PiPaNat, aiotteko ostaa siis toisen pinniksen? Ette vielä halua siirtää esikoista lasten sänkyyn? Meillä kannettiin vasta pinnis varastoon ja kohtahan sen saa kantaa takas sisälle.:D Tosin muutama kuukausi menee ensin sellaisessa korisängyssä. Esikoinen tepastelee vielä joka toinen yö keskelle. Siirtyi nimittäin samalla myös omaan huoneeseen nukkumaan.
Mulla vähän sama homma eli vauvatavararat valmiina, eikä hypetykseen pääse. Muutenkin sitä vaan on raskaana eli ei oo samaa fiilistä syntyny, vaikka kyllähän nuo liikkeet tuolla masussa aina(kin vielä) ilahduttaa. No eilen käytiin ostaan kuiteski turvakaukalo. Parit bodyt ja housut tilasin ja ne tuliki jo. Ihmettelin, voiko olla niin pieniä, ku koko 56. Sitä pienempiä vaatteita en ostakaan (pari vaatekappaletta kokoa 50 löytyy ennestään), sillä 56 menee oikeastaan heti päälle. Jos lapsi n. 50 cm pitkä, tahtoo ne 50 senttiset olla melko justiinsa ja hetikohta pienet. Moni vaate mahtaa olla mitoitettu niin, että voi käyttää siihen asti, kunnes kokolapussa oleva senttimäärä täyttyy ja sit pitääki jo siirtyä isompaan kokoon. Jäi nimittäin osa vaatteista tosi vähälle käytölle ennen kuin hoksasin alkaa niitä hieman vertaileen, enkä pelkästään kokolappuja tuijotellut.
Eilisellä shoppailureissulta mukaan tarttui ainoastaan housut itelle ja esikoiselle pari vaatekipaletta. Niin ja uusi hoitolaukku! Vanha on parhaat päivänsä jo nähnyt. Vieläkin siinä esikoisen vaippoja olen kuljetellut. En siis vielä oikein osaa mitään vauvalle ostaa. Täytyy kyllä myöntää, että en kyllä esikoisen kohdallakaan ostanut juuri mitään ennen kuin ihan lasketun ajan pinnassa. Hulluilta päiviltä tarttui sitten jo yks mekko mukaan, ku laskettu aika oli jo menny ja yksi nallepuku piti silloin alkurskauden huumassa ostaa, kun oli tarjouksessa. Itselle liivinsuojia ja ainakin yhdet, uudet imetysliivit pitää hommata sitten ennen jouluhässäköitä, että ois valmiina. Oon ostanu myös imetysyökkärin, sillä nukuin käytännöllisyyden vuoksi pelkillä imetysliiveillä ja pikkareilla pitkään. Meillä ei kyllä talvellakaan ole todellakaan vilpoista, joten toisaalta mikäpäs siinä. En jaksa aina muutenkaan yöpukuja/paitaa päälle laittaa, mutta toisaalta vapaa-aamuisin on kiva kuljeskella yökkäri päällä puolille päivää, jos siltä tuntuu. :D