Mun lempparit on 2 ja 3
Mä kävin tänään kahden mun ystävän kans kahvilla pitkästä aikaa. He eivät tiedä meidän perheenlisäyksestä mtn. Kaveripiirissämme on myös toinen odottava äiti, jolla on parisuhderintamalla värikäs historia, mm. avioero 24-vuotiaana. Toinen ystävistäni kritisoi tätä odottavaa ystäväämme melko voimakkaasti, on kuulemma liian vähän aikaa ollut nykyisen poikaystävänsä kanssa yhdessä sun muuta.. He ovat seurustelleet noin vuoden siis, ehkä lähemmäs 2 kun heidän lapsensa syntyy. Nämä kommentit satutti mua todella paljon, mä oon pitkästä aikaa onnellinen ja hyvässä, tasapainoisessa ja -arvoisessa parisuhteessa. Mutta. Me oltiin seurusteltu vasta puolisen vuotta kun pallomme ilmoitti et täältä oltais tulossa.. Meidän ystäväpiiristä (10 ala-asteelta asti lähintä ystävääni) tietää mun raskaudesta vain yksi. Ja tää yksi tukee mua, mut nyt mä pelkään kertoa heille muille. En haluais joutua puolustelemaan itseäni ja meidän valintoja. Itse koen olevani hyvässä parisuhteessa ja vaikka ollaankin vasta vähän aikaa oltu yhdessä niin mulla on sellanen olo kuin oltais seurusteltu 15 vuotta..!
Huomaan täs itse et pelkään enemmän kertoa pallovaavasta ystäville ja työkaverille kuin perheelleni. Outoa, vai mitä?
P.s. Tekipä hyvää purkaa vähän sydäntään..!