Viimeinen kolmannes

Voi Tweety. Koita pärjätä siellä. Ikävää tuommoinen kun ei ala tapahtumaan mitään. Toivottavasti huominen olisi parempi päivä tai illalla alkaisi supparit ja pikkuinen haluaisi syntyä.

Kovasti tsemppiä !!!
 
kyllä on hiljentynyt tää palsta [8|] huomaa että vauveleiden hoito vielää aikaa ja energiaa [;)] ei täällä enää taida kovin montaa vauvatonta ollakaan!
 
On täällä tämmösiä ku on vaan seuraillu muiden tilanteita, en ole pahemmin kirjotellu... Sunnuntaina olis LA eikä mitään "oireita" ole ollut... Plaah...
 
Miu: Mulla tuli kans vedet silmiin kun luin tuon mitä miehes oli sanonut :)

Pitu: Olen se mieki vielä täällä yhtenä kappaleena, mut en oo jaksanu kirjoitella kun ei ole mitään ihmeellistä tapahtunut.
 
Miu82  vastaan tänne kun en viitsi tonne syntyneiden puolelle juoruta.. Olin huoneessa 9 eli ihan perällä.. Mä olin kans aika paljon huoneessa kun sain olla siellä suurimman osan ajasta ihan yksin   Eilen pääsin kotiin..
Mä kans mietin siel osastolla että se toinen sukka on varmaan sun, ja yritin käytävillä kuikuilla josko oisin sut tunnistanut, mutta suurimman ajan olin varmaan niin zombina liikkeellä, etten ois tunnistanu omaa naamaakaan
 
heheh, ei kyl näkyny mitää sähkönsinisiä raitoja kellään [:)]  Mulla kävi mielessä kysyä joltai hoitajalta, mutta ois ollu hölmö tunne kysellä Miu nimistä henkilöä jonka tiiän netistä, että oiskos sellanen henkilö täällä jossain?!?[:D]  Koskas kotiuduitte? Ilmeisesti kaikki oli ok, vaikka neitin onkin kovin siro? 
 
Niin, totta! Enhän mä tollasta tajunnut väsymyspäissäni [8|]
En muista sen kätilön nimeä, kun se vaihtui puolessa välissä. Sellainen mie sie murretta puhuva lyhyt täti [:)]  
Mua ei onneksi jouduttu leikkaamaan, vaikka tyttö olikin melkein 4 kiloa. Pieni repeämä tuli mihin sain 3 tikkiä. Ja onneksi on istuminen ollut koko ajan aika helppoa..

Juuh, kyllä täällä neiti on saanut äitin ja isän kiedottua jo pikkusormensa ympäri niin tiukasti että  [:)]  Tänään aamulla hormoonihöyryissäni itkin kuinka ihana voi toinen olla...

Ei vaa kai sitä pitää mennä nukkumaan.. Meinaan unohtaa koko ajan syödä, ja enkä oo malttanu päikkäreitäkää nukkua.. [:)]  Ehtiihän sitä..
Öitä kaikille!
 
Tällä vaavilla olis 3 tuntia aikaa syntyä, jos haluaa olla leijona..
Ilmeisesti ei halua millään... [&o]
Toisaalta eikös sitä sanota, että leijonat on hankalia luonteita...
 
Essi, kuulemma leijonat ovat hankalia, mietin tässä, että minkäänlainen luonne Tiikeri-Leijonilla saattaa olla [:D].- No meidän tytöstä tulee neitsyt
 
Juu neitsyt meillekkin tulee.. Tiikeri-leijona ei kyllä tosiaan ole varmasti helppo.
Että kait se voi olla positiivistakin että neitsyt tulee.. [8|]
 
Täälläkin huojentuneena odottelen neitsyt-lasta. Meillä jo yksi punapäinen leijona tyttö määrää (tai kovasti yrittää) kaapin paikkaa.. On luja tahto ja iso ääni. Kiinalaiselta horoskoopiltaan vielä lohikäärme! Vauva- ja taaperoikäisenä oli kyllä varsin rauhallinen ja tyytyväinen typykkä, mutta ajan myötä on hivuttautunut "arvoiselleen jalustalle"[:D]
 
