Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oletko sä tehnyt eri merkkien testejä?Pitkästä aikaa viitsin taas kirjoitella. On ollut raskas viikko, koska raskaustestin yhä näyttää negatiivista, mutta oireet ovat itsepintaista -sen verran vahvoja että tiedän etten niitä kuvittele. Tänään oli itkupotku päivä, koska oireet olivat voimakkaammat. Mutta sitten keksin googlettaa kohdunsuun. Sehän sulkeutuu kun munasolu on kiinnittynyt kohtuun. Ja jos ei ole raskaana, kohdun suu tuntuu pehmeältä. Googletin siis voiko itselleen tehdä tutkimuksen ja luin kuvauksia pehmeästä sekä sulkeutuneesta kohduntuusta. Se oli jännittävä retki ja hätkähdin Ikosen hämilläni koska omiin sormiin tunsin kohdun suun olevan kova ja kiinteä. Pyysin myös miestäni kokeilemaan (tässä kohtaa mies oli erittäin innostunut) ja hänkin sanoi että tuntuu ”kovalta”. Ajattelin vielä viikon odottaa. Jos ensi viikolla vielä testi näyttää negaa jostain syystä, soitan neuvolaan, selitän kaiken (kuukautiset myöhässä, alkuraskauden oireet mitä mulla on sekä tästä sisätutkimuksesta). Voi olla että hieman hämmästelee mun omia toimia, mutta uskon että alavatsa jonotukset ja menkkamaiset kivut saa ne suostumaan että pääset tutkittavaksi. Mutta ihmettelen suuresti mun negatiivisia raskaustestejä...
Oletko sä tehnyt eri merkkien testejä?
Tänään 6+1 ja tää nälkä on jotain ihan järkyttävää. Onko teilläkin ihan jatkuvasti nälkä? Tuntuu ettei auta vaikka söis 2 kertaa useammin ku ennen. Viime yönä jopa heräsin siihen kun oli niin nälkä, enkä lopulta enää pystynyt nukkumaan ennen ku nousin syömään. Tätä vielä pahentaa se että vähän ällöttää kaikki muu paitsi raikas ja kevyt ruoka, joka ei sit kovin helposti täytä.
Nyt on myös ollut väsyneempi olo, ja varsinkin jos ehtii tulla nälkä niin tulee heikko ja huono ja kiukkuinen olo. No ainakin tietää että jotain poikkeuksellista on nyt kehossa meneillään
Tsemppiä kaikille pahoinvoiville, väsyneille ja muuten oireileville! Onneks tää on vaan väliaikaista