Raskaaksi 2019

Mä en vaan oo oppinut lämpöjä mittaamaan. En ikinä muista ja sitten onkin jo päivä :grin Eilen melkein unohdin ottaa lääkkeenikin, joten ehkä on hyvä muistaa tärkeimmät asiat.

Kp19, dpo3. Lasten kanssa kotona. Puheterapeutti teki viimeisen käyntinsä ennen lomaa. Parin viikon päästä ollaan Rodoksella, jei :joyful:
Mäkään en muista koskaan mitata
 
Ankkurille tsemppiä uuden gynen kanssa, toivottavasti homma alkais selviimään.

Az, mikäs lääkärikäynti? Joko lapsettomuusaaioissa vai muuten? En taas millään muista. Meitä on nyt niin monta, kun ollaan näissä lääkäreissä käyty:)

Eaerlille onnea hyvistä uutisista.

Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneet ja piinapäiväilijät.

Täällä dpo9, päätin etten testaa, mutta testasin nyt negan kumminkin. Oli mulla varmaan jollekin jotain vielä, mut aivot on jotenkin ihan sahanpurua:happy: tää meidän lapsi, joka normaalisti herää ennen sianpieremää, on nukkunut nyt muutaman päivän ekstramyöhään. Oon ihan sekaisin kun seinäkello, kun oon nukkunut liikaa:dead: väsyttää kahta kauheemmin:dead:
 
Ankkurille tsemppiä uuden gynen kanssa, toivottavasti homma alkais selviimään.

Az, mikäs lääkärikäynti? Joko lapsettomuusaaioissa vai muuten? En taas millään muista. Meitä on nyt niin monta, kun ollaan näissä lääkäreissä käyty:)

Eaerlille onnea hyvistä uutisista.

Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneet ja piinapäiväilijät.

Täällä dpo9, päätin etten testaa, mutta testasin nyt negan kumminkin. Oli mulla varmaan jollekin jotain vielä, mut aivot on jotenkin ihan sahanpurua:happy: tää meidän lapsi, joka normaalisti herää ennen sianpieremää, on nukkunut nyt muutaman päivän ekstramyöhään. Oon ihan sekaisin kun seinäkello, kun oon nukkunut liikaa:dead: väsyttää kahta kauheemmin:dead:


Lääkärin varasin koska kierrot niin pitkiä (36-55 päivää) ja ei ole vielä yhtäkään plussaa tullut tän 9kk aikana kun on ollut yritys päällä.
 
Lääkärin varasin koska kierrot niin pitkiä (36-55 päivää) ja ei ole vielä yhtäkään plussaa tullut tän 9kk aikana kun on ollut yritys päällä.
Ovuloitko sinä? Mulla syy oli kun ovuloin vain silloin tällöin mutta nyt on ovis tullut kun niin selvät oireet ja ku luomusti tullu ovis ni oon sit heti tullu mut valitettavasti molemmat km. Esim sillon ku ovistesti mulla negaa ni oli ovis ollu ja kun plussaa niin en ovuloinut. Se oli sekava ku ei tiedä millon se aika on ..
 
Nytkään ei ole satavarma et millon ovuloin ku limat tuli 2 kertaa mut ellotus ja päänsärky sekä vatsan turvotus viittaa et ovulaatio oli sittenkin myöhemmin vaikka erittäin epätodennäköistä. Mulla myös hormoni erittyy hitaasti, tein sen clearblue plussa testin ja tuli plus mut niin haamu taas etten tiedä mitä uskoa.

Toisaalta digi ehkä olis sit jos menkat myöhässä sen viikon... Saa nähdä oireita kyllä on vaikka muille jakaa uusin alkoi eli etova olo ja nälkäinen olo mut mikään ei maistu kunnolla. Sitten on nännit turvoksissa mutta se vatsan turvotus laski eli ihan hoikistunut silmissä parin päivän sisällä vaikka olen syönyt kyllä. Jos en plussaa niin melkoiset oireet on tullu. Mun hyvällä mielikuvituksella ei kyllä onnistu tuo etovan olon kuvittelu kun normisti etoo vain vähän ja nyt se on ihan kauhea ja kaikki hajut on huonoa. Kylmän väreitä tullut ja sitten äärimmäinen aineenvaihdunta joka minulle ei tyypillistä.

On ihana ku juhannusviikolla tullu niin monta plussaa :Heartred
 
Vastailen jossain vaiheessa muillekin, piti tulla onnittelemaan vaan plussanneita! :Heartbigred

Onnea siis!

Pahoittelut kaikille joilla uusi kierto alkoi.

