Raskaaksi 2019

Kp31 vaihtu kp1. Ei ollu tääkään meijän kierto. Verikokeissa ku kävin nii kilppariarvot oli viitearvojen sisäl mut ei ne silti kuulemma oo hyvät vaikka sairaanhoitaja niin mulle sano. Äitiltä kun kysyin nii se sano et lääkitys pitäis alottaa (äitillä on kilpirauhasen vajaatoiminta) mut ei noi tk lääkärit ja hoitajat kato ku vaan viitearvoja ei oireita kato yhtään:shifty:
 
Kp31 vaihtu kp1. Ei ollu tääkään meijän kierto. Verikokeissa ku kävin nii kilppariarvot oli viitearvojen sisäl mut ei ne silti kuulemma oo hyvät vaikka sairaanhoitaja niin mulle sano. Äitiltä kun kysyin nii se sano et lääkitys pitäis alottaa (äitillä on kilpirauhasen vajaatoiminta) mut ei noi tk lääkärit ja hoitajat kato ku vaan viitearvoja ei oireita kato yhtään:shifty:

Paljonko sulla oli?
 
Kp31 vaihtu kp1. Ei ollu tääkään meijän kierto. Verikokeissa ku kävin nii kilppariarvot oli viitearvojen sisäl mut ei ne silti kuulemma oo hyvät vaikka sairaanhoitaja niin mulle sano. Äitiltä kun kysyin nii se sano et lääkitys pitäis alottaa (äitillä on kilpirauhasen vajaatoiminta) mut ei noi tk lääkärit ja hoitajat kato ku vaan viitearvoja ei oireita kato yhtään:shifty:

Onpa ärsyttävää. Ens kerralla sanot, että on kaikki mahdolliset oireet:arghh:
 
Mulla tänään ilta töissä tuntu et noni nyt ni ei mitään. Ei niin mitään mut selkää vihloo ja tissikipukin siirry outoon kohtaan. Mitä ihmettä mun keho touhuaa?

Kävi jo mielessä et jospa jospa mut ei kumminkaan. Testiä en uskalla tehdä ku liikaa pettynyt. Marssin suoraan lekuriin ens viikolla jos ei menkat tuu
 
Mielipiteitä, mulla oli eilen sellanen limanen olo ja tänään ei niinkään, niin voisko se olla että ovis olis ollu eilen? Vai miten se pitäs noista limoista päätellä? Vai onko se limat loppuu 12- jotain tuntia niin munasolu irtoo vai?? Eli jos tänään talletellaan niin on jo vähän silleen myöhästä edellinen kerta oli kuitenki jo torstaina.. että ei ehkä ihan se paras mahollinen

Mä noista vähän lueskelin enkä paljoa viisaammaksi tullut. Ilmeisen yksilöllistä siis tämä limojen ja ovulaation ajankohdan merkitys toisiinsa. Ite oon arponut oman ovulaation siihen päivään jolloin tulee kirkasta limaa. Tiedä sitten, kuinka metsään menee. Esikoista ja kuopusta yrittäessä tikutin ovista enkä muista mitään limoja pistäneen merkille ja nyt en haluaisi sortua oviksen tikuttamiseen, niin ei ole sen parempaa varmuutta tähän edes omalla kohdalla.
 
Omaa napaa, nyt on ollut 12 pv vuotoa, mutta vihdoin vaikuttaa siltä, että huomisen vois pärjätä jo pikkuhousunsuojalla, woopwoop, että silleen:hilarious: meille vauva? Vaikea uskoa:hilarious:
 
