Nää on just tosi vaikeita asioita pähkäillä etukäteen, kun riippuu tietysti hirveesti minkälaista arkea kullakin eletään :D Mä muistan itse kanssa, että olin ihan raivona, kun piti hankkia vaunuja ETUKÄTEEN, enhän mä lapsettomana ihmisenä todellakaan osaa arvioida mitkä on just mulle tarpeellisia juttuja!! :)
MereNouvelle15: Eli tärkeimpänä neuvona, yritä miettiä miten te edes aiotte ja suunnittelevatte tekevänne :D
Meillä ei ollut pinniksessä irroitettavaa laitaa eikä olisi sitä mihinkään tarvitukaan, kun lapsi nukkui omassa huoneessa, mutta varmaan kätevä, jos lapsi nukkuu sängyn vieressä kiinni.
Mutta sen rintapumpun kehottaisin melkein hommaamaan enivei etukäteen, sillä vaikka imetys ei onnaiskaan, niin se maitohan kuitenkin nousee rintoihin ja jotenkin se on sieltä poiskin saatava :D ja jos sattuu tulemaan jotain rintatulehdusta tms (minkä riski tietysti suurempi meillä talvisynnyttäjillä), niin on tosi hyvä että se pumppu olis kotona jo vaikka keskellä yötä, että voi ruveta helpottamaan oloa ja ennaltaehkäisemään tulehdusta pumppaamalla tms.
Ja ehdottomasti itse myös kannatan telakallista autonistuinta, niiden vöiden laittamiseen menee hermo. Tietty riippuu kuinka paljon autoilee, että kuinka suuri ongelma se vyöttäminen on :)