Kiva kun vastailitte
Laskeskelin jo, että huhtikuun lopulla aikaisintaan voisi aloittaa yrityksen, niin silloin la menisi tammikuun lopulle eli saisin syksyn opinnot pakettiin.
Mutta jos tärppäisi heti niin oisinkohan sika väsynyt kesällä harjoittelussa
Haluaisin sen hoitaa kuitenkin hyvin, jos vaikka saisi töitä joskus sitä kautta.. No mutta en usko, että heti kuitenkaan tärppäisi. Esikoisenkin kanssa meni aika pitkään.. Joo, oon tällänen, että mietin ihan kaiken
Mulla on nyt käytössä Diza-yhdistelmäpillerit. Olen syönyt niitä yleensä kaks liuskaa putkeen ja vähän sen mukaan milloin olen halunnut menkat, niin siirrellyt. Mietin, että olisikohan hyvä rueta nyt käyttämään niitä säännöllisemmin eli joka kk tulisi menkat. Jos auttaisi kierron tasoittamisessa lopettamisen jälkeen??
Niemja: Kiva juttu, että sait vakipaikan! Tuo taloudellista turvaa. Oijoi tuo koliikki on kyllä varmasti rankka ja vielä kahdella ollut
Eipä sitä välttämättä kolmannelle tule!
Miitu: varmaan ihan hyvä olisi tuo kerho tai päikky esikoiselle sitten. Tykkää tälläkin hetkellä olla päiväkodissa. Näkisi siellä sitten ikäisiään kavereita :) Kiva oli kuulla, että aina sitä jotain keksii, että saa itsekin huilata
Ja tosiaan eihän sitä voi tietää millaista se sitten on joten ehkä turhaan mietin kaiken mahdollisen
Unisieppari: Aa sinullakin on sama tilanne:) Uskon myös siihen, että asioilla on tapana järjestyä parhain päin. Ja niin kuin on tarkoitettu!