Vauvat 6kk ->

Mims: Juu, meille sitä fysioterapeuttia tarjottiin kun neiti varvastelee kovasti. Nyt kun Netta itse nousee seisomaan tukea vasten niin yleensä on koko jalka maassa. Mähän kieltäydyin siitä ja sanoin, et katotaan sitten kun nousee seisomaan. Eipä mennyt ku muutama päivä niin neiti nousi. XD Nopeesti tulee kyllä uutta. Toivottavasti teilläkin se unohtuu. Mikäli Netta vielä 10kk neuvolassa varvastelee ja lääkäri ehdottaa sitä fyssalla käyntiä niin varmaan sitten mennään.

Mohomaha: Mä oon joskus haaveillu yrityksen perustamisesta ja yks juttu mitä olisi ihana tehdä niin suunnitella häitä ja järjestää niitä. Kaikenlaisia vip- ja yritys- ja yksityistilaisuuksia onkin tullut vedettyä. Toistaiseksi olen vain tehnyt muutamia häämeikkejä ja ohjelmaosuuksia suunnitellut ja järjestänyt. XD

Täällä on myös siis kuhmuja tiedossa kun toi neiti nousee seisomaan joka paikassa, mutta alas se ei osaa tulla. Neiti ei osaa vielä istuakkaan (eikä edes halua istua, vetää heti jalat tönkkösuoraks kun yrittää istuttaa lattialla). Miten ihmeessä tuon neidin uskaltais siirtää nukkuun omaan huoneeseen kun yölläkin nousee pinniksessä seisomaan (joo pohja on laskettu alas). Eilenkin illalla nukkumaan mennessä kaatu sängyssä oikein rymähtäen... Ja taas pitää vahtia sängyn vieressä nukahtamista. Meni jo tovi, että neidin pystyi vaan jättää sänkyyn ja nukahti itsekseen.
 
Mohomahan hääpuku on nätti! :) minäkään en aio tulevaisuudessa häissäni (jos sellasia tulee) käyttää huntua. Ihan vaan sillä etten halua ympärilleni mitään kärpäsverkkoa :D ja jos huntu olisi niin en ainakaan naaman edessä sitä pitäisi :D äkkiseltään en edes tunne ketään joka olisi huntua käyttänyt (paitsi äitini aikoinaan), eiks nykyään hiuskoristeet oo enemmän muotia kun hunnut :P

Tänne saatiin vihdoin ja viimein se hammas! Ja nyt tekee taas toista, ainakin siihen malliin nyt sormella hinkkaa toista puolta suuta. Päivisin on ihan normaali niinkun ennenkin mutta nukahtaa ei millään malttais ja nukkuu todella huonosti :( reppana. Vähän väliä nousee unisena pinniksessä istumaan ja itkee täyttä kurkkua. Sitten kun vaan käy pistämässä sen selälleen ja silittelee niin nukahtaa samantien. Viime yö oli pahin, heräs oikeesti 5min välein istumaan ja itkemään, meinattiin jo että otetaan viereen nukkumaan ettei meidän tarviis koko ajan nousta, mutta ei sitten onneks tarvinnukkaan. Neljältä yöllä annettiin lääkettä ja kun se vaikutti niin sen jälkeen nukkui hyvin ainakin sen 4 tuntia.

Joku kertoi että sähköjohdot kiinnostaa..Niin täälläkin! Säikähdin niin paljon yks päivä kun samuli oli vetässy tän läppärin virtajohdon ja oli ihan sentin päässä suussa.. siis sehän saa ihan hurjat sähkärit siitä jos pistää suuhun! Mies keksi sitten ratkasun, kun etti joutavan johdon ja antoi sen samulille..nyt se niin polleena on kokoajan se johto matkassa, konttailee ja pureskelee :D eikä sitä niin enää kiinnosta noi seinässä olevat johdot kun on oma luvallinen johto. Vaikka me sanotaankin aina samulille että "tähän johtoon ei saa koskea", siks se varmaan niin kiva onkin :D! laatikot ja kaapit ollaan vaan pistetty teipillä kiinni ja eihän tuo oo niitä saanu auki :) ei viititty ostaa niitä tarkotukseen olevia oikeita nipsuja ties muita. Annoin vanhan kännyniki samulin käyttöön, saa nuoleskella ja purra sitä. Näppäinäänetki pistin siihen päällle niin kyllä osaa olla kiinnostava kapistus :)! nyt kun vielä löytäis jostain tarpeettoman kaukosäätimenkin niin sitten alkais olla omat tavarat turvassa :D
 
