Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olimme jossain vaiheessa miettineet, että haluamme lapset vähän isommalla ikäerolla, aikaisintaan sitten kun olen käynyt koulun loppuun. No nyt on kuitenkin minulle iskenyt kauhea vauvakuume 
Vauvakuume on tosiaan kova ja olisi ihana olla jo raskaana
Kun sitten ei pystyisi itse nukkumaan edes silloin kun vauva nukkuisi.. Helpoin olisi jos esikoinen olisi jo eskarissa ja sen 4 tuntia päivittäin siellä, mutta siihen tilanteeseen olisi niiin pitkä odotusaika 

Mutta turha kai liiaksi suunnitella etukäteen, vaan go with the flow. Lapsista ja rytmeistä sun muusta kun ei koskaan tiedä etukäteen.
Haluaisin sen hoitaa kuitenkin hyvin, jos vaikka saisi töitä joskus sitä kautta.. No mutta en usko, että heti kuitenkaan tärppäisi. Esikoisenkin kanssa meni aika pitkään.. Joo, oon tällänen, että mietin ihan kaiken 
Nyt vaan sit oottelemaan et miten kierto palautuu ja et pääsee ihan tosissaan yrittämään toista lasta:)
Hyvä etten oo ainut 
Syntyi kyllä sit sopivasti kaks viikkoo ennen joulua, et on sit selkeesti synttärijuhlat ja joulu erikseen :)
Ite en sitä pukemista pienelle vauvalle kokenut hankalaksi. Hankalampaa se nyt on uhmaikäisen kanssa
Ainut oli, että kovilla pakkasilla ei saanut mennä ulos pienen kanssa. Sattui just tohon syntymän jälkeen pakkasjakso niin oltiinpa sisällä sitten monta päivää
Kevät tai kesävauva ois siitä kiva, että synttärit ois sit aina kesällä ja vois mahdollisesti pitää ulkona hyvällä kelillä