Meillä on "virallisesti" tänään 8,5v täynnä yrittämistä. Ihme vuosipäiviä sitä pitääkin muistaa.
Itkettää. Tää tuntuu niin toivottomalta. Maalailen piruja seinille et mitä jos ei onnistu hoidoillakaan. Et pystynkö elämään sen kanssa ettei tule vauvaa.. Hyvä lomamoodi siis:bounce

Voimia sinulle :Heartred Olet ajatuksissa, pidän peukut pystyssä :smiley-angelic003
 
Vastailen jossain vaiheessa muillekin, piti tulla onnittelemaan vaan plussanneita! :Heartbigred

Onnea siis!

Pahoittelut kaikille joilla uusi kierto alkoi.

Meillä on "virallisesti" tänään 8,5v täynnä yrittämistä. Ihme vuosipäiviä sitä pitääkin muistaa.
Itkettää. Tää tuntuu niin toivottomalta. Maalailen piruja seinille et mitä jos ei onnistu hoidoillakaan. Et pystynkö elämään sen kanssa ettei tule vauvaa.. Hyvä lomamoodi siis:bounce
Voimia ja kyllä se onnistuu. Itsekin yritin vuosia mut nyt on usko et se onnistuu ku vaikka km niin silti Kyllä te onnistutte, tsemppiä, on teidän jo aika :Heartred
 
Ihan mielenkiinnosta kyselen, oliko tää paikka missä oot käyny ihan lapsettomuusklinikka vai yksityinen? Toivottavasti se uusi paikka ottaa sut enemmän tosissaan!

Ihan lapsettomuusklinikalla kävin, ja vielä paljon kehutulla. Ehkä saattui nyt sit vaan mulle jotenkin huonompi kokemus. Mutta toisaalta rahaa yksityisen puolen varsinaisiin hoitoihin ei olisikaan, halusin vaan selvitellä tietyt asiat mahd. pian, niin siksi aloitin yksityisellä.

Kunnalliseen pyrin saamaan meidät nyt jonoon, mutta terveyskeskusreitti tuntuu vievän taas 2 kk ylimääräistä + haluan vielä ton "ovis-ultran" ja toisen mielipiteen mun tilanteesta, joten menen nyt siis yksityiselle lääkäriasemalle (gyne toki erikoistunut lapsettomuusasioihin), ja toivon, että sieltä saisi lähetteen suoraan kunnallisen puolen lapsettomuusklinikalle, niin ei tarvitsisi odotella terveyskeskuslääkäriä vain lähetettä varten niin kauaa.
 
Ihan lapsettomuusklinikalla kävin, ja vielä paljon kehutulla. Ehkä saattui nyt sit vaan mulle jotenkin huonompi kokemus. Mutta toisaalta rahaa yksityisen puolen varsinaisiin hoitoihin ei olisikaan, halusin vaan selvitellä tietyt asiat mahd. pian, niin siksi aloitin yksityisellä.

Kunnalliseen pyrin saamaan meidät nyt jonoon, mutta terveyskeskusreitti tuntuu vievän taas 2 kk ylimääräistä + haluan vielä ton "ovis-ultran" ja toisen mielipiteen mun tilanteesta, joten menen nyt siis yksityiselle lääkäriasemalle (gyne toki erikoistunut lapsettomuusasioihin), ja toivon, että sieltä saisi lähetteen suoraan kunnallisen puolen lapsettomuusklinikalle, niin ei tarvitsisi odotella terveyskeskuslääkäriä vain lähetettä varten niin kauaa.

Ja toki muutrnkin kaikki tieto ja apu on toivottua ja tervetullutta :)
 
Lääkärin varasin koska kierrot niin pitkiä (36-55 päivää) ja ei ole vielä yhtäkään plussaa tullut tän 9kk aikana kun on ollut yritys päällä.

Aivan joo, no varmaan ihan hyvä käydä lääkärillä, onko sulla aina ollut pitkät kierrot, vai meinaatko jos ovulaatiossa jotain? Toivottavasti selviää. On tää niin kurjaa, kun ei plussia tule vaikka miten yrittää.

Newmoonille jaksuhalit. Voi olla mies oikeassa, että pitää nyt vaan taukoa testailuista ja koittaa nauttia kesästä ja kerätä voimia syksyyn. Kumminkin voi ihan hyvin olla, että tosiaan teidän suurin ongelma on ne miehen siittiöt, niin se asia pitäisi ainakin syksyllä ratketa. Pidän paljon peukkuja.

Jesbe vaan kyytiin plussa-aallolle. Mä tässä pohdiskelen mihin kohtaan poikkasis noi luget, viimeistään dpo14, en haluais turhaan pitkittää uutta kiertoa.
 
Takaisin
Top