mohomaha Meillä oli polttariohjelmassa muun muassa runojen lukemista kauppakeskuksessa, morsiamelle intialainen päänhieronta, hyvä vaimo - galluppia junamatkalla, saunomista ja morsiustaikoja, hohtokeilaamista ja syöminen lopuks vielä italialaisessa spesiaalijälkkäreineen:D Oli mielettömän hauskaa, vaikka olikin lähestulkoon alkoholittomat polttarit, kun morsian on ite raskaana ja saa vauvan toukokuussa.

Meijänki neiti on noista sähköjohdoista kiinnostunu, ja annoinki sille mun hiustenkuivaajan ja sen johdolla on sitten leikkiny. Tosin sit aloin miettii, et ei tuo varmaan osaa kyllä nyt yhtään ainakaan erottaa, että millä saa leikkiä ja millä ei, kun samanlaisia johtoja on kaikki ja yhellä saa ja toisella ei... et ehkä en enää anna sitä hiustenkuivaajaa. Me ollaan annettu DVD:n kaukosäädin neidille, kun sitä ei niin tarvita ku se vempain toimii kätevästi ihan koneen nappuloista, sen verran ku sillä nyt CD-levyjä tulee kuunneltuu. Otettiin vaan patterit ja se patteriosan taustalevy siitä irti.

Ja hampaista... ei oo vielä moisia kapistuksia näkyny meilläkään! Eikä kyllä edelleenkään haittaa:D Ihan tarpeeks sattuu ku ikenillä puree joskus ku ei tissi maistukaan... jostain syystä meidän neidillä on tapana myös aina ku imetän oikeesta rinnasta ni alkaa puristelee sitä rintaa siitä ylempää niin kovaa, et siihen on tullu ihan mustelmia. Tosi kivaa... eilen oikeen toistamalla toisti sitä ja katto et minkälainen ilme äitille tulee. Ja aina kiljahdin ja sit vaan uusiks, ja lopulta ku laitoin suun sellaseen surulliseen asentoon, ni neidille tuli sit itelleen paha mieli!:D Oli aika koominen näky ku rupes siinä myötätunnosta suremaan:D Joskaan ei se silti tehny loppua tosta ikävästä tavasta...

Mutta jep. Neiti vetäs aamupäivällä 1,5 tunnin päikkärit, sitte 2 tunnin ja vielä kolmannet yli tunnin pituset... onneks sentään heräs puol seiskan aikaan ni ei tarvinnu alkaa herättelee, se ku on jotenki aina niin tylsää. Varsinki nyt ku toinen on vähä nuhanen.

Huomenna mennään karsastusklinikalle tarkastettavaks, mielenkiinnolla odotan, että onko neidin silmissä jotain häikkää vai ei ja kuulen asiantuntijan mielipiteen. Kun ei siitä neuvolalääkäristä oikeen mihinkään ollu.

 
Terveisiä sairastuvalta!! On se vaan maailman tylsintä sairastaa.. Ollaan pojan kanssa molemmat kauheessa räkätaudissa! Just kun viime viikon vatsataudista selvis niin uutta tautia vaan pukkaa, vastustuskyky varmaan aika olematon..  On muuten mahdottoman haastavaa niistää poikaa, onko mitään kikkoja siihen muuta kun sen niistäjän hankkiminen??No, onneks poika nukkuu silti ihan hyvin ja muutenkin jaksaa leikkiä ja harjotella liikkumista.

