Vauvauutisten kertominen

Niemja mä tykkään 2&3. Mutta ehkä kallistuisin 3 kuvaan :)
 
Itte kans tykkään 3 eniten :) ehkä jos kävis kaikkia tulostamas pari ja sitte tuota 3 enemmän.. Ku ne maksaa täälä 50snt/kpl nii ei paljo häviä vaikka kaikkia tulostais :D
Nyt pitääs vaan miettiä vielä miten hienosti muotoilis että vaikka kerrottiin nii asiasta ei tarvi silti huutaa kaikille ja ei saa julkaistaa mitää facebookis, ei edes mitää vihjailevaa. Koska vihaan sitä miten mun vanhempien pitää saada kaikki rehvastella heti faces. Ja kertoa muutenki asiat heti kaikille. Olis itte kiva saada näitö isoja asioita kertoa, en edes häistäni saanu itte tärkeille ihmisille ja suvulle kertoa ku äiti oli jo sen tehny vaikka kielsin... vituttaa tuo asia ja sen takia en omille vanhemlilleni haluaisi kertoakkaan raskaudesta ennen synnytystä.
 
Niemja ihania kuvia oli kaikki, mutta myös minä taidan kallistua tuohon 3. :)
 
Ihania kuvia niemja! Kakkoskuvassa koiralla on ilme, että mitä hittoa... :)
Tänään lähtee postissa kortit isovanhemmille, joissa onnittelemme isovanhemmiksi tulosta. Hui. Meillä isovanhemmat asuu kaukana, joten kasvokkain ei ollut mahdollisuutta kertoa. Kivempi näin kuin puhelimessa :)
 
On kyllä vaikea valinta. Mun suosikit on 2 ja 3. Jotenki ehkä enempi kakkonen mut kolmosessa koiralla niin söpö ilme :)
 
Mä tykkäsin kolmos kuvasta :)
Tällä viikolla pitäisi kertoo lapsille tulevasta sisaruksesta. Kuhan päästään miehen kanssa juttelemaan kuinka asia kerrotaan. :) sen jälkeen tietääkin sitten koko suku :D
 
Huh, kerrottiin viikonloppuna miun vanhemmille raskaudesta, eikä kumpikaan onneks jäkättäny mitään :) Iskä tänään huus taustalla ku puhuin äitin kans puhelimes, et tällasia asioita ei saa salailla. Mut siis hyvin ottivat asian vastaan, sanovat et jotain jo aavistelivatkin..
 
Kerrottiin illasta esikoiselle, että hänestä tulee isoveli. Tyyppi otti asian todella rennosti. Totesi sitten, että jos vauva on poika, hän antaa sille nimeksi Pertti :grin Sitten pitikin tarkasti kalenterista katsoa, koska se vauva tulee. Lisäksi on kyselty milloin mun maha kasvaa ja missä vauva tulee nukkumaan. Eilisen illan ajan tituleerasi itseään isoveikaksi ja halaili mun mahaa. Ja sama meno näköjään jatkuu nyt aamulla. Eli ihan varmana koulussa kuulee kaikki uutiset tänään.
 
En koko ketjua selaillut läpi, joten meidän idea kertomiseen on voinut tulla jo aikaisemmin jollain muullakin esiin. Äitienpäivänä tulee siis tasan 13+0 täyteen, joten silloin kerrotaan molempien vanhemmille. Tilasin netistä langat ja muut tarpeet sekä ohjeen vauvan haalariin ja annan ne lahjaksi äidilleni ja pyydän valmistamaan sen 15.11. mennessä :) Meillä on ultra ensi viikon torstaina, joten saadaan vielä kuvatkin mukaan - jos ja kun kaikki on hyvin. Miehen äidille taidetaan ostaa isovanhemman-kirja, johon voi kerätä muistoja yms kuvia lasta varten. Eli periaatteessa lahjat hoitaa kertomisen meidän puolesta, sitten voidaan vain nyökytellä vieressä!
 
Hauska idea cut-ting tuo neuleohjeet ja lankaa! Voisimpa mummalle tehdä samalla lailla :wink
 
Mä olisin kans alunperin halunnut odottaa sinne nt-ultraan asti, mutta koska eilen lääkäri ultrasi ja totesi sikiön olevan todella eloisa (ja olihan se!) ja hyvinvoiva, niin ajattelin sitten "tulla kaapista". Ja jos tässä nyt vielä käykin huonosti, niin tuki läheitiltä tulee tarpeeseen eikä sitten tule yllärinä.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Pii
Vähän kyllä jännittää kertominen, etenkin omille vanhemmille. Ja etenkin nyt, kun raskauspahoinvointi ei ole helpottanut tippaakaan. Onneksi on vielä 1,5vkoa aikaa äitienpäivään!
 
Mä odotan kyllä innoissani, että pääsen kertomaan vauvauutiset omille vanhemmille, mikäli nyt saadaan nt-ultrasta hyviä uutisia. Sen tiedän, että äiti halkeaa onnesta, sillä hän on odottanut jo pitkään, että milloin meille tulee vauva. :) Ja on ollut tosi vaikeaa pitää tätä salaisuutta, kun ollaan äitin kanssa läheisiä ja tekemisissä useita kertoja viikossa.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Pii
Itekkää ei malttas oottaa et pääsee omille vanhemmille kertoo :) Äitn isä haudataa sillon 8pv, ystävä menee naimisii 9pv ja uutisten kertominen 10pv jos kaikki on hyvin. Jännittävä vkloppu tulossa :) 4päivä ultra ni monta päivää pitää malttaa mieli :) Jännittää äitin reaktio ku sillon, kun tein ekan plussan ja muutaman päivän päästä mentii mun vanhemmille ni äiti oli nähny unta et ois joulun aikaa mummu, ja niinhän hän toivottavasti on :)
 
Takaisin
Top