Eemi03
Kommentoinnin ninja
Miu: mun piti kommentoida jo pian sen jälkeen kun olit kirjottanut tuon ekan viestin miehesi sairaalaan menosta. Mutta vauva on ollut niin vaativalla tuulella et en ole kerinny. Tosiaan sua tuntuu et koetellaan oikein toden teolla tän raskauden aikana. Ihailen suuresti sun jaksamista ja tuota et seuraavassa viestissä sit kerrto olevasi ihan hyvällä tuulella. Mä jo mietin et naisteklinikkahan on siinä Meilahden sairaalan vieressä. Et vaikka et olis suunnitellu nii olisit voinu mennä sinne synnyttämään et miehes vois tulla mukaan vaikka sairaalavaatteissa tai jotain. Mut toivotaan et kaikki menee hyvin ja saat oikean ja suunnitellun tukihenkilösi synnytykseesi mukaan. Ajatuskin itellä siitä et mies ei jostain syystä olis päässykkään synnytykseen olis ollu ihan kamala. Mut mikä ei tapa se vahvistaa[:D]. Ah kli´see[;)].
Ja voi Ginessa: toivottavasti sulla sitä maitoa alkais tuleen et pääsisit tuosta ressistä. Ressi vielä pahentaa asiaa. Tiedät kuitenkin et kasvaa vauva korvikkeellakin , mut ymmärtäähän sen jos on toisin ajatellut niin luopua suunnitelmasta itsestäriippumattomista syistä. Koitahan kestää ja jaksaa, kyllä se vielä paremmaksi muuttuu. On nämä ongelmat sitten jokaisen vauvan kanssa niin eri laatuisia. Mä kun huolehdin täs ennemminkin siitä et muksu syö koko ajan liikaa ja kasvaa ihan hirveesti. Mulla on koohta jättiläinen kannettavana. Tosin tämä huoli tietysti laadultaan erilainen kun sulla.
Ja voi Ginessa: toivottavasti sulla sitä maitoa alkais tuleen et pääsisit tuosta ressistä. Ressi vielä pahentaa asiaa. Tiedät kuitenkin et kasvaa vauva korvikkeellakin , mut ymmärtäähän sen jos on toisin ajatellut niin luopua suunnitelmasta itsestäriippumattomista syistä. Koitahan kestää ja jaksaa, kyllä se vielä paremmaksi muuttuu. On nämä ongelmat sitten jokaisen vauvan kanssa niin eri laatuisia. Mä kun huolehdin täs ennemminkin siitä et muksu syö koko ajan liikaa ja kasvaa ihan hirveesti. Mulla on koohta jättiläinen kannettavana. Tosin tämä huoli tietysti laadultaan erilainen kun sulla.