Pulina82
Vauhtiin päässyt keskustelija
Meillä poika jo 8kk! Hurja!
Eilen käytiin siellä vauvakinossa ja sit ostamassa ensikengät! En päässy fiilistelemään "pieniä kenkiä", pojan jalka on jo niin iso et kengät on kokoa 21! Ostin K-kegästä ecco light sandaalit, ja nyt niitä pitäis sitä kotosalla pitää niin helpottais hieman toi varmastaminen..
Me lähdetään tänään kylpylään Aulangolle! Ihana päästä sinne uiskentelemaan ja buffettiin syömään! Oisin halunnu mennä sinne la-su, mut se oli jo täynnä..Taitaa olla aika suosittu ajanvietetapa ainakin näin talvisin..
Mies tuntuu olevan aina töissä, eilen kävi ekan kerran niin ettei nähny poikaa illalla ja taas aamulla lähti jo 5 jälkeen töihin joten näkee sit ku lähdetään sinne reissuun.. Eilenkin tunteja tuli sen 15.. Eli saman ajan minäkin "töissä".. Mä pääsen kyllä tosi hyvin 2-3 kertaa salille ja jumppaan viikossa, mut muuten ei kyllä tuu mentyä minnekään.. Mä kaipaisin kyllä ihan kunnon baari-iltaa kavereiden kanssa, sellasten kavereiden joita ei oo nähny niin usein nyt kotonaolon aikana.. Enkä tarkota et pitäis pää vetää täyteen mut muutaman vois ottaa ilman et tarvis miettiä pojan tarpeita sen kummemmin :)
Meillä poika syö tosi hyvin kaikkia kökkäreitä mitä ruoassa on...Mut silti se voi yht´äkkiä ylläättää, niinku kävi sen päärynän kanssa viime viikolla.
Oikein hyvää viikonloppua kaikille!!
Eilen käytiin siellä vauvakinossa ja sit ostamassa ensikengät! En päässy fiilistelemään "pieniä kenkiä", pojan jalka on jo niin iso et kengät on kokoa 21! Ostin K-kegästä ecco light sandaalit, ja nyt niitä pitäis sitä kotosalla pitää niin helpottais hieman toi varmastaminen..
Me lähdetään tänään kylpylään Aulangolle! Ihana päästä sinne uiskentelemaan ja buffettiin syömään! Oisin halunnu mennä sinne la-su, mut se oli jo täynnä..Taitaa olla aika suosittu ajanvietetapa ainakin näin talvisin..
Mies tuntuu olevan aina töissä, eilen kävi ekan kerran niin ettei nähny poikaa illalla ja taas aamulla lähti jo 5 jälkeen töihin joten näkee sit ku lähdetään sinne reissuun.. Eilenkin tunteja tuli sen 15.. Eli saman ajan minäkin "töissä".. Mä pääsen kyllä tosi hyvin 2-3 kertaa salille ja jumppaan viikossa, mut muuten ei kyllä tuu mentyä minnekään.. Mä kaipaisin kyllä ihan kunnon baari-iltaa kavereiden kanssa, sellasten kavereiden joita ei oo nähny niin usein nyt kotonaolon aikana.. Enkä tarkota et pitäis pää vetää täyteen mut muutaman vois ottaa ilman et tarvis miettiä pojan tarpeita sen kummemmin :)
Meillä poika syö tosi hyvin kaikkia kökkäreitä mitä ruoassa on...Mut silti se voi yht´äkkiä ylläättää, niinku kävi sen päärynän kanssa viime viikolla.
Oikein hyvää viikonloppua kaikille!!
Heräsi aamulla puol 6. nukahti 7 mutta nukkui rauhattomasti. Mitähän se on sitten kun osaa kontata..? Otin tänään pinnasuojan pois, jos se auttaisi että tyttö näkee meidät kun herää yöllä. Voihan mie siirtää tytön sängyn kiinni meidän sänkyyn ja itse kääntyy toisin päin nukkumaan.
on vaan aivan takki tyhjänä, ja poika on taas ollu isänsä hoivissa ja nyt se ei sitten oikeen ollu osannu nukkua kunnolla päikkäreitä tai ottanu maitoa pullosta joten ihanaa känkkäränkkää nää illat sit... Meil on pikkasen rauhottunu yöt ylipäätään; heräilee pari kertaa syömään ja aamuyöstä vähän levottomuutta mutta paljon paremmalta jo näyttää entiseen menoon verrattuna. Oon aina iloinnu kuin helposti poika nukahtaa väsynä ollessaan päikkäreille ja iltaunille KUNNES alko koko ajan vääntää mahalleen!!! Prkle että raivostuttaa! saan sen kymmenen kertaa ravata kääntämässä herraa! toinen on aivan silmät ristissä ja silti vaan vääntää mahalleen eikä varmasti nuku mahallaan..ei sit millään....
ja toi kääntyminen on jo monta kuukautta vanha juttu, en tajuu kuin sil taas on menny ihan pasmat sekasin siitä...
en tiä oliko vaan rytmit menny sekasin ku vietti päivät iskän kans ja siks kiukkus vai hampaita vai? tiedä häntä....