Oon samaa mieltä. Hienoa että joku jaksaa kattoa koko palstan låpi mitå oon kirjottanu ja minkå ikänen oon.
Juu, kieltämättä hieman kummastutti tää tieto ja mielenkiinto nimenomaan sun asioihin ja niiden ruotimiseen täällä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oon samaa mieltä. Hienoa että joku jaksaa kattoa koko palstan låpi mitå oon kirjottanu ja minkå ikänen oon.
Se mut tänne toiki kun tää on ollut ainut paikka missä on saanu omia ajatuksia tuoda. Sitten mun elämän päätöksistä aletaan soimaamaan. Tuli todella hyvä mieli tästä, kiitos paljon.
No jopas täällä on räjähtänyt Tosiaan vaikka asioista olisi eri mieltä, niin mielipiteensä voi ilmaista kohteliaastikin. Eikä ihmisiä ja heidän taustojaan nyt tämän palstan perusteella kuitenkaan kuka tunne ja tiedä. Mutta keskeytetty ei tosiaan ehkäisystä käy, toivottavasti Hemsin poikaystävä on siitä hyvin tietoinen?
Ettei vaan ois jollain itselle käyny niin et nuorena hankkiutunu raskaaks ja sit jääny yksin lapsen/lasten kaa.. ei se silti oikeuta täällä huudella muille ja pahoittaa toisten mieltä. Tilanteet ja ihmiset on aina erilaisia ja johtaa erilaisiin lopputuloksiin.
Minulla kävi tämä sama kieltämättä mielessä.
Muttei se oikeuta tosiaan pahoittamaan toisten mieltä ja täällä "räyhäämään".
Se koira älähtää - kehen kalikka kalahtaa :)
Miksi välttämättä nuoruus pitäisi elää tietyllä tavalla, ihmisillä on erilaisia tavoitteita elämässään ja jos joku haluaa tulla äidiksi nuorena niin mitä pahaa siinä on ? Kyllä nuoretkin kasvattavat lapsiaan ja antavat heille koko elämänsä. Sekä mistä sinä tiedät että aikaa on, ei kaikki saa lapsia helposti tai välttämättä ikinä vaikka kuinka haluaisivat iästä riippumatta.Ei tarvitse mieltä pahoittaa tuntemattomien ihmisten kommenteista. Päätökset vauvasta kannattaa kuitenkin tehdä poikaystävän kanssa. Kirjoittele jatkossakin vain. En aio enempää häiritä täällä olevien tai sinun rauhaa. Pitää nuo lapsoset sen verran kiireisenä ettei forumeille jää aikaa. Toivottavasti mietit asiaa silti vielä. Aikaa on. Nuoruus kannattaa elää - vauvalle annat koko elämäsi elämäsi loppuun asti. Aina. Ikuisesti. Vauva menee kaiken edelle - joka päivä.
Tämä lause kertoo sinusta paljon.
Asenteestasi keskustella täällä foorumilla.
Miksi välttämättä nuoruus pitäisi elää tietyllä tavalla, ihmisillä on erilaisia tavoitteita elämässään ja jos joku haluaa tulla äidiksi nuorena niin mitä pahaa siinä on ? Kyllä nuoretkin kasvattavat lapsiaan ja antavat heille koko elämänsä. Sekä mistä sinä tiedät että aikaa on, ei kaikki saa lapsia helposti tai välttämättä ikinä vaikka kuinka haluaisivat iästä riippumatta.
Minä olen saanut lapseni nuorena ( ensimmäinen 18 v) ja en ole menettänyt nuoruudestani yhtään mitään, päinvastoin. Olen myös lasten aikuistuttua kerennyt sitä muutakin elämää ja nyt vielä ” vanhana” saanut mahdollisuuden uudelleen pienen vauvan kanssa perhe-elämään kun pieni poikani tänäkesänä syntyi.
Pian saan myös nauttia isovanhemmuudesta kun tyttäreni 20v saa oman pienen yli vuoden yrittämisen jälkeen, enkä voisi olla onnellisempi heidän puolestaan. Tiedän että pieni saa parhaat mahdolliset vanhemmat iästä riippumatta.
En tuomitse nuoria vanhempia, ennen vanhaankin lapset hankittiin nuorina. Nuoret vanhemmat jaksavat paremminkin toisinaan kuin myöhemmällä iällä lapsensa saaneet. Hems oli vain aiemmin todennut, että aika loppuu kesken lasten hankinnassa, kun ikääkin on jo 22. Sitä hieman yritin sivuta.
Ja kyllä, tämä on hyökkäys ainoastaan häntä kohtaan, koska hän on niin avoimesti kertonut poikaystävänsä haukkuneen häntä, koska hän haluaa lapsia ja poikaystävä ei. Kirjoitus on ollut niin räikeää, että se on kiinnittänyt huomioni. Foorumilla on oikeus seurata käyttäjiä, joten miksi tuomitsette minut toisten seuraamisesta. Nettiin laitetut viestit ovat julkisia kohdeyleisölle, tosin nyt Hems on aiempia viestejään poistanutkin.
Mun on pakko nyt sanoa.
Se mitä aikasemmin olen täällä joskus huhtikuussa puhunut ei ole tätä päivää. Miestä en vedätä hän itse teki asiaan aloitteen. Puhutaan päivittäin lapsista ja vaihdetaan auto enemmän lapsiystävällisemmäksi. Mua suorastaan ahdistaa että näät vaivaa sille että sä kaivat kaikki mun kirjottamat tekstit ja oot tänää ettiny lisää tietoa mut oonki poistanu ne, just sunlaisia varten. Kiitos autoit ymmärtämään ettei kannata puhua asioistaan kun seassa on kuitenki se yksi mätäomena.
Voisitko ystävällisesti lopettaa minun analysoimisen, sun kaltaisia löytyy ihan varmasti vauva.fi :stä. Sinne vaan mukaan joukkoon.
Se miten lapseni hankin ei ole sinun asia. Haen täältä vertaistukea en muiden analysoimista miten mun kuuluisi seksielämäni hoitaa. Jos mun mies olis talipää eikä ymmärtäisi mihin ryhtyisi en ryhtyisi siihen mukaan. Kiitos ja lopetetaan tämä nyt.
Mun on pakko nyt sanoa.
Se mitä aikasemmin olen täällä joskus huhtikuussa puhunut ei ole tätä päivää. Miestä en vedätä hän itse teki asiaan aloitteen. Puhutaan päivittäin lapsista ja vaihdetaan auto enemmän lapsiystävällisemmäksi. Mua suorastaan ahdistaa että näät vaivaa sille että sä kaivat kaikki mun kirjottamat tekstit ja oot tänää ettiny lisää tietoa mut oonki poistanu ne, just sunlaisia varten. Kiitos autoit ymmärtämään ettei kannata puhua asioistaan kun seassa on kuitenki se yksi mätäomena.
Voisitko ystävällisesti lopettaa minun analysoimisen, sun kaltaisia löytyy ihan varmasti vauva.fi :stä. Sinne vaan mukaan joukkoon.
Se miten lapseni hankin ei ole sinun asia. Haen täältä vertaistukea en muiden analysoimista miten mun kuuluisi seksielämäni hoitaa. Jos mun mies olis talipää eikä ymmärtäisi mihin ryhtyisi en ryhtyisi siihen mukaan. Kiitos ja lopetetaan tämä nyt.
Mun on pakko nyt sanoa.