Yritystä odottavat

Täällä pitäisi alkaa lämmittelemään miestä, että,hän oikeasti alkaisi miettimään yritystä. Tämän vuoden lopussa pitäisi aloittaa foolihapot 5mg reseptillä ja ilmoittaa ja kysyä ottavatko Naistenklinikalle IVF hoitoon vielä kolmannen kerran yrittämään kotia asti saamaan toista lasta kolmatta raskautta ja kolmatta lasta. Miehillä, kun tunnetusti ajattelu ja päätökset kestää (: oikein mitään pakko vastaamista en haluaisi häneltä kaivaa häntä sanomaan minulle pakosti melkeinpä kyllä siksi ajoissa laittaisin miehen miettimään tilannetta. Tottakai varmasti yritys päätökseen miehellä etenkin ja sairaalassa vaikuttaa tuo miehen armeeja, kun sairaalahan haluaa suoraan tehdä hoidot mitenkään isompia taukoja voi olla, että sairaala sanoo tulkaa uudestaan armeijan jälkeen ja tuo vaihtoehto varmasti on hyvä miehelleni, mitä hän varmasti toivoo, mutta onhan tässä ensi vuottakin aikaa saada hoitoja tehtyä ainakin yksin IVF hoito ennen armeijaa. Itse myös tyydyn siihen jos tilanne menee niin, ettei hoidot onnistu ennen kuin armeijan jälkeen vauvakuume ei niin kovaa ole, kuin ennen ja luomuna tuskin kauheana yritetään siis sillätavoin kuin ennen yritetiin.Ennen oli ovistikut, vitamiinit ja lisäravinteet käytössä myös makoilut pupuilun jälkeen myös usko luomuna onnistumiseen on jyrkkä,kun 9-vuotta tunnettu miehen kanssa ja ei ollenkaan ehkäisyä ei plussan plussaa ilman hoitoja.
 
Äh, täti taas myöhässä joten heräsi toivo mutta ei kyllä edes hailukan hailukkaa viivaa :facepalm: viime viikon infernaalinen stressi lienee tehnyt osansa.
 
Pahoittelut siska. :sad001

Tsemppia Heitsu miehen lämmittelyyn. :)

Niittipyssylle tsemppiä vuodon odotteluun. Ikävää aina kun kierto venyy. Toivottavasti ei hirveästi venähtäisi. Paitsi jos tuleekin se plussa. :wink

En nyt enää muista ketkä kaikki onnitteli, toivotti plussatuulia tms, mutta kiitos kaikille. :)
 
Äh, täti taas myöhässä joten heräsi toivo mutta ei kyllä edes hailukan hailukkaa viivaa :facepalm: viime viikon infernaalinen stressi lienee tehnyt osansa.

Mikä tilanne siellä Niittipyssy? :happy:

Täälläkin tänään kp 32/29-33. Oireita olis vaikka muille jakaa, jotenkin tuli tunne tärpistä mutta negaa on nyt näyttänyt. Oli
vissiin jokin hipaisu yritys kun haamun onnistuin testiin samaan, ennenkuin katosi. :facepalm:
 
Ei niin mitään, ei menkkoja eikä ilmeisesti plussaakaan :confused: tänä aamuna tuli vähän outo olo mutta kotona oli vaan ökykallis clearbluen testi niin en raaski testata. Odottelen vielä päivän-pari :nailbiting:

Jaiks siellä jännä tilanne! :nailbiting:
Mutta toivo elää kun täti ei oo saapunut. :wink
 
Täällä 51kp ja ei merkkejä kuukautisista taitaa olla ihan hormoonejen ja vauvavuoden tekosia tämä pitkä kierto.
 