Meillä kyllä poika nukkuu aina samassa asennossa! Laitan hänet selälleen sänkyyn ja siinä hän sitten pysyy. Sohvalle tai lattialle jos sattuu nukahtamaan niin kääntyy monesti kyljelleen, mutta siis sängyssä aina selällään. Ihan hyvä ettei oo vielä keksiny et sängyssä vois myllätä ja nousta esim. istumaan tai seisomaan. Me ei olla vielä laskettu sängyn pohjaa alas.
Muutenkin poika jaksaa kyllä olla paikallaan, eipä hän pahemmin vielä muuta teekään ;)Nyt on kyllä parina päivänä selvästi enemmän harjotellu konttaamista ja ylös nousua...Mut sylissä viihtyy pitkiäkin aikoja vaan köllötellen :) äitin poika! Esim. vauvakinossa makoilee mielellään koko leffan sylissä ja kattelee muiden touhua.. Taitaa tulla pojasta sellanen tutkailija, ei oo suuna päänä ekana menossa.. 

Onnea mohomahalla Tampereen keikkaan! Toivotaan et ahtauma ei oo lähteny taas suurenemaan..

 

 
Pulina82: Meilläkin on sairastettu useaan otteeseen räkätautia. Paras apu on ehdottomasti se Friida nenänniistäjä. Neiti ei kyllä siitä tykkää, mutta helpottaa kyllä neidin oloa. Empä mä ainakaan muita kikkoja tiedä tuohon nenän niistämiseen. Oon myös laittanut niitä suolatippoja. Niin ja sängynpääty ylös (eli vaikka jotain kirjoja pinniksen jalkojen alle). Täällähän joku oli myös kokeillut pilkottuja sipuleita lähelle vauvan sänkyä??

Pikaista paranemista teille! Meillä onneksi nyt alkanut helpottaa tuo räkätauti.
 
Jopas on ku joka toisella on flunssaa tai mahatautia tai kumpaaki, kurjaa :( mohomalle tseppiä sairaalareissuun! Ja muita kompaten, oli tosi sievä pukuemoticon noitten hääohjelmien takia ollaan kans puhuttu et jos mentäs naimisiin niin miten se menis. Oltiin miehen kans samoilla linjoilla et jos mentäs niin se ois vaan meijän kahen juttu; salaa ja mieluusti jossain vaikka ulkomailla, ja niin et paikalla ois vaan pakollinen pappi ja todistajat. Mä oon aina ollu paniikkikohtauksen rajoilla jos on ollu juhlia missä ite oon ollu huomion keskipisteenä, ei sovi meille kummallekaan. Ja polttarit, en tiedä mitään niin hirveetä!emoticon mut kiva kun voi sivusta jännätä ja seurata miten mohomahan häähommat edistyy!

Pitäsköhän kans ettii joku johdonpätkä pojalle...ei ne varmaan tosiaan osaa erottaa sitä sallittua ja kiellettyä pätkää mut vois toimii harhautuksena, Liekki on niin jäärä että se menee johtoihin niin monta kertaa et vien sen toiseen huoneeseen, ei luovuta helpolla...noi johdot ja kissan kupit onki ne kohdat mistä saa olla koko ajan kiskomassa irti. Kiinnostus xboxiinki laimeni kun se on pois päältä eikä valoja syty vaikka räplää ;) Ja vitsi, olin aika äimänä ku ostin pojalle sellasen puuha-pete-kirjan mikä on puhelimen mallinen ja siinä on nappi mistä tulee soittoääni, tyyppi on aivan pakahtua riemusta kun pistän sen soimaan ja "vastaan" et haloo ja kuka siellä ja sit pistän sen Liekin korvalleemoticon

Niin huomasin muuten saman ku mohomaha, kävin just ostaa henkkamaukasta 86 cm perusbodeja, Liekki on ny 73,5 cm. Aattelin et ei ne viel mee pitkään aikaan mut hitto pittuutta ei ollu paljoakaan liikaa(varsinkaan kestovaippojen kans)...
 
Täällä myös kiinnostaa kaikki kielletyt paikat nii kauheesti. Sähköjohdot ja kaukosäätimet ja mokkula on useemman kerran päivässä kiikarissa ja niitä kohti kontataan ja lujaa ja varsinkii jos sanoo et ei niihin "ei saa koskee" nii vauhti vaa kiihtyy. :D Keittiön kapustat, vispilät ja kauhat on myös namia vaikkakin niitä saa ihan luvan kanssa mutustella äitin keittiössä touhutessa.

