Hankinnat vauvalle.. ♥

~ Mamma ~

Oman äänensä löytänyt
Ootteko jo hankkinu vaatetta / tavaroita?

Me saatiin yhdeltä ystävältä sitteri.. oli vähän siinä ja siinä et uskalsko ottaa..

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Meillä mies on osttanut suosikki jalkapallojoukkueensa pelipaifan meijän pikkuselle jo ennen kuin edes haaveilin perheenlisäyksestä :D Muuta ei olla vielä hankittu. Onhan tässä onneks vielä aikaa :wink

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Meillä on jo käyty keskustelua siitä lähteekö pikkunen synnäriltä kyseinen paita päällä kotiin vai ei :D

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Me ei olla tehty vielä varsinaisia hankintoja. Oon haaveiluaikaan jo neulonut pikkuisia sukkia ja tumppuja, ja nyt aloitin tekemään pientä nuttua, mut eipä sen kummempaa. Pitää saada ensin vähän varmistusta, ennen kuin uskaltaa hankkia. Vanhanaikaisesta kehdosta haaveilen :Heartred
 
Meillä on vaatteita jonkun verran, pinnasänky (siskon lapset oli yhteen väliin paljon hoidossa, niin oli käyttöä)
Kauheesti sitä toivoo, että aika menis nopsakkaan, niin pääsis tekemään lisää hankintoja :D
 
Mä saan siskolta tosi paljon kaikkea, jos on tyttö niin megana vaatteita, vaunut yms... ihan mielettömän iso apu kun säästyy hankinnoilta, ja muutekaan en osta vaatteita kun ihan loppukolmanneksella... :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Mä en uskalla ostella vielä mitään. Yritän malttaa mielen sinne asti, että varmuudella osaa sanoa,että kyllä se pikkuinen pysyy matkassa loppuun asti :)
Mullakin on muutama kaveri lähipiirissä, jotka on parin vuoden sisään saanut lapsia, joten eiköhän sieltä jotain tarvikkeita ja vaatetusta ole sitten tarjolla kun uutinen kerrotaan..
Kyllä kaupassa kieltämättä aina ohimennen salaa vilkuilee niitä söpöjä pieniä vaatteita, mutta ei uskalla vaan ostaa vielä :rolleyes:
 
Vielä ei oo tullut hankittua mitään. Jotenkin on epäuskoinen tunne että miten tässä käy. Siskollani on suurinpiirtein sama tausta kuin minulla eli pcos ja tuloksettomia hoitoja pitkään. Sitten kun viimeinki raskautui niin meni aika pian kesken. Eihän se tarkoita että mulla menee mutta silti..

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Ei ole mitään hankittu mutta aikaisemmin ollaan ukon kanssa kaikenlaista katseltu, joten tiedossa on jo mitä hankitaan. Hankinnat tehdään vasta sitten ku on raskaus edennyt huomattavasti pidemmälle.
 
Hankintoja ei ole tehty. Sormet kyllä vähän syyhyää ostaa jotain ihanaa, mutta odotan ainakin siihen viikolle 12.. Paljon ollaan saamassa kavereilta ja sukulaisilta. Ovat säästäneet meitä varten, kun kuulivat että ollaan hoidot aloitettu :)
 
Mä ostin eilen uudet raskausfarkut, kun tiedän, että jonain aamuna tulee vaan yllättäen tilanne, että tavishousut ei mahdu :) Meillä vauvalle on kyl kaikkea jo sisarusten jäljiltä, mut saa nähdä kumpi sieltä sit ois tulossa, kun kaks poikaa on ennestään eli jos tää oiskin tyttö, niin vaatetus menis kyl osittain uusiks...tai siis aika paljon :D
 
^ meillä sama mut sukupuolet päinvastoin :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mekään ei vielä olla mitään osteltu.. Kovasti joka päivä seikkailen kyllä netissä katsomassa kaikkea kivaa :3 missä vaiheessa tuo keskenmenon riski pienenee ?
 
Rv 12 on se kun riski keskenmenoon pienenee. Aika moni uskaltaa vasta sillon ottaa rennommin ja olla luottavaisemmalla mielellä :)
 
Mäkään en ole itse ostellut vielä mitään, mutta toi ukko yllätti ja toi eilen kotiin tämmöset söpöt pienet tossut :Heartred
Positiivinen yllätys se toki oli kun huomaa kuinka innoissaan mieskin asiasta on!:)tossut.jpg
 
Kirpparilta ostin joitain vaatteita jo muutamia kuukausia sitten kun raskausoireilin niin voimakkaasti. Uskottelin itselleni, että annan vaatteet odottavalle ystävälleni jos kyseessä onkin kemiallinen. En kyllä antanut vaan tungin piiloon, josta ehkä uskallan kaivaa ne jossain vaiheessa :oops:

Hankinnat tehdään varmaan ihan viime tipassa :confused: Sen verran kauhulla seurannut muutaman läheisen keskenmenoja ja unelmien murskaantumista, että koitan olla varovainen toiveissa ja teoissa.
 
Takaisin
Top