Yritystä odottavat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meidän imetystaival on toivottavasti taputeltu vikaa kertaa eilen kuopuksen osalta

Nyt tosiaan saattaa olla muutaman päivän huudon ja itkun kuuntelua. Tiukkaa otetta itseltä ja voimia. Niin hienosti oli yönsä viettänyt tukiperheessä, kerran vaan herännyt ja hörpänny vettä ja itelle haastavaa koittaa tyhjentää pahimmat pingotukset että helpompi olla
 
Toivottavasti sekä sinä että lapsi totutte nopeasti imetyksen loppumiseen, Tiarella. :)

Oon yrittänyt vähän jutella miehelle yritysasioista, vaikka se ei olekaan vielä ajankohtaista. Pohdin sitä että voisi pyytää heti yrityksen alkuun spermatutkimuksen. Sytostaatit kun on voineet vaikuttaa siihen. Mies ei tuntunut olevan kovin kiinnostunut keskustelun aiheesta, mutta ei vastustanut ajatusta. Oon jo miettinyt kanssa että tehdäänkö vauva jonkun muun siittiöillä, jos sen siittiöistä ei ole mihinkään. Olisi ihana jos saisi toisen biologisestikin yhteisen lapsen, mutta en sulkisi tuotakaan vaihtoehtoa pois.
 
^Kuulostaisi varsin fiksulta tutkituttaa siittiöiden kunto, saisi ainakin selkeytettyä tilannetta vaikka yritys ei oliskaan ajankohtainen. Se kun kuitenkin voi vaikuttaa myös siihen että pitääkö yrityksen aloitusta suunnitella vai jätetäänkö vain ehkäisy pois. Tietysti asia voi olla miehen kannalta herkkä, vaikkei sitä ilmaisisikaan.
 
Joo, tuonkin takia olisi ollut kiva saada enemmän keskustelua asiasta miehen kanssa. Että tietäisin miltä asia hänestä tuntuu. Vaan kun asiasta on vaikea keskustella yksinään. Tuo taas ei ollut tullut mieleenikään että ne kannattaisi tutkituttaa jo ennen yrityksen alkua. Pitänee palata miehen kanssa asiaan, kun yritys on ees vähän ajankohtaisempi.
 
Me ehkä odotellaan nyt vielä muutama kuukaus ennen kuin jätetään ehkäisy pois. Jotenkin tätä vuoden alkua odotti kovasti just tästä syystä ja nyt tulikin sellainen "eiiiiiii ihan vielä" :grin Katsotaan siis uudestaan kevväämmällä kun on saatu työ+hoitopaikka-arki rullaamaan.

Vargynjalle tsemppiä, toivottavasti mies alkaa pian lämmetä kommunikoinnille ja jonkinlaisille suunnitelmille/ajatuksille yrityksen ajankohdasta. :)
 
Mä sain viime viikolla tietää,että työt loppuu viimeistään maaliskuussa ja sainkin jo uuden paikan heti kättelyssä,mutta tätin piti tulla eilen kylään,eikä näy eikä kuulu :/
 
Niittipyssy, Niin nämä tilanteet ja ajatukset elää. :happy:Meillä taas enemmissä määrin pohdittu, josko kuitenkin tehtäis kolmonenkin tähän putkeen. En koe järkeväksi aloittaa töitä/opintoja ja taas keskeyttää. Hankalia juttuja :wideyed:

Ohhoh onpas siellä muuttuvia tilanteita tiada! Oletko ehtinyt vielä testailla? :nailbiting:
 
Vargynjalle myös tsemppiä! Vaikeita asioita varmasti myös miehellesi. Mutta ehkä asian uskaltaisi varovasti nostaa jo pöydälle? Vähän sillä ajatuksella, että annat miehesi ymmärtää että olet kyllä valmis tukemaan ja odottamaankin. Ettei ole minkäänlaista painostusta, enkä uskokkaan että painostaisit. :)
 
Niittipyssy, Niin nämä tilanteet ja ajatukset elää. :happy:Meillä taas enemmissä määrin pohdittu, josko kuitenkin tehtäis kolmonenkin tähän putkeen. En koe järkeväksi aloittaa töitä/opintoja ja taas keskeyttää. Hankalia juttuja :wideyed:

Ohhoh onpas siellä muuttuvia tilanteita tiada! Oletko ehtinyt vielä testailla? :nailbiting:

En oon viel töissä :/
 
Kiitos tsempeistä! <3 Olen yrittänyt avata tässä miehen kanssa keskusteluyhteyttä. No on hän onnistunut keskustelemaan jo vähän enemmän kuin kahden sanan lauseilla...

