Yritystä odottavat

Mulla just ovis oliki sit ihan eriaikaan kuin oireiden perusteella luulin ja sen pahoinvoinnin luulin pms oireeksi/alkaviksi menkoiksi :angelic: mut ei ne sit ikinä alkanu... Ja mun tsh huitelee 5.3:ssa et kaikki tähdet oli kyllä raskautumista vastaan ja niin vain silti kävi :hilarious: et niin kauan kuin ei oo menkkoja ni ei voi olla varma...

No nyt kyllä kieltämättä kuulostaa ihan liian tutulta tilanne. Vissiin sitä ei kai koskaan voi olla täysin varma huh. :grin Missä kohin plussasit? :rolleyes:
 
Sitten kun saat testiin näkyviin jonkun haamujen esi-äidin, niin pikkuhousuihin lorahtaa lusikallinen kirkasta verta.
Varmaan alkavat siis nyt myöhässä ja ehkä tosiaan, jtn yritystä oli. Nyt täytyy kyllä tänkin kierron jälkeen todeta, että aina se keho jaksaa yllättää. :grin
Tänään kp 37/29-33.
 
Keskeytetyllä me nyt ehkä kuitenkin mennään viel tää kierto (salaa toivoo et tulis raskaaksi:wink) ja jos ens kierto olis se virallinen yk 1 :)
 
No nyt kyllä kieltämättä kuulostaa ihan liian tutulta tilanne. Vissiin sitä ei kai koskaan voi olla täysin varma huh. :grin Missä kohin plussasit? :rolleyes:

Mulla haalea plussa tuli vasta kp 41, kp 35 oli vielä puhdas nega ja kierto huiteli kilppareiden takia jotain 28-34 välillä (mulla aina eka merkki liian korkeasta tsh:sta on venyvä kierto). Varhaisultran perusteella tuollon kp 41 oli 4+0 eli ovulaatio oli todella myöhään :woot:
 
Hienoa että oot saanut ajatuksia selviksi Elaffy. :)

Onnea tulevaan yritykseen Riikkas! :)

Miitu, ei sitä ikinä tiedä. :wink Muistelin tässä flunssastasi lukiessa että mulla oli flunssa ja lämpöä ihan alkuraskaudesta, kun poikaa odotin. Ehkä se ei ole sattumaa. Ovikset kanssa voi mennä omia polkujaan. Laskettu aikani siirtyi silloin ultrassa viikolla eteenpäin ja alkuperäinenkin oli laskettu 30 päivän kierrolla. Sitä en muista milloin plussasin, en ainakaan heti kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Oltiin silloin reissussa enkä uskonut raskauden mahdollisuuteen. Toivottavasti nyt joko saat plussan tai vuoto alkaa pian kunnolla.
 
No kyllähän ne hanat aukes ja kunnolla aukeskin, kera hirveiden kramppien. :arghh:

Ja tässä kävi vielä niinkin että viisaudenhampaiden leikkauskin täytyi tämän flunssan takia siirtää. :banghead:Toivon että ehtisin hoitaa nuo mokomat nyt syksyn alla pois alta ennen mahdollista vauvaprojektia. :nailbiting:
 
Sitä ehti vaan innostua jo! Yhä varmempi olo tuli että kolmas tahdotaan :Heartred Vielä täytyy siis malttaa ainenkin vuodenvaihteeseen. :shy:
Mutta silloin on sitten paras ajankohtakin, joten täytyy ajatella nyt positiivisesti.

Tsemppiä myös muille jotka vielä odottavat oikeaa hetkeä! :happy:
 
Mitä kenellekin kuuluu? En lähde täältä kulumallakaan, vaikka nyt on yritys käynnissä. :grin

Olen päässyt yli "jaksetaanko me sitten oikeasti vauvan kanssa" stressistä. On paljon seesteisempi olo sen suhteen. Kyllä me jaksetaan ja jos onkin yllättävän raskasta apua on mahdollista saada. Koko ajan mennään toipumisessa eteenpäin ja sen ihan huomaakin. Luulenpa että yrittämään pääseminen auttaa omalta osaltaan itseäni toipumaan. Yksi murhe vähemmän, kun ei tarvitse surra sitä ettei voi vauvaa edes yrittää valtavasta kuumeesta huolimatta.
 
Ihan hyvää tänne kuuluu :smug: mulla on synttärit tänään ja töitä töitä :angelic: toki haave pikkusesta ei oo jäänyt mihinkään mutta oon koittanu olla stressaamatta asian suhteen kun ollaan vihdoi miehen kans samoilla linjoilla :joyful:
 
Tänne kuuluu hyvää perus vauva arkea.Poika ma 6kk ja alkanut nukkumaan 7h unia ja edelleen kierto kateissa nyt tänään on 61kp.
 