Neea nousee jo aika taitavasti polvilleen ja seisomaan tukee vasten. Ei tarvii kun selkäsä käntää nii neiti ketkuttelee ihteesä jossain pystyyn. :D Toisinaan osaa jo hienosti laskeutuakin alas, mutta toisnaan alkaa kuulua huutoo et nyt tarviis apua en pääse alas. :) Yks päivä löi sydän varmaa muutaman ylimääräsen iskun kun tyttö kumahti naamalleen tuolin vieree ja iski ohtasa just tuolin jalkan säikähin jo et silmäsä iski kun näytti sille. Kauhee huutohan siitä tuli ja iso kuhmu ohtaa, mut ei onneks pahempaa. Onneks pienillä on nii kestävä pää et kestää ne pakolliset kolhut miltä ei vaa voi välttyä...
Käytii Viikonloppuna mp-messuilakin koko perhe ja hyvin jakso Neeakii rattaissa katella. Nauroin et tais olla aika rankkaa katella ja ihmetellä kaikkee ihmisvilinässä kun ulos päästii mesuhallista nii neiti nukahti heti. Sai iha rauhassanostaa tytön autoo toine vaa vähä raotti silmiään ja kahto mitäs nyt ja jatko uniaan.. :D

Kuulostaa nii ihanalle mohomahan hääteema ym.. Tää mamma liimautuu aina torstai iltasin tiukasti telkkarin ääreen kun satuhäät alkaa. :) Jotenkii nii ihana seurata ku toiset menee naimisiin. Vaikka ite en tällä hetkellä nii häitä suunnittelekaan tai odota.
 
Sen verta piti tulla takasin kommentoimaa, että aivan ihana toi mohomahan puku! Ja laitoin heti sivuston ylös ku huomasin ton kokokriteerin, juuri sopivia myös mulle :D Jos joskus sattuu tulee tarvetta.
 
mohomaha oot naimisiin menossa ! Onnea hurjasti!emoticon  Miten musta tuntu että "kaikki" menee naimisin ;D Olin tänään ystäväni kanssa Pomppulassa lasten kanssa niin hänkin sanoi, että he menevät perjantaina naimisiin maistraatissa ja toinen ystävä pariskunta menee naimisin heinäkuussa [: ! Mulla on sellanen "sääntö";että meidän lasten pitää osata kävelläl ennen kun naimisiin mennään. Saas nähä. Ei kosintaa ole vielä edes tullut, tiedä edes tuleeko ;D no ei sen puoleen, ei mulla kiire ole naimisiiin, näin on oikein hyvä <3 !

Taatu; odotan kans koska meillä lähetään liikkeelle; mutta kuten jo tuonne "uudet taidot" topiciin kirjoitin, uskon, että meillä lähetään suoraan kävelemään.... Saas nähä. Teillä nyt ikävästi on sattunut noita hautajaisia ;s Liian paljon! Voimia! <3

Täälä moni sairastaa/sairasellu; paranemisia ja voimia!
 Meillä oli kans Turo-Eemilillä keuhkoputkentulehdus ja kuumeaalto jota kesti KAUAN! vauvauintikin jäi kahdeksi kuukaudeksi... Viime sunnuntaina päästiin taas ja kivaa oli ! :)
Tänne ei oikeestaan mitään kummempia. Pikkukakkonen kasvaa kasvamistaan; potkuja ei vielä tunnu; mutta maha muistuttaa että jotain sielä on !
Turo-Eemil on jo iso poika! Istuu ilman tuetta; mutta ei halua millään tehdä mitään muuta kun istua :D Ei meininkiäkään että liikkuis, muutaku mersullaan :D ja koko ajan yrittää vaan ylös päin, varmaan herra suoraan kävelee. [:

 
mohomaha oot naimisiin menossa ! Onnea hurjasti!emoticon  Miten musta tuntu että "kaikki" menee naimisin ;D Olin tänään ystäväni kanssa Pomppulassa lasten kanssa niin hänkin sanoi, että he menevät perjantaina naimisiin maistraatissa ja toinen ystävä pariskunta menee naimisin heinäkuussa [: ! Mulla on sellanen "sääntö";että meidän lasten pitää osata kävelläl ennen kun naimisiin mennään. Saas nähä. Ei kosintaa ole vielä edes tullut, tiedä edes tuleeko ;D no ei sen puoleen, ei mulla kiire ole naimisiiin, näin on oikein hyvä <3 !

