Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pakko tulla huutelee, kun tuli tästä mieleen. Kun mainoksia tulee tietty sen mukaan mitä googlaa ja millä sivuilla käy, myös joku tekoäly "kuuntelee" puhetta ja sen perusteella iskee mainoksia. Siis kännykän kautta. Kuulin tästä ja unohdin samantien, mutta kappas kun mainitsin miehelle kuinka huonot renkaat vaunuissa on ja pitäs ostaa uudet, niin eiköhän seuraavana päivänä ollu pelkkiä vauvanvaunujen rengasmainoksia! En ollut sanallakaan googlettanut tai selaillut netissä. Tavallaan aika creepyäMä oon kans miettinyt et tietääkö google paremmin mun kuukautiskierrot yms, kuin minä ite, kun aina tuntui yritys vaiheessa tulevan sopivasti youtubessa mainoksia ovis tai raskaustesteille ja vielä just sen mukaan kumpi olis just sille hetkelle sopivampi Ne myös katos raskauden aikana ja kyllä, palasivat jonkun aikaa synnytyksen jälkeen!
Muoks: Ja aika jännä että useammalla muullakin on tää joulukuu semmonen mikä ei olis suosiossa. Toki sitä aina otetaan ihan millä vaan lasketulla ajalla, jos saadaan :)