Ikävää ku vuotaa Liityn joukkoon pian. Ainoat oireet kierrossa olivat lievä kuvotus, rintojen arkuus vaihteleva mutta ihmeen arat oudoista kohdista. Niskakipu ja päänsärky lievänä, selkä kipee ja hajuherkkyys ja veren maku tuli useasti tosin tänään ikenet oli veren makuiset ilman että harjasin hampaita. Ei siis mitään oireita mitä yleensä ja lämmöt pysyi alhaalla, vaikka proge toimi. Noh, ilmeisesti uuteen kiertoon mennään kun niin juilii jo. Onneks on nyt todiste et ovuloin mut 2 pv hymyn jälkeen oli hurja p*netus ja liukasta. Sit tuli se kramppi jolloin uskon follin/follien irronneen. Kirjasin koko kierron ylös ja varmaan lataan sen tonne ketjuun toiseen ihan mielenkiinnon vuoksi. Närästys oli ainut joka todella tuli pahana ja edelleen jatkuu. Toivomme että se poistuu tulevien menkkojen myötä
 
Mä noista vähän lueskelin enkä paljoa viisaammaksi tullut. Ilmeisen yksilöllistä siis tämä limojen ja ovulaation ajankohdan merkitys toisiinsa. Ite oon arponut oman ovulaation siihen päivään jolloin tulee kirkasta limaa. Tiedä sitten, kuinka metsään menee. Esikoista ja kuopusta yrittäessä tikutin ovista enkä muista mitään limoja pistäneen merkille ja nyt en haluaisi sortua oviksen tikuttamiseen, niin ei ole sen parempaa varmuutta tähän edes omalla kohdalla.
No just toi jotenkin silloin kun tikuttaa en myöskään mä kiinnittäny huomioo limoihin ja nyt kun ei tikuta niin kiinnittää kai sitä jotenki n alitajunnaisesti seuraa kroppaa koko ajan... mutta nyt alko hyvin vähän alamahaa juilii, flo ennustaa keskiviikolle mutta voisin kuvutella aikasempien kirtojen mukaan ovista maanantaille. Keskiviikko olis pikkujoulujen kannalta parempi...
 
No jos oliskin kaksoset, niin sitten pitäisi olla huolissaan, kun neula-lanka ennusti vain yhtä lasta lisää :nailbiting:
Mulla kuulemma tyttö ja ehkä poika. Eli 1 lapsi niinku oon aina jotenki ajatellu en oo ikinä uskonut et minuu siunataan kahdella ku yhden teko jo niin hankalaa
 
Kp31 vaihtu kp1. Ei ollu tääkään meijän kierto. Verikokeissa ku kävin nii kilppariarvot oli viitearvojen sisäl mut ei ne silti kuulemma oo hyvät vaikka sairaanhoitaja niin mulle sano. Äitiltä kun kysyin nii se sano et lääkitys pitäis alottaa (äitillä on kilpirauhasen vajaatoiminta) mut ei noi tk lääkärit ja hoitajat kato ku vaan viitearvoja ei oireita kato yhtään:shifty:
Mä sanoin että oli oireita ihan saatanasti ja aloitettiin kokeiluannos. Sitten ne arvot lähti pomppaa viiterajojen ulkopuolelle lääkityksen kanssa jopa! Moni lääkäri tekee oireiden perusteella sitä diagnoosia, myös julkisella puolella. Aivosumua, aloitekyvyttömyys, lihominen, palelu ja masennusoireita olivat vain esimerkkiä mun oireista. Kannattaa varmaan hieman liioteella että saisi kokeilla miten thyroxiinin kanssa menisi. Jos saisi tsh arvot siihen 1-2 missä kannattaisi olla kun yrittää/on raskaana!
 
