Raskaaksi 2019

Keskustelun 'Kuumeiluklubit' aloitti Äiti1977, 26 huhti 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. NewMoon Ihastunut foorumiin

Kiitos! Siihen tulokseen tulin minäkin että annetaan nyt testailut olla.

Mikä dpo sulla on nyt menossa?
    • Tykkää Tykkää x 3
  2. dimou Peruskäyttäjä

Ei kai negatiivisuutta tarvitse anteeksi pyydellä, ihan luonnollinen ja sallittu tunnetila tuossa tilanteessa. Rentoa kesää, loppujen lopuksi aika nopeasti se syksykin sieltä tulee. Mullakin on vahva luotto siihen että icsi tuo teille avun :happy:

Mua on etonut ihan koko päivän, äsken meinasi lentää iltapalat kaaressa pihalle. Hieman outo tälleen kp5. Josko se olis vaikka tuo lisärauta, mun maha ei ole koskaan tykännyt siitä. Jos nyt yrittäisi edes parin kuukauden ajan saada sitä alas.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 4
    • Sympatiaa Sympatiaa x 3
    • Tykkää Tykkää x 1
  3. NewMoon Ihastunut foorumiin

Kiitos!
    Mitä rautaa syöt ja milloin otat sen?
    Mulle sopii ainoastaan obsidan ja niin että otan illalla. Muuten mua oksettaa koko aamupäivän.
    • Tykkää Tykkää x 3
  4. Jesbe Rakastunut foorumiin

Nipanderi yritän kovasti ajatella että oireet pms vaan mut ei oo ihan näin rajut pahoinvoinnit viel ollu ton pms takii... Noh jospa se helpottaa, mietin et tulee menkat ku ostaa testin sen digin niin ainaki tulee sitten ja jos ei tuu niin toivon et näyttää plussaa
    • Optimistinen Optimistinen x 6
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  5. dimou Peruskäyttäjä

Nyt menossa obsidan. Tänään otin aamulla mehun kanssa, pari ensimmäistä päivää otin just ennen nukkumaan menoa yksinään. Pitää varmaan siirtyä tuohon rutiiniin takaisin. Söin tätä myös raskauden aikana, mutta vaihdoin sitten nestemäiseen maltoferiin, en enää muista miksi :hilarious: Että oliko mahan oireilut ainoa syy vai vaikuttiko myös se, että ei tuntunut toimivan, kun hemppa laski koko ajan.
    • Tykkää Tykkää x 3
  6. Nipanderi Ihastunut foorumiin Joulukuun mammat 2017

Dpo9 nyt:) negatiivisuutta siis täälläkin ilmassa, kun ajatukset rientää jo uusiin kiertoihin:)
    • Sympatiaa Sympatiaa x 4
  7. Helena80 Rakastunut foorumiin

Poikkesinpa taas yin joogassa :joyful:

Oon tässä pari tuntia pläränny foorumin ketjuja vuodelta 2010 ja 2013, jolloin täällä kirjoittelin.
    En löydä itseäni enkä omia postauksia sitten yhtään mistään. Käsittämätöntä. Olin muistaakseni
    aika aktiivinen, kun olin modenakin jonkin aikaa. Pläräsin odotusketjut ja synnytystarinat ja muistan
    ihan varmasti käyneeni ilmoittamassa 2011 tammikuussa viimeisenä syntyneiden ketjuun joulukuisissa o_O
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. Helena80 Rakastunut foorumiin

Mä otan Obsidanin aamuisin, kun syön Thyroxinin iltaisin eikä niitä saa ottaa samaan aikaan. Hyvin toimii paitsi, että Obsidanista
    tulee hetkellinen kova närästys. Mun närästysvaivathan on muuten hävinneet kokonaan sappirakkoleikkauksen myötä mitä nyt
    silloin tällöin tulee pieni kohtaus.
    • Tykkää Tykkää x 2
  9. puhvis Tuttu foorumilla Syysmammat 2017

Onnea ja tarrasukkia:Heartred katotaan tullaanko perässä vai ei :)
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Optimistinen Optimistinen x 1
  10. Hillis Peruskäyttäjä

Onnea DeeDee! :Heartpink
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  11. AZ Tuttu foorumilla

Kyllä mää oon ollu ainakin tuntevinani oviksen välillä pariin otteeseenkin kierronaikana tullu joskus tuntemuksia ja limoja ym:hilarious: yritin jossain kierrossa tikutta ovista mut ei siitä tullu oikeen mitään ku tikkuunki tuli jo kp6 lähtien aika tummia viivoja ja sit taas vaaleni ja tummeni ja vaaleni ja tummeni, et en sit tiiä ovuloinko oikeesti:bored:
  12. AZ Tuttu foorumilla

Mulla oli ennen tätä yritystä hormonaalinen ehkäisy käytössä minkä aikana oli kierto noin27-30 päivää. Ja sit sitä ennen (ei ollu kun vajaan vuoden käytössä hormonaalinen ehkäisy) oli kyl aika pitkät (noin 32-38päivää)mut ei näin pitkiä (46 ja55ym) oo oikeen ennen ollut niin haluun varmistaa et onko kaikki kunnossa vai mistä johtuu nää pitkät kierrot ja juurikin ton että ovuloinko edes:think005
    • Tykkää Tykkää x 4
  13. Nipanderi Ihastunut foorumiin Joulukuun mammat 2017

Heh, onpa outo juttu, mihin ihmeeseen oot kadonnut?:) oliko sulla joku toinen nimimerkki?
    • Tykkää Tykkää x 1
  14. puhvis Tuttu foorumilla Syysmammat 2017

!!:happy093 Olin henkisesti valmistautunut että digi olisi suoraan ei-raskaana mutta :smiley-bounce013 . Vielä ei ihan hirveästi viitsi intoilla mutta toistaiseksi siis raskaana :Heartred

Plussatuulia :smiley-bounce016

Attached Files:

• Voittaja Voittaja x 12
    • Tykkää Tykkää x 8
    • Optimistinen Optimistinen x 1
  15. Helena80 Rakastunut foorumiin

Oli eri juu, mut ei jälkeäkään. Eikä niiden ketjujen muiden nimimerkit kuulosta yhtään tutuilta myöskään :grin
    • Hauska Hauska x 1
  16. Delly Aloittelija

Hei kaikille, minäkin liityn tänne. Minulla on takana osittainen rypäleraskaus, jonka takia tuli 6kk raskaustumiskielto. Nyt poistatin kierukan 2vk sitten ja odottelen ensimmäistä ovulaatiota. Raskaana olen ollut 3krt, mutta minulla on vain yksi lapsi (kohta 4v).
    • Tykkää Tykkää x 3
  17. Helena80 Rakastunut foorumiin

Tervetuloa :welcome
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  18. Hillis Peruskäyttäjä

Onnea puhvis. :Heartpink

Tervetuloa Delly. :)
    • Tykkää Tykkää x 4
  19. NewMoon Ihastunut foorumiin

Onnea! :Heartred