Tervetuloa kaikille uusille!
Amandat otan syvästi osaa koettelemuksiisi ja toivon että teillä tärppää pian yrityksen alettua ja pysyy matkassa loppuun ja syliin asti
Spyro sinulle myös toivon tsemppiä kovasti odotteluun ja vauva-arkeen. Toivottavasti saat ensi kerralla paremman synnytyskokemuksen
Ymmärrän hyvin tuon toiveen pienestä ikäerosta. Meilläkin sama haaveissa. Johtuukohan se tuosta sektion kiireellisyydestä tuo vuoden suositus, kun joillakin alueille esitetään 6kk väliksi..?
Miitu onpa haikeaa, jos nyt luovutte yrityksestä useammaksi vuodeksi, jos ei tärppää
Huomio joo ihme homma tämä kuume. Ihan jopa syyllisyyttä tunnen välillä, että onko mulla oikeus kuumeilla, kun ihan vasta olen yhden lapsen saanut (9vk). Ehkä koen, että mut tuomitaan kiittämättömäksi, kun haluan heti lisää ja ekakin tuli kaikinpuolin sutjakasti
Minulla on kyllä paljon rakkautta annettavana monelle vauvalle ja miehelleni
Jotenkin ikäkriisi vaan iskee, jos lykätään yritystä. Jos halutaan kolme lasta ja odotettaisiin jokaisen yrityksen välissä vuosi, olisin viimoisen syntyessä jo melkein 35 (hedelmällisyyttä ajatellen riski-iässä) ja sekin vain jos tärppäisi nopeasti yrityksen alkaessa, mikä ei oo itsestään selvää. Ja eihän sitä tiedä onko kolme the luku lopulta sitten
Kaikkea voi keretä tapahtumaan. Voi tulla vaikka sairaus tai tapahtua onnettomuus tai jotain.