Raskaaksi 2019

Kiitos kaikki! Kunpa voisin ajatella että raskaana kunnes toisin todistetaan!
En jotenki itsekkään oo vielä sisäistänyt olevani raskaana, vaikka oireita on rutkasti ja leffaviivat tuli testiin heti. Mulla 6+4, mut tarviin sen ultran varmistamaan, ettei vaan oo tuulimuna :sorry:. 3 viikkoa tuskailua.
 
Hei kaikille, minäkin liityn tänne. Minulla on takana osittainen rypäleraskaus, jonka takia tuli 6kk raskaustumiskielto. Nyt poistatin kierukan 2vk sitten ja odottelen ensimmäistä ovulaatiota. Raskaana olen ollut 3krt, mutta minulla on vain yksi lapsi (kohta 4v).
Tervetuloa! :)
 
En jotenki itsekkään oo vielä sisäistänyt olevani raskaana, vaikka oireita on rutkasti ja leffaviivat tuli testiin heti. Mulla 6+4, mut tarviin sen ultran varmistamaan, ettei vaan oo tuulimuna :sorry:. 3 viikkoa tuskailua.
Noi on inhottavia, etkö pääsisi varhsisultraan sen edellisen jälkeen? Toivottavasti jeesaa et sulla oireet ja hormonit kaikki ihan sitä itseään, kyllä siellä on kyytiläinen :Heartred
 
Kyllä mää oon ollu ainakin tuntevinani oviksen välillä pariin otteeseenkin kierronaikana tullu joskus tuntemuksia ja limoja ym:hilarious: yritin jossain kierrossa tikutta ovista mut ei siitä tullu oikeen mitään ku tikkuunki tuli jo kp6 lähtien aika tummia viivoja ja sit taas vaaleni ja tummeni ja vaaleni ja tummeni, et en sit tiiä ovuloinko oikeesti:bored:
Joo, toivottavasti sulla kaikki hyvin. Eihän normisti nainen joka kuukausi ovuloi ymmärtääkseni mutta kannattaa tarkistaa niin sitten tietää että mistä on kyse, helpottaa itseä ainakin
 
Noi on inhottavia, etkö pääsisi varhsisultraan sen edellisen jälkeen? Toivottavasti jeesaa et sulla oireet ja hormonit kaikki ihan sitä itseään, kyllä siellä on kyytiläinen :Heartred
Ei täällä pääse ennen ku on ollu keskenmenoja joku 3 tai 4.. Ja yksityiselle turha enää varailla ku menee kuitenkin melkein yhtä pitkälle ku toi tk:n, et päästään yhtäaikaa, joku alle viikko vaan välissä niin turhaa maksaa. Pitää vaan sinnitellä :rolleyes:. Ja Jesbe, on siellä sullaki jotain, ei niitä haamuja muuten tulis ja oireet jatkuis. Toivotaan että nyt pysyy matkassa.

Voi newmoon. Teidän yrittäminen kuulostaa ihan samalta ku mun kaverilla :sorry:, tuntuu että alkaa itkettää. Hekin on vuosia jo yrittäneet ja hoidoissa ne alkiot ei vaan kiinnity jostain syystä. Mua vähän pelottaa kertoa heille uutiset. Jotenki etuoikeutettu olo, ku onnistu reilun puolen vuoden yrittämisellä. Olin asennoitunut johonkin vähintään vuoteen, kun kaikilla läheisillä on mennyt pitkään.
 
Hei kaikille, minäkin liityn tänne. Minulla on takana osittainen rypäleraskaus, jonka takia tuli 6kk raskaustumiskielto. Nyt poistatin kierukan 2vk sitten ja odottelen ensimmäistä ovulaatiota. Raskaana olen ollut 3krt, mutta minulla on vain yksi lapsi (kohta 4v).
:welcome
 
Tässä itse mietin myös et pitäiskö tilata mut mies just sano et tarviiko niitä kun seksiä on säännöllisesti ja oviksen tiedän suurinpiirtein + hoidoissa ei tarvitse ainakaan nyt heti ovistestejä. Ni annetaan nyt olla.
Oliko sulla siis huomenna se vai ens viikolla?
Tsempit sinne! Ja kiitos!

