Raskaaksi 2019

Clearbluen digi ovistestit on hyviä. Mä en oo ku tavallisia käyttänyt ja tykkään, ne kaksoishormoni jutut vaikuttaa vaikeilta.

Ja sori negatiivisuus.
Kyllä se taas ohi menee.. :shifty:

Ei kai negatiivisuutta tarvitse anteeksi pyydellä, ihan luonnollinen ja sallittu tunnetila tuossa tilanteessa. Rentoa kesää, loppujen lopuksi aika nopeasti se syksykin sieltä tulee. Mullakin on vahva luotto siihen että icsi tuo teille avun :happy:


Mua on etonut ihan koko päivän, äsken meinasi lentää iltapalat kaaressa pihalle. Hieman outo tälleen kp5. Josko se olis vaikka tuo lisärauta, mun maha ei ole koskaan tykännyt siitä. Jos nyt yrittäisi edes parin kuukauden ajan saada sitä alas.
 
Nipanderi yritän kovasti ajatella että oireet pms vaan mut ei oo ihan näin rajut pahoinvoinnit viel ollu ton pms takii... Noh jospa se helpottaa, mietin et tulee menkat ku ostaa testin sen digin niin ainaki tulee sitten ja jos ei tuu niin toivon et näyttää plussaa
 
Kiitos!
Mitä rautaa syöt ja milloin otat sen?
Mulle sopii ainoastaan obsidan ja niin että otan illalla. Muuten mua oksettaa koko aamupäivän.

Nyt menossa obsidan. Tänään otin aamulla mehun kanssa, pari ensimmäistä päivää otin just ennen nukkumaan menoa yksinään. Pitää varmaan siirtyä tuohon rutiiniin takaisin. Söin tätä myös raskauden aikana, mutta vaihdoin sitten nestemäiseen maltoferiin, en enää muista miksi :hilarious: Että oliko mahan oireilut ainoa syy vai vaikuttiko myös se, että ei tuntunut toimivan, kun hemppa laski koko ajan.
 
Poikkesinpa taas yin joogassa :joyful:

Oon tässä pari tuntia pläränny foorumin ketjuja vuodelta 2010 ja 2013, jolloin täällä kirjoittelin.
En löydä itseäni enkä omia postauksia sitten yhtään mistään. Käsittämätöntä. Olin muistaakseni
aika aktiivinen, kun olin modenakin jonkin aikaa. Pläräsin odotusketjut ja synnytystarinat ja muistan
ihan varmasti käyneeni ilmoittamassa 2011 tammikuussa viimeisenä syntyneiden ketjuun joulukuisissa o_O
 
Nyt menossa obsidan. Tänään otin aamulla mehun kanssa, pari ensimmäistä päivää otin just ennen nukkumaan menoa yksinään. Pitää varmaan siirtyä tuohon rutiiniin takaisin. Söin tätä myös raskauden aikana, mutta vaihdoin sitten nestemäiseen maltoferiin, en enää muista miksi :hilarious: Että oliko mahan oireilut ainoa syy vai vaikuttiko myös se, että ei tuntunut toimivan, kun hemppa laski koko ajan.

Mä otan Obsidanin aamuisin, kun syön Thyroxinin iltaisin eikä niitä saa ottaa samaan aikaan. Hyvin toimii paitsi, että Obsidanista
tulee hetkellinen kova närästys. Mun närästysvaivathan on muuten hävinneet kokonaan sappirakkoleikkauksen myötä mitä nyt
silloin tällöin tulee pieni kohtaus.
 
Ovuloitko sinä? Mulla syy oli kun ovuloin vain silloin tällöin mutta nyt on ovis tullut kun niin selvät oireet ja ku luomusti tullu ovis ni oon sit heti tullu mut valitettavasti molemmat km. Esim sillon ku ovistesti mulla negaa ni oli ovis ollu ja kun plussaa niin en ovuloinut. Se oli sekava ku ei tiedä millon se aika on ..