Ihana kuulla Vargynja!
Tsemppiä myös yritykseen, niin ja pikaista plussaa :happy:

Täällä keskitytään hyvinvointiin, ollaan miehen kanssa aloittamassa yhdessä pilatesta ja ajattelin päästä vihdoin kuntosalillekin. Nautin kotiäitiydestä nyt kun vielä syksyn kummankin pojan kanssa kotosalla.
Ajattelin hakea esikoiselle päiväkotipaikkaa vuodenvaihteessa.

Joko jään nuorimman kanssa vielä kotiin ja aloitamme kolmannen yrityksen,
tai sitten aloitan uudessa työssä opintojen kera.

Jännityksellä siis odotamme syksyä ja kaikkea mitä tuleman pitää! :rolleyes:
 
Onkos täällä sellaisia, jotka käyttävät/ovat käyttäneet keskeytettyä yhdyntää? Itse kuumeilupäissäni toivoisin että menetelmä pettäisi :rolleyes::smiley-angelic006
 
Onkos täällä sellaisia, jotka käyttävät/ovat käyttäneet keskeytettyä yhdyntää? Itse kuumeilupäissäni toivoisin että menetelmä pettäisi :rolleyes::smiley-angelic006

Meillä!
Ja toimi vuosia ennen esikoista.
Tärppäsi kun päätimme että nyt tehdään vauva :Heartred
Ja samalla tavalla toiminut myös esikoisen jälkeen, ennenkuin päätimme kakkosesta.

Ja tälläkin hetkellä käytössä,
tosin, emme oo niin varovaisia enää olleet ja yksi km on takana, tosin silloin tietoinen "vahinko" kävi.
Kyllähän sitä tällä tavalla saa joka kuukausi melkein jännätä ja kun ei se plussa olisi kuin iloinen yllätys, niin mikäs siinä. :rolleyes:
 
Meillä!
Ja toimi vuosia ennen esikoista.
Tärppäsi kun päätimme että nyt tehdään vauva :Heartred
Ja samalla tavalla toiminut myös esikoisen jälkeen, ennenkuin päätimme kakkosesta.

Ja tälläkin hetkellä käytössä,
tosin, emme oo niin varovaisia enää olleet ja yksi km on takana, tosin silloin tietoinen "vahinko" kävi.
Kyllähän sitä tällä tavalla saa joka kuukausi melkein jännätä ja kun ei se plussa olisi kuin iloinen yllätys, niin mikäs siinä. :rolleyes:

Okei :) totta tuo, että kivaa kun saa kuitenki jännätä joka kuukaus :smiley-ashamed005 siitä kun lukee, niin aika ristiriitasta tietoa toimivuudesta. Mut toki ei meilläkään sitä käytettäisi jos olis niin että lasta ei missään nimessä haluttais:angelic:
 
No omasta kokemuksesta siis toimii liiankin hyvin :grin
Mutta onhan se aina sellainen askel kohti vauvahaaveita. :rolleyes:

Mulla on tietysti eri tilanne kun en oo voinut oikein muutakaan ehkäisyä käyttää, mutta ajattelen että keskeytetty voisi olla hyvin keino, silloin kun haluaa että kehon hormoonitasapaino palautuu (ei pillereitä) ennen tulevaa raskautta ja kortsujen kanssa nyt muutenkaan niin mukavaa oo temppuilla. :grin
 
Okei :) totta tuo, että kivaa kun saa kuitenki jännätä joka kuukaus :smiley-ashamed005 siitä kun lukee, niin aika ristiriitasta tietoa toimivuudesta. Mut toki ei meilläkään sitä käytettäisi jos olis niin että lasta ei missään nimessä haluttais:angelic:
Meillä toimi keskeytetty (ynnä varmat päivät) sataprosenttisesti jonkun 10 vuotta. Samalla tavalla toimi laakista kun lopulta lapsia toivottiin. Saahan sitä haaveilla, mutta kyllä se tehokas menetelmä on jos mies on tarpeeksi kurinalainen ja tuntee kroppansa.
 
Onkos täällä sellaisia, jotka käyttävät/ovat käyttäneet keskeytettyä yhdyntää? Itse kuumeilupäissäni toivoisin että menetelmä pettäisi :rolleyes::smiley-angelic006

Juu on kokeiltu :D enkä vielä raskaaks oo tullu. Mut onhan niitä jotka on sit raskautunu siitä huolimatta :rolleyes:
 
Juu on kokeiltu :D enkä vielä raskaaks oo tullu. Mut onhan niitä jotka on sit raskautunu siitä huolimatta :rolleyes:

Ja niitä jotka raskautuu ihan vahvempienkin ehkäisyjen läpi että mene ja tiedä näistä sitten ;D
 
Takaisin
Top