Taatu; odotan kans koska meillä lähetään liikkeelle; mutta kuten jo tuonne "uudet taidot" topiciin kirjoitin, uskon, että meillä lähetään suoraan kävelemään.... Saas nähä. Teillä nyt ikävästi on sattunut noita hautajaisia ;s Liian paljon! Voimia! <3

Täälä moni sairastaa/sairasellu; paranemisia ja voimia!
 Meillä oli kans Turo-Eemilillä keuhkoputkentulehdus ja kuumeaalto jota kesti KAUAN! vauvauintikin jäi kahdeksi kuukaudeksi... Viime sunnuntaina päästiin taas ja kivaa oli ! :)
Tänne ei oikeestaan mitään kummempia. Pikkukakkonen kasvaa kasvamistaan; potkuja ei vielä tunnu; mutta maha muistuttaa että jotain sielä on !
Turo-Eemil on jo iso poika! Istuu ilman tuetta; mutta ei halua millään tehdä mitään muuta kun istua :D Ei meininkiäkään että liikkuis, muutaku mersullaan :D ja koko ajan yrittää vaan ylös päin, varmaan herra suoraan kävelee. [:

 
Cira: Mulla pituutta 163cm ja toi mekko on just hyvän mittanen. Siellä sivuilla tais ollakki että alle 165cm noi on tarkotettukki. Löysin sinne googlen kuvahaun kautta, mutta kuvassa ei suinkaan ollu toi mekko minkä sieltä löysin. Onneks kävin kattomassa sen sivun :)
Jenni90: kiitos :) ikävää, että teillä ollaan oltu kipeinä.

Me oltiin tosiaan eilen Tayssissa ja tällä kertaa nukutuslääkäri olikin eri :/ Ja ekan kerran nähtiin se nukutus, ennen ovat häätäneet jo ennen nukkumattia pois, nyt siellä olikin se nukkumaija joka ihan pyys että pidetään lasta sylissä niinkauan kun on nukahtanu.
Jälleen kerran ruokatorvea laajennettiin, mutta nyt mennäänkin seuraavan kerran vasta 2kk:n päästä uudelleen. Sanoin niille kirurgeille, että runsaasti paloja sisältävät ruoat ei pysy sisällä, niin saatiin ekaa kertaa kuulla että koska Nean ruokatorvi on leikattu, niin se ei toimi samanlailla pumppaavaan tyyliin kun ei-leikattu ruokatorvi. Eli palanen saattaa hyvinkin jäädä jumiin sinne leikkauksen saumakohtaan. Kiva :( No onneks oon nyt jäämässä kotiin vielä niin saadaan rauhassa harjotella tota syömispuolta ettei tartte päiväkodissa kenenkää helistä siitä kuinka lapsi ei osaa syödä. Tulis nyt vaan niin hampaita vauhdilla lisää :D Jatkan siis sileiden soseiden tekemistä ite, vaikka ainahan niissä on kökköjä ollu. Kaupan täyspitkät riisi ja kokonaiset herne-soseet saa jäädä kaupan hyllylle. Ja mä lopetan stressaamisen asiasta kuinka tyttö ei osaa syödä niitä :D

Ja niin, reissussa oli jotain hauskaakin, raapustan sen tonne uusiin taitoihin xD
 
