6+0 menossa, kuvitellut oireet:
*vatsaa juilii menkkamaisesti mutta lievästi välillä ja noustessa nopeasti vaikka sohvalta saattaa hetken krampata.
*vihikoiran nenä :)
* välillä etoo, mutta ei okseta, paitsi pää alaspäin puutarhatöissä
*yöt nukun paremmin, normaalisti nukun huonosti ja valvon aamuöisin
*tasainen, energinen ja hyvä mieli, vähemmän heittelyä kuin normaalisti kierron mukaan. Saattaa johtua myös siitä, että lasta yritettiin pidempään ja mieli oli jo aika maassa.
*paino nousi heti pari kiloa, turvotusta?
*tupakkaa tms. ei tee mieli, olen aiemmin ollut juhlapolttaja, mutta nyt ei voisi kuvitellakaan
*tissit normaalit
*himoitsen turkinpippureita
Yleisesti ottaen oireita ei juurikaan, toivottavasti jotain kuitenkin kyydissä.
*vatsaa juilii menkkamaisesti mutta lievästi välillä ja noustessa nopeasti vaikka sohvalta saattaa hetken krampata.
*vihikoiran nenä :)
* välillä etoo, mutta ei okseta, paitsi pää alaspäin puutarhatöissä
*yöt nukun paremmin, normaalisti nukun huonosti ja valvon aamuöisin

*tasainen, energinen ja hyvä mieli, vähemmän heittelyä kuin normaalisti kierron mukaan. Saattaa johtua myös siitä, että lasta yritettiin pidempään ja mieli oli jo aika maassa.
*paino nousi heti pari kiloa, turvotusta?
*tupakkaa tms. ei tee mieli, olen aiemmin ollut juhlapolttaja, mutta nyt ei voisi kuvitellakaan
*tissit normaalit
*himoitsen turkinpippureita
Yleisesti ottaen oireita ei juurikaan, toivottavasti jotain kuitenkin kyydissä.

Kaikki olikin kuvitelmaa. En vain tiedä missä kuukautiset ovat. Luultavasti ne repäisykivut olivatkin kystaa. En tiedä. Toisaalta kaikki tämä -myös tämä pelottavan tuttu epätoivo ja alakulo- ovat kuin suora kopio Kaikista edellisistä raskauksista. No. Mulla on kaksi testiä vielä kaapissa. Jätän ne sinne odottamaan parin viikon päähän. Tai sitten odotan että vatsa kasvaa joskus (jos kasvaa) niin paljon että ei ole epäselvyyttä... juuri nyt itkettää kun en tiedä mistään mitään. Tulisi edes kuukautiset (elämäni ensimmäinen kerta toivon kuukautisia! 

mulla rautasuihke käytössä, pillerit ja litkut ei imeydy.
oon tosiaan ottanu aina aamulla ja neljän viljan puuroa, leipää tai mitä milloinkin siinä aika samohin aikoihin
eli nyt kokeilen tuota, että otan illalla vasta, kiitos vinkistä!