Kyllä mää oon ollu ainakin tuntevinani oviksen välillä pariin otteeseenkin kierronaikana tullu joskus tuntemuksia ja limoja ym:hilarious: yritin jossain kierrossa tikutta ovista mut ei siitä tullu oikeen mitään ku tikkuunki tuli jo kp6 lähtien aika tummia viivoja ja sit taas vaaleni ja tummeni ja vaaleni ja tummeni, et en sit tiiä ovuloinko oikeesti:bored:
 
Aivan joo, no varmaan ihan hyvä käydä lääkärillä, onko sulla aina ollut pitkät kierrot, vai meinaatko jos ovulaatiossa jotain? Toivottavasti selviää. On tää niin kurjaa, kun ei plussia tule vaikka miten yrittää.

Newmoonille jaksuhalit. Voi olla mies oikeassa, että pitää nyt vaan taukoa testailuista ja koittaa nauttia kesästä ja kerätä voimia syksyyn. Kumminkin voi ihan hyvin olla, että tosiaan teidän suurin ongelma on ne miehen siittiöt, niin se asia pitäisi ainakin syksyllä ratketa. Pidän paljon peukkuja.

Jesbe vaan kyytiin plussa-aallolle. Mä tässä pohdiskelen mihin kohtaan poikkasis noi luget, viimeistään dpo14, en haluais turhaan pitkittää uutta kiertoa.


Mulla oli ennen tätä yritystä hormonaalinen ehkäisy käytössä minkä aikana oli kierto noin27-30 päivää. Ja sit sitä ennen (ei ollu kun vajaan vuoden käytössä hormonaalinen ehkäisy) oli kyl aika pitkät (noin 32-38päivää)mut ei näin pitkiä (46 ja55ym) oo oikeen ennen ollut niin haluun varmistaa et onko kaikki kunnossa vai mistä johtuu nää pitkät kierrot ja juurikin ton että ovuloinko edes:think005
 
Poikkesinpa taas yin joogassa :joyful:

Oon tässä pari tuntia pläränny foorumin ketjuja vuodelta 2010 ja 2013, jolloin täällä kirjoittelin.
En löydä itseäni enkä omia postauksia sitten yhtään mistään. Käsittämätöntä. Olin muistaakseni
aika aktiivinen, kun olin modenakin jonkin aikaa. Pläräsin odotusketjut ja synnytystarinat ja muistan
ihan varmasti käyneeni ilmoittamassa 2011 tammikuussa viimeisenä syntyneiden ketjuun joulukuisissa o_O


Heh, onpa outo juttu, mihin ihmeeseen oot kadonnut?:) oliko sulla joku toinen nimimerkki?
 
!!:happy093 Olin henkisesti valmistautunut että digi olisi suoraan ei-raskaana mutta :smiley-bounce013 . Vielä ei ihan hirveästi viitsi intoilla mutta toistaiseksi siis raskaana :Heartred

Plussatuulia :smiley-bounce016
 

Liitteet

  • F58A5D58-4040-4606-A2C3-0B87273924CE.jpeg
    F58A5D58-4040-4606-A2C3-0B87273924CE.jpeg
    22 KB · Katsottu: 294
Hei kaikille, minäkin liityn tänne. Minulla on takana osittainen rypäleraskaus, jonka takia tuli 6kk raskaustumiskielto. Nyt poistatin kierukan 2vk sitten ja odottelen ensimmäistä ovulaatiota. Raskaana olen ollut 3krt, mutta minulla on vain yksi lapsi (kohta 4v).
 
Hei kaikille, minäkin liityn tänne. Minulla on takana osittainen rypäleraskaus, jonka takia tuli 6kk raskaustumiskielto. Nyt poistatin kierukan 2vk sitten ja odottelen ensimmäistä ovulaatiota. Raskaana olen ollut 3krt, mutta minulla on vain yksi lapsi (kohta 4v).

Tervetuloa :welcome
 
Takaisin
Top