kävin sitten tänään synnärillä pyörähtämässä, kun neuvolasta sanoivat (soitin sinne) että tää mun paheneva selkäkipu voi olla käynnistyvää synnytystäkin ja käskivät mennä sinne, missään asennossa ei siis oo enää hyvä olla [&o] käyrää ottivat ja ultrasivat, painoarvio tällä hetkellä 3,8kg, lapsivettä hyvin ja istukka hyvässä kunnossa. kohdunsuu oli kahdelle sormelle auki, kaulaa jäljellä pari senttiä ja sisäsuu kiinni. yritti ropeloida vähä kovakouraisesti josko se edesauttais/nopeuttais paikkojen kypsymistä.
no niinku arvasinkin, tässä vaiheessa kun viikkoja VASTA (?!) tämän verran niin ei aleta käynnistämään, kun vauvallakaan ei mitään hätää.. ens maanantaina pitää mennä sitte sinne yliaikaiskontrolliin jossa katellaan jatkot. tiedän jo, että sinne meen, mun keho ku ei näköjään osaa toimia oikein ja käynnistää synnytystä ite [&o] voin lyödä vaikka mistä vetoa, että oon vielä viikonkin päästä yhtenä kappaleena! mua ei oikeasti enää jaksa kiinnostaa koko synnytys, oon niin helvetin kipeä (en muuten saanut mitää lääkkeitä, kuulemma ainoastaan opiaatit tehoais tähän kipuun) käski vaan lääkäri levätä nyt, tuos vaiheessa oli pakko olla vähä vittumainen ja sanoa että "kyllähän sitä lepäis joo jos pystyis" teki mieli sanoa paljon muutakin... musta tuntuu etteivät käynnistä vielä viikonkaan päästä, jos kerran vauva voi hyvin jne. MUTTA ENTÄ MUN VOINTI?! mulle on tällä hetkellä ihan sama tuleeko se vauva tuolta ulos ylä- ala- sivu - vai mitä kautta [&o]
osa tästä ois kuulunu tonne jurputukseen muttei jaksa...