Okei, tää on ihan typerää, mut mua on alkanu vaivaan yks juttu..
Erityisesti nyt kun menin töihin, sen huomaa selvemmin. Kun tuun kotiin, tyttö on tosi onnellinen (samoin kun isi tulee, eilen tyttö konttas hirveellä vauhdilla eteiseen ja istahti polvilleen hihkumaan riemusta ja TAPUTTAAN KÄSIÄÄN spontaanisti :) ) mut sit se haluu mun syliin ja kaivautuu heti rinnalle.
Kun mennään päikkäreille tai yöunille, jos mä oon siinä, niin se ei kertakaikkiaan suostu nukahtaan ilman, että on melkein loppuun asti rinnalla. Mummo saa nukutettua sen ja isikin toisin.
Aina, kun tyttöö harmittaa joku toooosi paljon, se haluu jommankumman syliin, mutta mulla alkaa yleensä hapuilla rintaa.
Siis tiedän, että imeminen&tuoksu&maito&tottumuskin luo turvaa ja rauhottaa, mut oonko mä sen silmissä sitten pelkät tissit? :'/ On hassu ajatus, mut musta ois kiva, jos se rakastais mua ihan äitinä, eikä vain maitotuotantolaitoksena.. Kyllä varmaan rakastaakin, mut silti..
Rauhoittuu se toki syliinkin ja välillä jo pelkästään näkemisestä ja kuulemisesta.
Ja mietin oonko antanu liian herkästi rintaa silloin pienempänä, jos nyt ei muu oikein kelpaa. Hankaloittaa sit muittenkin elämää, esim mä oon ainoo (tisseineni) joka saa sen nukahtaan yöllä uudestaan. Ois mullekin helpompaa, jos ei tarvitsisi olla aina se, joka menee nukuttaan.
Oisko vinkkejä? Tassukoulutus nukuttamiseen toimi muuten pari kertaa ja sen jlk se on vain saanut valtavan raivon, joka voisi jatkua vaikka kuinka pitkään.