Täällä pitäisi alkaa lämmittelemään miestä, että,hän oikeasti alkaisi miettimään yritystä. Tämän vuoden lopussa pitäisi aloittaa foolihapot 5mg reseptillä ja ilmoittaa ja kysyä ottavatko Naistenklinikalle IVF hoitoon vielä kolmannen kerran yrittämään kotia asti saamaan toista lasta kolmatta raskautta ja kolmatta lasta. Miehillä, kun tunnetusti ajattelu ja päätökset kestää (: oikein mitään pakko vastaamista en haluaisi häneltä kaivaa häntä sanomaan minulle pakosti melkeinpä kyllä siksi ajoissa laittaisin miehen miettimään tilannetta. Tottakai varmasti yritys päätökseen miehellä etenkin ja sairaalassa vaikuttaa tuo miehen armeeja, kun sairaalahan haluaa suoraan tehdä hoidot mitenkään isompia taukoja voi olla, että sairaala sanoo tulkaa uudestaan armeijan jälkeen ja tuo vaihtoehto varmasti on hyvä miehelleni, mitä hän varmasti toivoo, mutta onhan tässä ensi vuottakin aikaa saada hoitoja tehtyä ainakin yksin IVF hoito ennen armeijaa. Itse myös tyydyn siihen jos tilanne menee niin, ettei hoidot onnistu ennen kuin armeijan jälkeen vauvakuume ei niin kovaa ole, kuin ennen ja luomuna tuskin kauheana yritetään siis sillätavoin kuin ennen yritetiin.Ennen oli ovistikut, vitamiinit ja lisäravinteet käytössä myös makoilut pupuilun jälkeen myös usko luomuna onnistumiseen on jyrkkä,kun 9-vuotta tunnettu miehen kanssa ja ei ollenkaan ehkäisyä ei plussan plussaa ilman hoitoja.
viime viikon infernaalinen stressi lienee tehnyt osansa.

Itse olen jo 45-vuotias, eikä mieleeni ole todellakaan kertaakaan täällä kenenkään juttuja lukiessa kommentoida tuohon tyyliin! Ja todellakin, täällä on pitkiä, jopa vuosia sitten aloitettuja ketjuja, joissa pitää lukiessa ottaa huomioon joskus nopeastikin muuttuneet tilanteet. Kaipa tuo Adele87 jäi jonnekin taustalle kurkkimaan vielä viestejä. Oli kyllä melkoinen hyökkäys, täytyy sanoa. Itsekin voisin Adele87:lle sanoa yhtä ja toista vain sillä perusteella, että olen häntä "jokusen" vuoden vanhempi. Täällä on tosiaan ollut mukavaa lukea viestejä ja kommentoida hyvässä hengessä kaikkea. Oma tilanteeni on nyt mitä on, yksi lapsi on kotona, ja hänet saimme uurastuksen jälkeen. Toista tjottaillaan, vaikka kaikki todennäköisyydet ja asiat ovat luomuraskautta vastaan.
Puit varmaan meidän kaikkien ajatukset sanoiksi.
et niin kauan kuin ei oo menkkoja ni ei voi olla varma...