Nyt kyllä täytyy avata sanaista arkkua Adele87:n kommentointiin, kyllä rupesi keittämään!! :angry4 Itse olen jo 45-vuotias, eikä mieleeni ole todellakaan kertaakaan täällä kenenkään juttuja lukiessa kommentoida tuohon tyyliin! Ja todellakin, täällä on pitkiä, jopa vuosia sitten aloitettuja ketjuja, joissa pitää lukiessa ottaa huomioon joskus nopeastikin muuttuneet tilanteet. Kaipa tuo Adele87 jäi jonnekin taustalle kurkkimaan vielä viestejä. Oli kyllä melkoinen hyökkäys, täytyy sanoa. Itsekin voisin Adele87:lle sanoa yhtä ja toista vain sillä perusteella, että olen häntä "jokusen" vuoden vanhempi. Täällä on tosiaan ollut mukavaa lukea viestejä ja kommentoida hyvässä hengessä kaikkea. Oma tilanteeni on nyt mitä on, yksi lapsi on kotona, ja hänet saimme uurastuksen jälkeen. Toista tjottaillaan, vaikka kaikki todennäköisyydet ja asiat ovat luomuraskautta vastaan.

Ehkä jotain tästä Adele87:stä kertoo se, että hänen profiilinsa on luotu äskettäin, joten tuntuu siltä, että se on luotu vain tiettyä tarkoitusta varten. Toivottavasti ko. nimimerkki ei enää kommentoi tällä tavalla missään ketjussa, sellainen vain ei kuulu tälle foorumille, vaan täällä kannustetaan, eletään mukana niin hyvinä hetkinä, kuin myös huonoina aikoina, tukien ja sympatiseeraten.

Ei tästä aiheesta sen enempää. Kaikille toivon jaksamista, tsemppiä ja kaikkea hyvää tilanteisiinne, oli ne sitten minkälaisia tahansa :Heartred

Ugh, olen puhunut.
 
Voi Heitsu, jaksamisia pitkän kierron kanssa. Ne osaa olla kyllä tympeitä. :sad001

Ihana Kaari! :Heartred Puit varmaan meidän kaikkien ajatukset sanoiksi.
 
Voimia Heitsu pitkän kierron kanssa. Ne on kyllä todella rasittavia.

Mikäs Niittipyssyn ja Miitun tilanne?

Adele87:stä sen verran ylläpitäjän näkökulmasta, että tuollaiseen käytökseen puututaan. Toisten kimppuun hyökkääminen ei ole missään nimessä sallittua. Suosittelenkin ilmiantamaan sen (Tee ilmoitus -napilla), jos sellaiseen törmää. Kaikkia viestejä kun ei voida lukea. (Paitsi tästä ketjusta luen kaikki viestit henkilökohtaisista intresseistä johtuen. :) ) Tarkoitus olisi että foorumi säilyisi juuri sellaisena kuin KaarinHa kuvasi sen olevan. :)

Onnea KaarinHalle yrit... siis tjottailuun. Jospa vaikka pieni ihme tapahtuisikin. :)
 
Onhan nuo puuduttavia pitkät kierrot, mutta nyt en stressaa kierron suhteen tulee, kun tulee vaikkakin nyt 52kp. Ennätys kierto on ollut 60kp :sad001 En stressaa siksi, kun synnytyksestäkin on 6kk.Mieskin sanoi, kun olen hänelle todennut asian hän totesi, että ennen poikaa olisin tehnyt raskaustestejä/raskaustestin ja tarpeen vaatiessa aloittanut primolut kuurin kierron katkaisuun. No silloin tilanne oli eri yritetiin raskautta ihan tosissaan ja oli hoitoja myös hoito aikatauluja niin kierronkin suhteen olin tarkka.
 
Mitä yrittämiseen tulee niin on ajatukset hieman itellä selvät. Selvyys tuli kaverin kanssa keskustelussa hän puhui opintojensa etenemisestä ja itellä tuli ratkasu tai osa ratkasu asiaan :) Jos meidät suostutaan ottamaan hoito jonoon ja jono sattuu olemaan pitkä emme kerkeäisi yhtään hoitoa tekemään ennen miehen armeijaan menoa emme aloita edes yrittämään eikä tietenkään edes mennä jonoon ilman ehkäisyä kyllä jatketaan silti, miten nytkin ollaan tehty. Armeijan jälkeen sitten viimeistään mennään jonoon ja yritetään se siis tarkoittaa vuotta 2021 syksyä viimeistään silloin. 2021 syksystä poikakin on 2v. Yrittämiseen ei ainakaan haittaa kouluun paluu, kun on mahdollista jopa se, että jonossa olemme ja hoidot menee samaa aikaa,kun olen koulussa ja onhan se raskaus aika vielä myös toivottavasti mahdollisimman pitkälle pystyy jatkamaan koulua sillä kertaa, kun seuraavissa raskauksissa tiheä seuranta tämän pojan raskauden jäljiltä.Toinen vaihtoehto on myös se jos hoito saadaan tehtyä ennen miehen armeijaan menoa niin pystyn kouluun palamaan kenties alkuperäisen suunnitelman mukaan :)
 
