Hems78
Vauhtiin päässyt keskustelija
Ja niitä jotka raskautuu ihan vahvempienkin ehkäisyjen läpi että mene ja tiedä näistä sitten ;D
En tiiä oonko sanonu mut mulla tuli varhane keskenmeno joskus 5viikolla pillereide läpi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja niitä jotka raskautuu ihan vahvempienkin ehkäisyjen läpi että mene ja tiedä näistä sitten ;D
Täällä oli tässä kierrossa keskeytetty käytössä, salaa muka toivon että olis tärpänny :angelic: nyt odottelen menkkoja alkavaksi, että vois sitten aloittaa virallisen ekan yrityskerran
Mites noita pomppupäitä tuli joka paikkaan
Mies nykyään haistaa mun ovulaatiot Kuulemma muutaman päivän ajan tekee kauheasti mieli nuuhkia mun päätä/hiuksia ja muutenkin tuoksun houkuttelevalta Jännää tämä biologia, itselläkin yleensä halut nousee ovulaation aikoihin (paitsi irtoamishetkellä koska se sattuu ihan hitosti ).
Minäkin huutelen sivusta. :D Olin itse pitkään siinä käsityksessä, että touhutipoissa ei ole siittiöitä, koska olin lukenut tätä käsitystä tukevan tutkimuksen. Ajattelin siis, että menetelmä on tehokas, jos mies todella tuntee siemensyöksynsä ja osaa vetää ajoissa ulos (eikä peniksessä ole edellisestä siemensyöksystä jäljellä siittiöitä). Mutta sitten joku linkkasi toisen, vielä tuoreemman tutkimuksen jossa oli laajempi testiryhmä (molemmissa se oli kyllä tosi suppea), jonka mukaan 37% miehistä tuottaa touhutippoja, joissa on eläviä siittiöitä (Sperm content of pre-ejaculatory fluid on tutkimuksen nimi, jos jotakuta kiinnostaa).
Muutin sitten vähän käsitystäni. :D Itsekin olin kyllä ehtinyt aika paljon keskeytettyä ehkäisynä käyttää (en toki silti sellaisessa tilanteessa, missä yllätysraskaus olisi paha juttu) tulematta raskaaksi.
No ainenkaan meidän kohdalla tätä menetelmää ei siis käytettäisiinkään, jos ois tarkoitus ehkäistä kirjaimellisesti.
Eli en kyllä ehkäisykeinona sillä tavalla luottaisi kumminkaan, vaikka aikas toimiva tää tähän asti on ollutkin kieltämättä.
Jotenkin itsekin jo odottelee sitä h-hetkeä, jos ja kun oikein annetaan lupa plussalle.
Tsempit Viivillekin odotukseen!
Täällä oli tässä kierrossa keskeytetty käytössä, salaa muka toivon että olis tärpänny :angelic: nyt odottelen menkkoja alkavaksi, että vois sitten aloittaa virallisen ekan yrityskerran
Tuli vaan mieleen, että tämä vauvakuume on kyllä aika jännä. Jännä siksi koska se herättää ajoittain todella ristiriitaisia tunteita. Mulla alkanut kova vauvakuume tämän vuoden maaliskuussa. Haaveilen paljon raskausajasta ja erityisesti pikkuvauva-ajasta. Pariin otteeseen olen tänä aikana epäillyt olevani raskaana ja tunteet on luokkaa tämä: ”oi miten ihanaa ja mahtavaa, kohta on oikea perhe ja miten ihana kertoa sukulaisille ja voi miten ihanaa nähdä puoliso isänä jne jne” ja sitten seuraavaksi ”voi apua, ei ehkä sittenkään vielä, mitä jos olenkin oikeasti raskaana. Kohta ei saa nukkua aamuisin pitkään eikä voi lähteä extempore reissuun. Ja onhan meillä kaksinkin todella mukavaa”
Jakaako joku samanmoisia tuntemuksia?