Noi ehkäisy asiat on kyllä vaikeita et löytää sopivimman. Ite oon käyttäny pelkästään minipillereitä. Kai ne on sopinu sit ihan tarpeeks hyvin Vuotojen kans on vaan aina ollu veivuuta, aikanaan kun alotin ne oli monta vuotta satunaista vuotoo koko ajan. Sit kuukautiset jäi kokonaan pois useaks vuodeks. Sit kun alettiin yrittää lasta, kierto tasaantu tosi äkkiä takasin normaaliks. Nyt kohta vuoden syöny taas minipillereitä ja vuoto tosi epäsäännöllistä. Mut enään kaks viikkoo jäljellä
Meillä alkaa huomenna uus arki. Mä meen töihin ja poika alottaa sen hoidon. Tuntuu vaan niin kauheen pahalta viedä poika hoitoon. Mut tässä taloustilanteessa ei oo yhtään haitaks saada vähän enemmän välillä rahaa. Nyt kun sais aina palkasta laitettua sivuun jonkun verran, ni vois sit seuraavan lapsen kohdalla olla pidempään kotona!
En tiiä jännittääkö enemmän omaa töihin menoa vai lapsen hoidon alotusta!
Meillä alkaa huomenna uus arki. Mä meen töihin ja poika alottaa sen hoidon. Tuntuu vaan niin kauheen pahalta viedä poika hoitoon. Mut tässä taloustilanteessa ei oo yhtään haitaks saada vähän enemmän välillä rahaa. Nyt kun sais aina palkasta laitettua sivuun jonkun verran, ni vois sit seuraavan lapsen kohdalla olla pidempään kotona!
En tiiä jännittääkö enemmän omaa töihin menoa vai lapsen hoidon alotusta!