No voi hitsi tiada. Tulisi nyt joko plussa tai ne menkat ettei tarvitsisi odotella ja ihmetellä. Olisiko mahdollista että ei näin päivällä ollut tarpeeksi vahvaa pissaa? Jospa hormonia on vielä sen verran vähän, ettei näy ja aamupissasta ehkä näkyisi.

Tän oikean ajoituksen miettiminen on kyllä hankalaa puolin ja toisin. Ja kun sitä oikeaa aikaa ei tunnu olevankaan.
 
Niin pitäis varmaan uusi testi ostaa,mut edellisten kuulautisten mukaan olis nyt 6+ jotain tai sit oli liian laimea pissa en mä tiiä noh ei muuta ku töihin taas ja ostaa uus testi ja aamulla sit testailla sitä jos ne menkat ei tuu :D
 
Eihän kaikki edes saa viivoja testiin! Verikoe olisi epäselvissä tilanteissa luotettavampi ja saa varmasti helposti lähetteen :)
 
Noilla viikoilla tosiaan pitäisi jotain jo näkyä. Joko oot raskaana eikä se halua näkyä testissä tai sit on kierto venähtänyt reilummin. Lääkäristä kysyminen voi siis tosiaan olla hyvä ajatus. :)

*huoh* mulla tää vauvakuume käy taas ihan ylikierroksilla. Ehkä se on toisaalta hyvä merkki. Ehkä se tarkoittaa sitä että mun mielellä on tilaa käsitellä sitäkin taas enemmän. Välillä se kun on jäänyt vähän sivummalle kun on niin paljon muuta käsiteltävää. Se on vaan todella turhauttavaa ja epäreilua, kun sitä vauvaa ei voi saada vielä aikoihin. :sad015 Sekin harmittaa, kun tämä foorumi on oikeastaan ainoa paikka mistä saa tukea asian kanssa (+ terapeutille oon siitä puhunut). Onneksi te olette täällä. <3
 
Negaa näyttää edelleen ja kp 30.. mikä mun kroppaa vaivaa :/

Onko sulla ollut aina ihan säännöllinen kierto?

Täällä on ovis kohta ovella ja yritys saisi alkaa. En tiedä millä energialla, kun poika on nukkunut viime viikot miten sattuu ja ollaan miehen kanssa aika poikki. Poika sen sijaan porskuttaa iloisesti eteenpäin, ei tunnu valvomiset missään! :rolleyes:
 
En tiedä millä energialla, kun poika on nukkunut viime viikot miten sattuu ja ollaan miehen kanssa aika poikki. Poika sen sijaan porskuttaa iloisesti eteenpäin, ei tunnu valvomiset missään! :rolleyes:

Me kans ollaan mietitty tätä tjottailu asetelmaa, kun tytön nukuttaminen on ihan hirvee rumba. Tänään alotetaan unikoulu, jos se vaikka tehoais. Aika hyvä ehkäisy on ihan vaan valvova lapsi jos niinkseen tulee. Oletan, että heti jos mulla menkat kurvaa jostain niin mies muuttaa mieltä tästä tjottailusta o_O Itsehän odotan kun kuuta nousevaa että kierto alkais taas..
 
Vargynja, Tosiaan, ehkä se on hyvä merkki että ajatukset ovat alkaneet hieman siirtyä jo tulevaankin ja pieneen elämään. <3 Ajattele miten kovin toivottu odotus sitten palkitaan! Tiedän ettei se tällä hetkellä varmasti auta pahimpaan kuumeeseen, mutta kun aika on oikea, voi onnessaan keskittyä odottamiseen koko perheen voimin. Kun niitä voimia on. Ja on hyvä että olet päässyt keskustelemaan ja löysit tuon terapeutin. :) Muistan kun vielä pohdiskelit asiaa.

Tsempit nukutus rumbien keskelle siska ja Towanda!
Tiedän niin mistä puhutte.. Esikoinen on niin huono ollut aina nukahtamaan että häntä saa nukutella tunnin, joskus kaksi. (Tiiiedän!) Ja sitten tää kuopus heräilee alkuillasta kerran tai kaksi. Niin jos ois jotain tsäänssiä yhteiseen aikaan, sen aina joku jossain vaiheessa keskeyttää. Aiemmin se ei häirinnyt, mutta kyllä me nyt otettais joskus edes se yksi ilta kun ei tarvitsis miettiä kuin toista. :rolleyes:
 
Takaisin
Top