Kylläpäs meinas tulla tippa linssiin tosta
mohomahan synnytyskertomuksesta, ihania muistoja
Pitääkin mennä lueskelemaan lisää noita..
Isot onnittelut kaikille 1v täyttäneille
Vaikee uskoa että ekat meidän palleroista täyttänyt jo vuoden ja loputkin ihan kohta, tosi nopeesti mennyt tää eka vuosi
Mä en oo yhtään miettinyt vielä tulevia synttäreitä, en että koska pidetään, ketä kutsutaan ja mitä tarjotaan.. pitäis alkaa varmaan kohta suunnittelee ettei iske paniikki
Gibsonille voimia, kuulostaa tosi kurjalta tilanteelta
Meillä myös vähän vääntöä miehen kanssa kun mua niin ärsyttää kun ei pidä kiinni mistään rytmeistä lasten kanssa silloin ku oon töissä. Syödään ku syödään jos syödään ja nukutaankin vähän miten sattuu.. Tässä yhtenäkin iltana oli laittanu tytön "päikkäreille" vielä kuuden aikaan, no eihän sitä saanut sitten yöunille millään. Varsinkin silloin ku ittellä on seuraavana aamuna aikanen herätys nii kyllä ottaa pattiin.. Viime yönä tosin tein niin kun ei meinannut neiti millään väsähtää niin annoin tytön miehelle ja painuin itse pehkuihin, vaikka normaalisti nukuttamiset on mun hommia jos oon kotona..
Mitähän mun piti vielä kirjottaa.. aivot on ihan homeessa kun on pitäny nousta jo kolmen aikaan aamulla.. nukuin tossa pienet päikkärit kyllä mutta se tais vaan pahentaa tilannetta
Meillä neidillä uusia juttuja tällä hetkellä on sohvalle kiipeäminen mutta onneksi myös sieltä alas tuleminen itsenäisesti, hienosti osaa tulla peppu edellä. Nyt se röhnöttää sohvalla vähän väliä ku isommatkin
Myös ensiaskeleita on otettu täällä, aika varovasti vielä ja jonkun pitää olla aina vastassa ottamassa kiinni ennenkuin uskaltaa päästää irti ja kävellä mutta ennätys taitaa olla jo 3-4 askelta ilman tukea
Ja toinen on aina niin riemuissaan kun on onnistunut tekemään jotain uutta, hihkuu ja nauraa kauhiasti
Sanoja meillä ei vielä montaa tule, äittä, laiva (kun leikitään ja lauletaan laivalaulua) ja hei hei on sellaset mitkä tulee aika hyvin jo.. muita ei vielä pahemmin ole.
Nyt tuo neiti alkaa olemaan sen verran väsykiukku että taitaa nukkumatti olla jo matkalla.. taidan itekkin mennä jo nukkumaan, jos vaikka huomenna toimis aivotkin taas jo paremmin