No just toi jotenkin silloin kun tikuttaa en myöskään mä kiinnittäny huomioo limoihin ja nyt kun ei tikuta niin kiinnittää kai sitä jotenki n alitajunnaisesti seuraa kroppaa koko ajan... mutta nyt alko hyvin vähän alamahaa juilii, flo ennustaa keskiviikolle mutta voisin kuvutella aikasempien kirtojen mukaan ovista maanantaille. Keskiviikko olis pikkujoulujen kannalta parempi...
Mä join itteni humalaan otolliseen aikaan. Sattu osuun lounas voitto ja siitä seurasi juominen ekaa kertaa tyyliin vuoteen. Ja nautin kyllä, beibi projekti jäi syrjään siten. Vaik eka ovis olis voitu kyl mennä nolla toleranssilla
 
Yleltä tulee just Prisma: Ehkäisypillerin vaarat. Mielenkiintoista. Täytyy laittaa talletukseen ja katsoa joku kerta.
 
Katselin viime viikolla vähän. En huomannut et ois hedelmöittymisestä puhuttu, vaan verisuonitukoksesta, masennus...

Ok. Siitäkin olisi kyllä mielenkiintoista kuulla jotain perusteluja puolesta tai vastaan, vaikka yleisesti ottaen kai ollaankin sillä kannalla, ettei olisi vaikutusta. Tää aihe on joka tapauksessa mielenkiintoinen, vaikkakaan en ole itse syönyt e-pillereitä enää vuosiin.
 
Ok. Siitäkin olisi kyllä mielenkiintoista kuulla jotain perusteluja puolesta tai vastaan, vaikka yleisesti ottaen kai ollaankin sillä kannalla, ettei olisi vaikutusta. Tää aihe on joka tapauksessa mielenkiintoinen, vaikkakaan en ole itse syönyt e-pillereitä enää vuosiin.
E pillerit mulla teki ettei enää menkkoja kuulunut. Aloitettiin runsaisiin vuotoihin ku olin 14 (2 v kestänyt säännöllinen vuoto ja pillerit ilmeisesti ainut ratkaisu yön ikäisellä Huoh) noh olin 18 ku lopetin ja sen jälkeen ei menkat tullu ja munikset tosi kystaset. Teroilla alko menkat ja jossaki vaihees ku olin 24 sain ruokavaliolla yms aikaan menkat mut vaikeeta. Sit ku muutin ulkomaille ni jatku häiriö ja nyt sain taas kierron toimiin.
 
Mun kanta pillereihin on suora ei. Mun äiti on nykyään sitä mieltä että olisi pitänyt kysyä toisen lääkärin mielipiteen koska mun kehitys loppu siihen ja sain hirveitä raivareita ja olin todella masentunut, mietin itsemurhaa useasti ja oli vaikeeta. Sit tapahtu juttuja ja elin turhan rankkaa elämää mut eniten ärsytti ku kukaan ei yhdistänyt et pillerit, adhd, migreeni ja murrosikäinen tyttö ei oo hyvä yhdistelmä... Kaveri sai suonitukoksen ja sillon äiti käski lopettaa eli olin juurikin täyttämässä 18 korjaan. 18 vuotiaana muutin britteihin..
 
Ehkäisyasiaan, ite lopetin hormonaalisen ehkäisyn (13 vuotta käytin) 1,5kk sit ja pelkkää positiivista! Selän isot finnit lähteny, naama ei oo alkanu kukkimaan eikä kyllä hiuksetkaan oo alkanu vielä ainakaan rasvottuu mitenkään nopeampaan. Kierto oli heti kuin oppikirjasta eli 28 päivää ja ovis+ on ollu kp14. Tosi kiva on ehkäisyn kanssa ollut aina tiputtelua.
 
Oon viime päivien aikana lukenut Plussa vai ei -ketjua muutaman sataa sivua ja siitä + kaikesta aiemmasta raskaustestien tikuttamiskokemuksesta huolimatta olen nyt oman tämän aamuisen testini kanssa ihmeissäni. Siinä taitaa olla +... Ei kai pc voi tollasta viivanpaikkaakaan antaa. Yritän olla innostumatta ennen kuin olen käynyt apteekissa hakemassa kasan uusia testejä. Nyt katson ohjeen miten saan tänne lisättyä kuvan teille.
 
Takaisin
Top