkösuojaa. Ja plussa rävähti heti rfsu:n testiin :grin Seuraavassa testissä oli iso näyttö, joka näytti jotain lämpökäppyrää niin, että jos lämmöt oli korkealla, olin raskaana :hilarious: Kolmatta testiä en muista, mikä sen juju oli. Mut voi elämä näitä unia :hilarious::hilarious:
    • Hauska Hauska x 13
  13. Helena80 Rakastunut foorumiin

Hmm, tuleeko kaksosraskauksissa pahoinvointi jo ajoissa vai mistä sen vois päätellä, et odottais kaksosia?
    Neula-lankatesti sitkeästi ennustaa mulle vielä yhtä lasta, tyttöä :Heartred
    • Optimistinen Optimistinen x 2
    • Tykkää Tykkää x 1
  14. jannn Rakastunut foorumiin

Voitaisko me kaikki nyt pamahtaa raskaaks??????????:3some:smiley-angelic001:dance008:confused004:smiley-bounce016:happy093:dance011:laughing001:sex:sign19:sign17laughing6
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 21
  15. Nipanderi Rakastunut foorumiin Joulukuun mammat 2017

No äläpä muuta:hilarious: omalla kohdalla olen kyllä jo koittanut varautua siihen, että tästä taitaa tulla vielä melko pitkä keissi.....
    • Sympatiaa Sympatiaa x 5
  16. jannn Rakastunut foorumiin

Joo sama täällä. Mut silti koitan päättää joka kierrossa että NYT. Jospa se joku kerta toimisi :hilarious: jotenkin näen itseni kesällä raskaana :shy: johonkin on uskottava.......
    • Optimistinen Optimistinen x 8
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
  17. Silk Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

Miten tää on jotenkin sekaisin, kun ei anna aina ilmoituksia kommenteista ja sitten, kun antaa, niin jää ehkä jotkut viestit latautumatta näkyviin. Ärsyttävää :shifty:
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
  18. Silk Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

San se! Ens kierron on sit oltava se THE kierto! :smiley-angelic001
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 4
  19. Tepsu19 Peruskäyttäjä

Mielipiteitä, mulla oli eilen sellanen limanen olo ja tänään ei niinkään, niin voisko se olla että ovis olis ollu eilen? Vai miten se pitäs noista limoista päätellä? Vai onko se limat loppuu 12- jotain tuntia niin munasolu irtoo vai?? Eli jos tänään talletellaan niin on jo vähän silleen myöhästä edellinen kerta oli kuitenki jo torstaina.. että ei ehkä ihan se paras mahollinen
  20. Mamimam Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020

Luin että monikko raskauksissa oireet tulee nopeampaan ja paljon pahempina.
    • Tykkää Tykkää x 1

Jaa tämä sivu