Hei. En tiedä olenko yrityksen odottaja vai mikä, mutta täältä olen itseni taas viime aikoina löytänyt lueskelemasta. Salaa haaveilen kolmannesta lapsesta
Vähän olen miehelle tätä asiaa pohjustanut, ei ole ihan lämmennyt vielä ajatukselle kylläkään. En tiedä olenko itsekään lämmennyt! Hemmetin rankkaa se olisi, mitäpä sitä kaunistelemaan, mutta silti niin parasta
Kahden lapsen kanssa on menoa ja meininkiä ihan kotitarpeiksi, silti on vaan se tunne että yksi tässä vielä menisi. Ja vanhana varmaan kaduttaisi jos ei edes yritetty kolmosta. Tukiverkkoa ei ole, se on kyllä rankkaa, mutta ollaan käännetty se voitoksi; meillä todellakin ollaan yhdessä perheen kesken
Mulla on hormonikierukka, ja viime aikoina olen huomannut toivovani että se "pettäisi"
Mielellään hankkiutuisin eroon koko kierukasta muutenkin. Omakotitalomme valmistuu loppuvuodesta ja siellähän olisi toki kiva olla sitten kotosalla vauvan kanssa paikkoja laittamassa.
Noinkohan sitä uskaltaisi alkaa vielä yrittämään? Mulle tulee kesällä ikää 33v, miehelle puolestaan jo täydet 40. Lapset on reilu 4v ja vajaa 2v. Näinkin on hyvä, olen äärimmäisen onnellinen saatuani jo kaksi aivan ihanaa mussukkaa! Se yksi vaan vielä mietityttää..