Huomenta. Ei ole edelleenkään tapahtunu täällä suunnalla mitään. Päivisin supistelee, yöt saan nukkua ihan rauhassa. Vielä viikko laskettuun aikaan jäljellä. Tai kolme viikkoa korkeintaan ennen ku vauva tulee.. Mitähän tuota tänään tekisi? Eilen siivosin ja imuroin. Ei tapahdu mitään. Tänään pitäisi lähtä käymään ongella jos saisi vähän kalaa sieltä :) Se olisi jo kolmas kerta tälle kesälle. Kaksi kertaa olemme käyneet, mut ei ole mitään tullut.

Kuusamossa on jo aika vilpoinen ilma. Ei tarkene enää ulkona ilman pitkiä välihousuja, takkia ja kaulahuivia. Päivällä lämpötila nousee korkeintaan +10 asteeseen. Mut parempi se tuoki ku ne kauheat helteet.

Hyvää tiistai päivää ihmisille!
 
Huomenta, täälläkään tapahdu mitään [:@], päivisin supistelee, mutta yöt rauhalliset. Ei kyllä mitkä S:t synnytystä käynnistä ainakaan minulla! Saunonut olen jo varmaan kohta kuukausi jok ikinen päivä [:D], siivoan ku hullu sekä lenkkelilen joka päivä täysillä voimilla eikä silti mitään... Seksistä en nyt pysty nauttimaan, enkä edes ajattelemaan, yököttää koko juttu. Hermot menee vaikka itse olenkin valmistautunut että laskettu aikani olisikin se 25.8 eikä ultran mukainen 21.8, silti pettymys ettei toi neito ole vielä ulostautunut on suuri. Toivottavasti ennen 1.9 tyttö päättää pullahtaa ulos, koska olen jo Zumba-ryhmäänkin ilmoittautunut [:D].

Vauveli on ollut kovin hiljainen jo muutama viikko, mutta nyt on entistä hiljaisempi. Tänään aamuna piti oikein kaivaa dopplerin esiin, kun ei edes tökkimällä saanut liikettä aikaiseksi, mutta onneksi kaikki ok ja syke 149-152 [:D]. Voi käynnistyisi jo, on nuo yli menevät päivät niin kamalan pitkiä...
 
Juu eipä näy vauvaa täälläkään... [&o]
Tänään olis laskettuaika, eikä mitään merkkejä oo ollu..
Tai ekassa ultrassa arvioitiin tämä 24.8 ja rakenneultrassa 23.8.
Mä osaan jo nää paikalliset kirpparitkin niin ulkoa, etten kehtaa kohta enää mennä niihinkään pyörimään.. Sanoinkin miehelle että huomenna tai torstaina lähetään helsinkiin, kun ei mitään tunnu tapahtuvan ja sillä sattuu vapaata olemaan... Toisaalta meiän vauvalla on jo kaikkea, mutta kait noita kirppareita voi sitten vaikka huvikseen kierrellä.. Aina jotain pientä löytyy jostain..
Mä oon kyllä kanssa sitä mieltä, ettei mikään S auta tätä käynnistämään.. Kämppäkin kiiltää hienosti.. Moni onkin ihmetelly, miten oon näin loppumetreillä jaksannukkin siivota niin paljon.. [:D] Ei oo tainnu tajuta mun taka-ajatusta siintä hommasta..
No josko sitä menis vaikka silittelemään uusia verhoja olkkariin.. [:D]
Pitäisköhän ikkunatkin pestä vielä ennen talvea... [8|] On vaan vähän tietty riski kiipeillä ja uloimmat ikkunat ja parvekelasit on niin ikävä pestä kun asutaan seittemännessä kerroksessa..
No ei muuta kun pitkää pinnaa ja jaksamista muillekkin taas tälle päivälle!
 
