Raskaaksi 2019

Mun viesti kuulosti siltä, että mul ois jo yks lapsi :) ei oo eli saispa nyt ees sen yhden :) mut joo uskon et koukkuun jääpi!

Muistin kyllä et yritätte ekaa, toivottavasti en pahoittanut mieltäsi! En aina osaa kirjoittaa ihan järkevästi, siis ihan huumorilla tarkoitin, kun mietit, että mitä sitten ekan jälkeen. Plussaa toivon kovasti sinulle! :Heartred nimimerkkisi on jäänyt mieleen, vaikken kerkiä ihan jokapäivä täällä käydäkkään.
 
Aa, nyt mun miettimäni pulma ratkesi. Ei se ollutkaan tämä foorumi vaan terve.fin Helistin, jossa aikoinaan keskustelin ja olin modena. S-posti paljasti asian. Helistin taidettiin sulkea jossain vaiheessa vai tietääkö joku paremmin??
 
Aa, nyt mun miettimäni pulma ratkesi. Ei se ollutkaan tämä foorumi vaan terve.fin Helistin, jossa aikoinaan keskustelin ja olin modena. S-posti paljasti asian. Helistin taidettiin sulkea jossain vaiheessa vai tietääkö joku paremmin??
Helistintä minäkin ensin yritin etsiä, kun viime kesän keskenmenneestä plussasin. Olin kai mäkin vähän pudonnut 10vuodessa ajan hermoilta.:hilarious:
 
Mä taisin löytää tänne joskus sen vauvan odotus oppaan kautta. Sain muistaakseni kaverilta sellasen ylimääräsen, joskus aikoja sitten, kun kuumeiltiin toista lasta. :)
 
Mä en oo koskaan ennen käyttänyt mitään foorumia ja vau.fi on kyllä ollut tosi positiivinen yllätys. Kuuluin hetken aikaa yhteen fb-ryhmään ja seurasin toisella foorumilla yrittävien keskustelua, mutta molemmissa oli aivan villin lännen meno. Täällä on ihana vertaistukiporukka ja hyvässä hengessä saa kirjoitella.
Hyvä me! :happy:
 
Muistin kyllä et yritätte ekaa, toivottavasti en pahoittanut mieltäsi! En aina osaa kirjoittaa ihan järkevästi, siis ihan huumorilla tarkoitin, kun mietit, että mitä sitten ekan jälkeen. Plussaa toivon kovasti sinulle! :Heartred nimimerkkisi on jäänyt mieleen, vaikken kerkiä ihan jokapäivä täällä käydäkkään.

Ei en sillä sanonut et oisin pahoittanu mieleni :) varmuudeks vaan korjasin :)
 
Plussia toivon kans koko porukalle :Heartred tosiaan ihanan hyvä henki meillä! Kyllä naisetkin osaa :thumright

Pienen maistiaisen oon saanut nyt kokea, millaista vois olla kun on lapsi. Toinen koira kipeä ja haluaa olla lähellä koko ajan. Yölläkin tötterö päässä sängyssä meidän kanssa. Vaikka on todella kuuma!!! Eli ei tule nukuttua paljoa. Onneks loma alkaa perjantain jälkeen!! Ja hyvä etten tähän lisäksi nyt ole raskaaana. Jospa nyt näiden koittelemusten jälkeen olisi meidän vuoro :Heartpink jouduttiin jopa mennä alkuun pois sängystä tallettelemaan kun koira iholla :hilarious::hilarious:
 
Mulla menee vain pikkuiset annokset ja mahdollisimman kevyet ruuat. On koko ajan väsy, tissit sairaan kipeet ja hengästyin ku luutusin lattiat. Sitä ennen oli kylmän väreet. Huono olo vain häiritsee kun aspassa töissä niin hauska röyhtäillä ja kakistella. Muuten meni työpäivä hyvin ja tosiaan mietin et millaista pahoinvointia ilmenee parin viikon päästä jos tää nyt on sitten pysyvä eikä tuulimuna tms
 
Mulla on nyt varmaankin tulossa ennätys pitkä kierto, kun olin ovis kivun tuntevani vasta kp23, enkä usko tärppiin, kun hyödynnettiin vasta dpo1. :sad001 en kyllä tikuttanut ovista tässä kierrossa, että voihan mun tuntemukset olla ihan väärässäkin. (Toivottavasti):sorry:
 
Mä muistan ku liityin foorumilöe esikoisen nt:n jälkeen. Mies oli ihan et EI ja MIKS, et on pitäny mua aina enemmän järkevänä ja kaveritkin soitteli niitä foorumista tehtyjä pilalauluja:laughing002 mut meidän joulukuun 2017 ryhmä oli ihan huippu ja sanonpa vaan, että olis se kyllä niin kamalaa kuumeilla ja epäonnistua kerta toisensa perään ilman teitä:Heartbigred
 
Mä kirjoittelin esikoisen yritysaikaan kaksplussalla, nyt kun menin katsomaan niin näytti harvinaisen kuolleelta. Tää vau oli ihan uusi tuttavuus, mutta hyvä kun löytyi. Tää kuumeilu valtaa kyllä niin paljon aivokapasiteettia että hyvä päästä purkamaan sitä jonnekin :grin Ja toki myös valtavan tärkeä vertaistukipaikka ja tietolähde, tiedä kuinka paljon rankempaa olisi ollut mennä hoitoihin jos ei olisi yhtään tiennyt mitä odottaa eikä olisi saanut purkaa kaikkea sitä jaskaa jollekin joka varmasti ymmärtää.
 
Tässä on kasassa loistava porukka... On kiva kuumeilla ja olla aidosti iloinen muiden onnistumisesta. Ei ole ahdistava meno eikä mitenkään painostava vaan juuri hyvä porukka!
 
Mä oon aikoinaan ollu liberon foorumilla sillon kun noi mun lapset(8v ja 7v) oli pieniä, mut kävin siellä nyt kattomassa ni oli kans jo ihan kuollut paikka niin sit jotenki löysin tän paikan:happy: Tää on kyllä ihan paras paikka:happy:
 
Takaisin
Top