Millaisia raskausoireita sinulla on?

Onko toinen raskauskolmannes tuonut teille uusia oireita tai poistanut aiempia oireita?

Oma napa: Selvisin ensimmäisen kolmanneksen ilman pahoinvointia, mutta nyt on selvästi lisääntynyt ällötys ja heikottaa heti jos ei saa ruokaa juuri sillä hetkellä. Liitoskivut on omalla kohdalla myös uusia, mutta välillä tuntuu ettei olisi raskaana kun muutoin hyvä olo :) masu näkyy ja siirryin pois housujen käytöstä. Onneksi on kesä!
 
Onko toinen raskauskolmannes tuonut teille uusia oireita tai poistanut aiempia oireita?

Oma napa: Selvisin ensimmäisen kolmanneksen ilman pahoinvointia, mutta nyt on selvästi lisääntynyt ällötys ja heikottaa heti jos ei saa ruokaa juuri sillä hetkellä. Liitoskivut on omalla kohdalla myös uusia, mutta välillä tuntuu ettei olisi raskaana kun muutoin hyvä olo :) masu näkyy ja siirryin pois housujen käytöstä. Onneksi on kesä!

Olen vasta 12+1, mutta pahoinvointi tuntuu yleisesti ottaen helpottaneen (vaikka eilen oksensinkin ekaa kertaa kesken ruokailun keittiössä :wideyed: - yleensä olen ehtinyt vessaan asti). Masu näkyy jo, vaikka se onkin vielä niin pieni että joku voisi erehtyä, että olen vaan syönyt kunnolla. Infernaalinen väsymys on myös poissa, eli pystyn tekemään nyt normaalisti töitä eikä tarvitse nukkua joka päivä päiväunia :) Jaksan myös iltaisin valvoa paremmin, eikä tarvitse mennä aina ennen kymmentä nukkumaan.

Rinnat ovat edelleen todella kipeät ja peräpukamia löytyy edelleen. :yuck: Noista olisin mieluusti päässyt eroon...
 
Minä olen 14+1 päivillä ja se aivan järkyttävä väsymys alkaa väistymään. Lisäksi turvotus on laskenut vähän, mutta maha on pysynyt samana. Kohtu nippailee edelleen ja minullakin liitoskivut kiusaa välillä. Ja ihan uutena tai vanhana on tullut migreeni takaisin. Se oli poissa ensimmäisen kolmanneksen ja ehdin iloitsemaan että se pysyisi poissa koko raskauden. Sitä ei ole ollut yhtään ikävä, mutta sillä on ilmeisesti ollut ikävä minua, koska nyt jo toista päivää putkeen kiusaa minua.
 
Mä pääsin myös ensimmäisen kolmanneksen oikeastaan ilman pahoinvointia, ainoastaan jos tuli ihan hirrrveä nälkä, alkoi myös etoa. Mutta kun viikko 13 pyörähti käyntiin, alkoi myös etominen. :sour: Alkuun se oli ihan kamalaa, mutta nyt on onneksi ollut pari päivää helpompaa. Nyt siis 14+4.

Ja edelleen odotan sitä paljon mainostettua energistä keskiraskautta. Nimim. Sleeping Beauty :sleep011
 
Takaisin
Top