Millaisia raskausoireita sinulla on?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Millaisia raskausoireita sinulla on vai onko (vielä) ollenkaan?

Täältä löytyy artikkelimme alkuraskauden oireista - kuulostaako tutulta?

Täältä voi puolestaan lukea, mitä kaikkea keholle tapahtuu raskausaikana.
 
Maanantaina tuntui pistelyä kohdun tienoilla, mutta muuten ei ole mitään oireita:)
 
Täällä tuntuu oireiden kirjo kattavalta. Ensimmäisestä ei ollut oikeastaan mitään, kun olin pari kymppinen. Nyt lähemmäs kolmekymppisenä, oireet ovat todella voimakkaita. Yökötys mikä on päivittäistä, mielialan vaihtelut, rinnat kipeät, vatsa turvonnut ja vatsan nippailut. Riittäisköhän nää, toivottavasti ei olo aineenkaan pahene :angelic:
 
Mulla ei oo kauheasti mitään oireita. Ainoastaan on vähän väsyttänyt enemmän tai toisin sanoen, olen hieman nukkunut paremmin:happy:. Yhtenä yönä heräsin ekaa kertaa vasta viideltä mitä ei ole tapahtunut varmaan vuoteen.
 
Viikon nyt ollut aristusta rinnoista. Lauantaina olisi pitänyt alkaa kk, koko viikonlopun ollut tunne että nyt ne alkaa.mut kun ei näkynyt niin tänä aamuna plussattu. Muuten ei vielä ole oireita ollut :)
 
Kaikki kolme raskautta tätä ennen ovat alkaneet kiinnittymisvuodolla, jota seuraa tissikipu. Tällä kertaa oli vain normaaleja PMS-oireita ja nyt 4+5 hirveä väsymys ja normaalia korkeampi syke.
 
Melko oireetonta ollut. Testin tein sen takia kun menkat 2pv myöhässä oli.

Ehkä hiukan turvonnut olo..maha pömpöttää. Ja yöllä juili oik.alamahaan..

Ei muuta huomattua..
 
Hyvin paljon on oireita ollut. Nyt 5+1 ja tähän mennessä on ollut kipeät tissit, vihlontaa vatsassa, kipeät nivuset, väsymys, palelu, himo jäävuorisalaattiin, hajuaisti herkempi, finnejä naamassa, jatkuvasti maha turvonnut ja mitähän vielä.
 
Mullakin on himottanut syödä salaattia. :p Ihmettelin, kun toissa-aamuna ennen kuin testasin, teki mieli syödä salaattia aamupalaksi. Ihan positiivinen himotus. Salmiakkia ei onneksi tee yhtään mieli.
 
Mullakaan ei juuri oireita, väsymystä ja turvotusta, satunnaista ja kevyttä iltapahoinvointia. Mies voisi sanoa että oon herkempi ja äkäisempi. :angelic: Mua jotenkin stressaa tämä oireettomuus, toisesta olin pää pöntössä ja lopulta tipassa raskauspahoinvoinnin takia. Silloin rukoilin oireettomuutta mutta en pidä tästäkään.
Ei oo helppoa. :grin
 
Mulla ollu useita päiviä kovaa rintojen ja nännien kivistystä ja jatkuva pissahätä. Nyt myös etomista.
 
Nyt 4+3 ja jonkun verran niitä oireita on jo... en uskon että jo viikolla 5 voisi olla jo pahoinvointia ja huonosti nukutut yöt o_O


* yöt nukun todella huonosti
* 24/7 huono olo
* rinnat kipeet
* kohtu alueella pientä jomotusta
 
Plussapäivänä 4+0 hengästyin todella helposti ja pari kertaa tuli semmoinen yökkö yskä :hilarious:
Nyt 4+3 tissit turpeat ja hieman kipeät, sekä kohdun seudulla juilii ja jomottelee vähän väliä. Vissiinkin niitä kuuluisia kasvukipuja:shy:
Noin viikko ennen plussaa, alkoi pieni ruskea vuoto ja kerran tuli hieman pinkkiä vuotoa pikkuhousunsuojaan.
 
Tänään vissiin 5+0. Ei mitään oireita, poikkeavia sellaisia. Esikoista imetän vielä, hän on viihtynyt rinnalla viikkokaupalla kauhean tiukasti, ei vissiin tule mitään.
 
4+1 aaltoilevaa etovaa oloa, tuikkivia kipuja nivusissa ja kohdussa
 
Mullakaan ei juuri oireita, väsymystä ja turvotusta, satunnaista ja kevyttä iltapahoinvointia. Mies voisi sanoa että oon herkempi ja äkäisempi. :angelic: Mua jotenkin stressaa tämä oireettomuus, toisesta olin pää pöntössä ja lopulta tipassa raskauspahoinvoinnin takia. Silloin rukoilin oireettomuutta mutta en pidä tästäkään.
Ei oo helppoa. :grin
Aika näyttää. Tsemppiä!
 
Nyt 4+3 ja jonkun verran niitä oireita on jo... en uskon että jo viikolla 5 voisi olla jo pahoinvointia ja huonosti nukutut yöt o_O


* yöt nukun todella huonosti
* 24/7 huono olo
* rinnat kipeet
* kohtu alueella pientä jomotusta


Nää tissit räjähtää kohta, vaikka vasta 4pv ovat olleet kipeinä :hilarious:
 
Tänään on ollut ehkä hiukkasen huono olo välillä. Otan sen ilolla vastaan, kun jotenkin pelkään vain koko ajan, että tämä ei ole oikea raskaus ja on hirmu oireeton olo, kuten ehkä tässä vaiheessa voi vielä ollakin. :rolleyes:
 
Takaisin
Top