Samoilla linjoilla ollaan täälläkin, ei merkkiäkään että laskettu aika oli jo 6 päivää sitte! Joka aamu herään epäuskoisena sängystä että "vttu vieläki oon kotona"[&:] tänään neuvola, sinne vasta kypsyttääkin mennä, olin nimittäin varma että tätä käyntiä ei tulisi..
 
Eilen illalla kellottelin tunnin verran polttelevia supistuksia noin 9 min. välein. Tarkistelin siinä pakatun laukun sisällön ja lisäsin vielä puuttuvat jutskat. Ja soitin äidille 40 km päähän, että on tarvittaessa valmiina ajelemaan meille kotiin jääviä lapsia kattoon. Saman tien, kun olin soittanut ja saanu asiat valmiiksi, supparit loppu kuin seinään. Että se siitä..

En nyt varsinaisesti ole pettynyt tai turhautunut, kun ajattelen, että lapsen syntymähetki on jossain korkeemmalla määrätty ja "tähtiin kirjoitettu". Ja on ne aiemmatkin omalla ajallaan ulos tulleet[:)] Onhan se niinkin, että mieluummin sitä synnytystä positiivisin mielin jännittyneenä odottaa ja toivoo käynnistyväksi, kuin että olis siitä huolissaan ja peloissaan ja toivois sen lykkääntyvän.. Toinen juttu on tietysti se, jos olo on varsin tuskainen ja kipeä.. kukapa siinä haluais kärvistellä.

Jaksamista kaikille viime metreille <3
 
ihana et muillakin alkaa pinna kiristyyn odotuksen suhteen.. Täälläkin kaikki tuntemukset kadonnut, puolen tunnin harkkasupparit mukaan lukien...

Kivahan se on ettei kovin kipeetä tee, eilenkin 5 km lenkki meni hienosti, vähän jotain nivuskipua, mutta kun huomenna on la niin odottamisen tuska alkaa olla suuri.
onneks ens viikolla on kiva neukkutäti, jos sinne vielä joudun.. Jotain positiivista siis edes..

Tsempityksiä kaikille!
 
Nyt olis menos 40+2 eikä mitään tuntemuksia. Kieltämättä alkaa olee pinna vähä kireellä ja muutenki on melko herkällä päällä, pienetki asiat pistää vihaks ja itku pääsee iha turhista asioista... Sairaala kassiki on tarkistettu jo tuhanteen kertaan. Sit ku ei jotenki kauheesti viitti liikkua missää ihmisten ilmoilla tai lähtee minnekä kauemmas ni tuntuu et seinät kaatuu päälle.
 
Asali, voimia viime hetken odotukseen!!! I know that feeling[;)] Ja sit ku se vauva syntyy, sä et edes muista tollasta tunnetta!!!
Kohtahan me päästään kaikki sit yhessä vaunuilemaan[:)]

Ja toki muillekin voimia viimemetreille!!!

Meillä isä lähti just vauvan kanssa neuvolaan, ku ite oon viel sen verran huonona, et neuvolatädin mielestä näin oli parempi. Vähän jännittää[:D]
 
kiitos sartza.. Niin se varmaan menee.. Luin sun repeily juttua eilen neuvolaan odottaessa niin tehokkaasti laitoin jalat ristiin :P toivottavasti alkaa helpottaan pian, ja ihmiset jotka ei tiedä mistään mitään tajuais pitää suunsa kiinni.

Ihana muuten että miehes on nyt tavallaan pakotettu ottaan isompaa roolia, ei sulle kiva tietenkään mutta helpottanee sen ja lapsen yhteyden luomista... En malttais odottaa että päästään tääs kahville ja vihdoin näkeen livenä mitä siellä masuissa majaili... Koita kestää makoilua, nopeesti se varmaan menee loppujenlopuks..
 
Takaisin
Top