Raskaaksi 2019

Äiti1977

Vauhtiin päässyt keskustelija
Onko täällä muita, jotka haaveilevat vauvasta ja sen saamisesta tänä vuonna?
Itsellä yritystä oli jo loppuvuodesta 2018. Yksi tuulimunaraskaus oli tuloksena ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tammikuun lopussa.
Sen jälkeen kierto tasoittui ihan kivasti ja nyt toinen yritys kerta menossa. Kp 23/31 menossa.
 
Mä oon vähän salaa toivonut, kun ikää alkaa jo olla. Mies ei oo sanonut juuta eikä jaata. No täl viikol tuli just oviksen aikaa pelehdittyä, että jännittää nyt saadaanko tammikuus vauva.
 
Olen tuolla vauva 2018 kirjoitellut, mutta eipä meille vauvaa 2018 tule... Joten aloitellaan kirjoittelemaan täälläkin. :D

Lyhyesti: Ikää 34, kolme lasta ennestään, 7,9&10 vuotiaat. Yritystä tammikuusta 2018, tämä vuosi yritetään ja sitten jos ei onnistu niin "tyydytään kohtaloon." Mun oma raja raskaudelle on kun täytän 35 vuotta. :)
 
Täälläkään ei ehdi enää tämän vuoden aikana vauvaa saaman, joten toivotaan ensi vuodelle. Olen kyllä aikalailla jo luopunut toivosta että meille tulisi koskaan vauvaa.
 
Aloittaja näyttäisi olevan öh, edellä aikaansa. :Heartred Ajattelin, että tämä ketju on niille, jotka ei pääse aloittamaan yritystään ennen ensi vuotta. Koska onhan se nyt eri asia "Raskaaksi 2019" kuin "Vauva 2019". Raskaaksihan tässä ehtii hyvin tulla ennen vuodenvaihdetta. :)
 
Ä
Onko täällä muita, jotka haaveilevat vauvasta ja sen saamisesta tänä vuonna?
Itsellä yritystä oli jo loppuvuodesta 2018. Yksi tuulimunaraskaus oli tuloksena ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tammikuun lopussa.
Sen jälkeen kierto tasoittui ihan kivasti ja nyt toinen yritys kerta menossa. Kp 23/31 menossa.

Pitäisikö sinun vaihtaa ketjun nimi, vaikka: Vauva haaveissa 2019 tai Vauva vuodelle 2019
Siinä pitäisi sulle näkyä viestien yläpäässä kohta: ketju-työkalu
Siitä pystyisit vaihtamaan nimen :)

Ihan vain, kun on hieman hämmentävä tämä ketjun nimi monelle :D

Ja pahoittelut tuulimunasta:Heartred ja suurimmat toiveet, että 2019 on teidän vuosi :)
 
Ärsyttää tää odottaminen millon voi tehä testiä. Kohdunnupukka on kyl kova ja se muuttui aika pian kovaksi sen jälkeen, kun oli puuhailtu. Minusta, kun yhdes aiemmas kieros sitä seurasin niin se olisi pysyny ovulaatiosta aina menkkoihin pehmeänä, mutta en ny mee varmaksi sanomaan. Sit tää väsyminen on jotain järkkyä, yhtäkkinen laiskuus ja huono olo, vaikka syön. Syön säännöllisesti, kun oon yhdes valmennuksessa mukana missä opetellaan syömään oikein. Mun syöminen kun ennen oli vähän mitä oli.
 
Haaveilija 83,mullakin oli oma takaraja,mut.kummadti siitä jousti,nyt on kyytiläinen mukana ja la.tammikuussa.
En oikein käsitä todeks tätä vielä:shy:
Maaliskuussa luovutin ja ajattelin,et näillä mennään ja nyt kaikki uusiks:wacky:
Ennakkona siis 5lasta.
 
Hei,
Mie haaveilin vauvaa tammikuulle 2019 ei ole vielä näkyny eikä kuulunut.

Ei ole sen puoleen menkat vielä alkanut edellisen raskauden jälkeen
 
Heippa! Täällä haaveillaan ja ensi kierrosta alkaa yritys. Meidän kaksostyttöjen la olisi ollut tämän viikon maanantaina, mutta tytöt syntyivät viikolla 22+5 ja kuolivat kahdeksan päivän iässä helmikuussa.
 
Heippa! Täällä haaveillaan ja ensi kierrosta alkaa yritys. Meidän kaksostyttöjen la olisi ollut tämän viikon maanantaina, mutta tytöt syntyivät viikolla 22+5 ja kuolivat kahdeksan päivän iässä helmikuussa.

Oon tositosi pahoillani. Oltiinkin molemmat kesäkuisissa ja se oli varsinainen murheryhmä. Hirveästi keskenmenoja. Mulla olis ollu la 26.6. mutta 17+3 tuli kkm tammikuussa Nyt siis uudella yrityksellä 9+6.
 
Nostan ketjua. Ei tullu tärppiä viime kierrossa. Muita kenellä pitkä ja epäsäännölinen kierto? Itellä on 40-60 päivää ollu ja seuraava kierto starttais tammikuussa fertility friendin mukaan.
 
Moikka! Täällä mies näytti juuri vihreää valoa ehkäisyn pois jättämiselle, joten vauva haaveissa loppuvuodelle 2019 (tai vuodelle 2020). Pillerit jäävät pois huomenna eikä edellisen raskauden jäljiltä mitään kiertoa ole olemassakaan, joten saas nähdä kuinka nopeasti tai hitaasti elimistö saa jutun juonesta kiinni.
Itselläni oli aiemmin kierto aika lyhyt, 24-26 päivää.

Minulla on siis marraskuussa 2016 syntynyt esikoinen ja häntä alettiin yrittämään marraskuussa 2015. Toivoa siis sopii, jos saataisiin marraskuinen 2019 myös :rolleyes:
 
Mulla on nyt tosi tylsä vaihe kiertoa, ovis on vasta kp 25-45 edellisten kiertojen mukaan ja siihen on n. kuukausi :/
 
Menkat kohta 4vk myöhässä, testi viimeks 3vk sit nega, koko 4vk ollu välillä limasta vuotoo jossa muutaman kerran päivään ollu veriviiruja, mitähän tällänen vois olla? Onko kellään kokemusta? Ei varsinaisesti yritetä koska nuorin vasta 5,5kk ja täysimetän, menkat alko hyvin pian jälkivuodon jälkeen ja olleet säännölliset. En tienny missä muualla kysyä tätä..
 
Takaisin
Top