Tätihän se sieltä tulla tupsahti 5pv myöhässä, megaluokan kipujen kera :facepalm: Että mä inhoon menkkoja, tekee joskus mieli turvautua hormonaaliseen ehkäisyyn ihan vaan siksi että tämä rättirumba olisi ehkä helpompaa.

Amen KaarinHa'lle, viisaita sanoja :grin
 
Hienoa Heitsu että olet saanut asioita pohdittua ja suunnitelmia tehtyä tulevaan! :happy:

Täällä menkat loistavat poissaolollaan. :nailbiting:
Noh, oon tällä hetkellä kaikesta päätellen kipeenä, flussaa ja kuumeinen olokin. Oliskohan siinä syy?
On ollut viikon verran menkkajomoja ja pahoinvointi kohtauksia muutama, mutta testit negaa.
 
Hienoa Heitsu että olet saanut asioita pohdittua ja suunnitelmia tehtyä tulevaan! :happy:

Täällä menkat loistavat poissaolollaan. :nailbiting:
Noh, oon tällä hetkellä kaikesta päätellen kipeenä, flussaa ja kuumeinen olokin. Oliskohan siinä syy?
On ollut viikon verran menkkajomoja ja pahoinvointi kohtauksia muutama, mutta testit negaa.
Mullahan heinäkuinen pahoinvointikohtaus menkkojen ollessa myöhässy paljastu kiinnittymiseksi ja viikkoa myöhemmin plussasin :wink plussa kun tuli jostain hyvin omituisesta kierrosta...
 
No mulla oli, omasta mielestä ainenkin, niin selkeät ovisoireet tässä kierrossa ja tunsin kiinnittymisenkin, jonka jälkeen sain yhden haamun että ennemmin ajattelen että oli ehkä yritystä ja nyt menkat sen takia myöhässä.
Mulla kilppariarvot mm hakevat paikkaansa, että tälläsillä arvoilla raskautuminen ylipäätään olisi varmaankin todellinen ihme. :facepalm:
Toki onhan aina mahdollista että omat tuntemukset menevätkin pieleen ja ovis oiskin just ollut myöhemmin tjtn.
 
Mä oon nyt tän kierron tikutellu ovulaatiota et tietää vähän tuleeko se silloin kun on ajatellut sen tulevan ja tänään kp 14 aamulla sain selkeän plussan, eilen viel näytti haaleampaa. Ollaan nyt ajateltu, että jos seuraavasta kierrosta yritettäis ekaa kertaa sit. Tosin mua kauhistuttaa tuo työpaikkahomma että miten siellä suhtaudutaan jos satun tulemaan suht nopeaa raskaaksi, mutta en halua nyt antaa sen enää vaikuttaa mun haaveisiin :happy:
 
No mulla oli, omasta mielestä ainenkin, niin selkeät ovisoireet tässä kierrossa ja tunsin kiinnittymisenkin, jonka jälkeen sain yhden haamun että ennemmin ajattelen että oli ehkä yritystä ja nyt menkat sen takia myöhässä.
Mulla kilppariarvot mm hakevat paikkaansa, että tälläsillä arvoilla raskautuminen ylipäätään olisi varmaankin todellinen ihme. :facepalm:
Toki onhan aina mahdollista että omat tuntemukset menevätkin pieleen ja ovis oiskin just ollut myöhemmin tjtn.
Mulla just ovis oliki sit ihan eriaikaan kuin oireiden perusteella luulin ja sen pahoinvoinnin luulin pms oireeksi/alkaviksi menkoiksi :angelic: mut ei ne sit ikinä alkanu... Ja mun tsh huitelee 5.3:ssa et kaikki tähdet oli kyllä raskautumista vastaan ja niin vain silti kävi :hilarious: et niin kauan kuin ei oo menkkoja ni ei voi olla varma...
 
Takaisin
Top