Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä en vaan oo oppinut lämpöjä mittaamaan. En ikinä muista ja sitten onkin jo päivä Eilen melkein unohdin ottaa lääkkeenikin, joten ehkä on hyvä muistaa tärkeimmät asiat.
Kp19, dpo3. Lasten kanssa kotona. Puheterapeutti teki viimeisen käyntinsä ennen lomaa. Parin viikon päästä ollaan Rodoksella, jei
View attachment 79355 viikko digi raskaana 1-2, liuskoist yllä onestep 10, keskel pc ja alhaal sofi
Käytin yhdessä kierrossa cb kaksoishormoni digiovistestejä ja ne vilkuttaa sitä hymynaamaa ennen ku tulee pysyvä niin hyvä alottaa tallettelut ajoissa :) sit perus cb digi johon tulee tyhjä ympyrä tai hymy kun on ovisplussa on kans hyviä !Hei vielä piti kysyä, että onko joillain kokemuksia/suosituksia digiovistesteistä? Aiemmin käyttänyt vaan viivaliuskoja, niin ei mitään hajua noista!
Hei vielä piti kysyä, että onko joillain kokemuksia/suosituksia digiovistesteistä? Aiemmin käyttänyt vaan viivaliuskoja, niin ei mitään hajua noista!
Mä meinaan ultraan mennä ens kierros about kp12-kp 16, yhden kerran vaan.. Tai toiv se riittää
Juu, kyllähän se yleensä riittää just kun oikein ajoittaa :)
Ja mulla tietysti tässä nyt muutenkin vähän piikkeustilanne, kun epäillään ettei ovista kaikista merkeistä huolimatta tule, kun progesteronitasot niin alhaiset loppukierrossa, minkä vuoksi uä-ajoitus on poikkeuksellisen tärkeä, jotta tiedettäisiin paremmin, missä (mahdollinen) vika..
Täytyy muistaa ite kirjottaa kyllä ylös kaikki mahdolliset kysymykset ennen gyneä. Yleensä aina unohdan monta juttua, mitkä on ollu mielen päällä ja muistan kun homma on ohi. Sit pähkin niitä itekseni jälkikäteen ja täällä teidän riesana :)
Ulrtrassa olin tänään, syke näkyi ja koon mukaan viikkoja yksi vähemmän kuin menkkojen mukaan. Nyt 6+1 joka on juuri sen mitä ovistestinkin mukaan olisi. Nyt on helpottunut olo, aloin jo kuvitteleen kaikkee kamalaa kun mua ei edes okseta.
Tsemppiä kaikille kovasti!!!
Hei vielä piti kysyä, että onko joillain kokemuksia/suosituksia digiovistesteistä? Aiemmin käyttänyt vaan viivaliuskoja, niin ei mitään hajua noista!