Vasta ens viikolla, eli nyt vaan rauhassa elellään ja odotellaan :)

Ja mä oon vaan jääny koukkuun noihin testeihin.. Tarvii näköjään koko ajan olla joku projekti päällä, nyt se on tässä kierrossa paitsi gyne, myös supertieteellinen empiirinen tutkimus digiovistestien ja liuskojen toimivuudesta ja eroista mun tilanteessani :joyful:
 
Vasta ens viikolla, eli nyt vaan rauhassa elellään ja odotellaan :)

Ja mä oon vaan jääny koukkuun noihin testeihin.. Tarvii näköjään koko ajan olla joku projekti päällä, nyt se on tässä kierrossa paitsi gyne, myös supertieteellinen empiirinen tutkimus digiovistestien ja liuskojen toimivuudesta ja eroista mun tilanteessani :joyful:

Sama täällä :hilarious: mietittiin kans miehen kans et mitäs lapsen jälkeen.. Toinen?

Onnea puhvis!! Nyt kaikki aaltoon mukaan :Heartred
 
Kp20, dpo4. Ajeltiin aamulla pojan kanssa tutustumaan hänen syksyllä alkavaan toimintaterapian tilaan. Aiemmin ollut yksilöterapiaa, mut sosiaalinen kanssakäyminen hankalaa muiden lasten kanssa, kun pitäisi koulussa ja ipssä pärjätä eikä kavereita vapaa-ajalla ole juurikaan. Meillä järjestetään tukiasiat hirmu hyvin täällä Pirkanmaalla :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Ei täällä pääse ennen ku on ollu keskenmenoja joku 3 tai 4.. Ja yksityiselle turha enää varailla ku menee kuitenkin melkein yhtä pitkälle ku toi tk:n, et päästään yhtäaikaa, joku alle viikko vaan välissä niin turhaa maksaa. Pitää vaan sinnitellä :rolleyes:. Ja Jesbe, on siellä sullaki jotain, ei niitä haamuja muuten tulis ja oireet jatkuis. Toivotaan että nyt pysyy matkassa.

Voi newmoon. Teidän yrittäminen kuulostaa ihan samalta ku mun kaverilla :sorry:, tuntuu että alkaa itkettää. Hekin on vuosia jo yrittäneet ja hoidoissa ne alkiot ei vaan kiinnity jostain syystä. Mua vähän pelottaa kertoa heille uutiset. Jotenki etuoikeutettu olo, ku onnistu reilun puolen vuoden yrittämisellä. Olin asennoitunut johonkin vähintään vuoteen, kun kaikilla läheisillä on mennyt pitkään.
Juu haamu tuli ja nyt olot jatkuu ja lisääntyy Nyt mukaan tuli se jomottelu et nyt hitusen jännittää et alkaako menkat vaiko ei. Eli kp33 kumminkin niin siten suht hyvä et on pysynyt poissa ja oireet on varmaan raskautta toivomme että pysyvää laatua... En jotenkaan voi uskoa et tällaiset pms oireet et ellottaa ja on just tissit erikoisesti kipeet ja muut oireilut...
 
Kp20, dpo4. Ajeltiin aamulla pojan kanssa tutustumaan hänen syksyllä alkavaan toimintaterapian tilaan. Aiemmin ollut yksilöterapiaa, mut sosiaalinen kanssakäyminen hankalaa muiden lasten kanssa, kun pitäisi koulussa ja ipssä pärjätä eikä kavereita vapaa-ajalla ole juurikaan. Meillä järjestetään tukiasiat hirmu hyvin täällä Pirkanmaalla :Heartred

Onpa ihana kuulla että tukiasiat järjestetään hyvin, se on kyllä tärkeää, niin kuin tietty kaikki muutkin palvelut.

Mä kävin maanantaina tutustumassa meidän varahoitoon, siellä oli järjestettynä niin surkeat tilat, että oli kyllä aivan pakko valittaa. Tunsin itseni ihan ämmäksi, mutta lopulta järkeilin asian niin, että jos kukaan ei valita, niin ei se kunta ainakaan itse tilojaan korjaa, on nimittäin kyllä ollut aikaa. Ne sai just musta piikin persuukseensa. Mähän sitten valitan niin pitkään, että asia hoituu! Oli ihan hirveää, että työntekijät joutuu häpeillen esittelemään työtilaansa! Itsekin alalla olleena alkoi suoraan sanottuna v*tuttamaan todella raskaasti niiden puolesta! Mur!

Sori avautuminen:) dpo10, viikonlopun suunnitelmat lyöty lukkoon. Perjantaina testaan viel negan, lopetan luget, vedän pikku juhla (harmitus) känät ja suuntaan uuteen kiertoon:) toivottavasti tärppikiertoon seuraavaksi!

Tervetuloa uudet ja halaukset kp1:sistä.
 
Takaisin
Top