On nyt tullu käytyy täällä vähän harvemmin, meillä Iidalla on nyt tosi vahvasti joku eroahdistus-känkkäränkkä vaihe menossa ja ei puhettakaan että voisin istua koneella silloinkun neiti on hereillä. Ihan hirveä huuto kun hetkeksikään kääntää huomionsa hänestä pois emoticon Hetken saattaa viihtyä veljen temppuilua kattellessa mutta sitten taas hoksaa että hitsi missä äiti on ja rääkyminen alkaa taas.. Vähän hermoja kiristävää mutta ei auta, toivotaan että menis pian ohi. Ja tuo on nimenomaan mun perään, isällä ei niinkään väliä mutta äiti pitää olla vieressä koko ajan mieluummin niin lähellä että syliin pääsee nopeasti.
Tuo kaikki lisättynä muuttohässäkkään, saas nähdä onko mulla parin viikon päästä pää enää kasassa ollenkaan emoticon
Esikoisella on ainakin hauskaa kun on paikat täynnä laatikoita, rakentelee majoja ja sokkeloita emoticon

Kävin tällä viikolla parissa työhaastattelussakin, samaan paikkaan kylläkin oli nuo haastattelut mutta kahdessa osassa. Huomiseen mennessä lupasivat ilmoitella kuinka kävi, oli kuulemma tosi paljon hakijoita joten saa nyt nähä.. Alunperin oli tarkoitus että oon kotona ainakin syksyyn saakka ja mies jatkaa työnhakua mutta kun ei se nyt näytä onnistuvan niin ajateltiin että välillä olis mun vuoro kokeilla ja hän on sitten kotona lasten kanssa. Eli jos nyt tän työn saisin niin mies olis lasten kanssa syksyyn ja syksyllä sitten lapset hoitoon ja mies taas työnhakuun..
 
petupapu ihmettelinkin jo et mitäs siellä on tapahtunut, kun ei ole kuulunut:) Mutta sama vaihe tuntuu teillä olevan menossa, kuin meillä. Ihan kauheeta, jos äiti häviää vaikka keittiöön. Itkien tulee perästä---äitii elä hylkää minua. Isi ei käy. Hyvä, jos illalla pääsee suihkussa käymään tai useasti tulee isi ja tyttö kattomaan äitiä suihkuun, kun tuli jo äitiä ikävä....NOH eikai tämäkään vaihe loputtomiin voi kestää.
Ja turha kuvitellekaan, että kellekään ulkopuoliselle jättäisi tyttöä hetkeksikään hoitoon. Sunnuntaina tyttö oli puoli tuntia siskoni luona hoidossa ja piti tulla äkkiä takasin, kun ihan hysteeristä itkua oli tyttö ruennu itsemään ;( pitkään sai rauhoitella sen episodin jälkeen toista.
 
Täällä myös huudellaan äitin perään aina jos häviää näkyvistä, toisinaan ei saa hetkekskää jättää yksin kun alkaa huutelu, mutta toisinaan leikkii hetken itekseenkin jos vai vihkaa pääsee häviämää vierestä. :)
Meillä oli tässä pari päivää pientä kuumeilu ajattelin että varmaan hampaiden tulon takia kun alhaalla näytti vähä turvonneelta kulmahampaiden kohdalta ja pureskelee mielellään jääkaappi kylmää purulelua.
Tänään ollukin jo ihan kuumeeton päivä ja tyttökin tuntuu ihan normaalille ja virkeelle, mutta kun vaihoin Neealle vaippaa ja vedin bodia vähä ylemmä huomasin että tytön maha oli täynnä pienenpieniä punaisia näppyjä? katoin Neean selkää ja kas siellä samalla lailla, mutta käsissä ja jaloissa ei näy mitään. Kaulassa, otsassa ja päässäkin näkyy samanlaisia näppyjä. Kauheen hyvin ei näpyt kädellä tunnu. Neeaa ei tunnu mitenkään näpyt haittaavan ja tuntuu muutenkin terveelle nii mietityttää nuo näpyt nyt. Ei olla mielestäni syötykää mitään uutta. Yöllä oli kyllä uus body päällä jota en sit ollu pessy uutuudeltaan, oiskohan siitä voinu tulla nuo näpyt, nyt body odottaa pesua kopassa. Toisaalta mietin voiskohan näpyt olla hikinäppylöitäkin kun ei kuumeen takia olla käyty nyt suihkuttelemassa muutamaan päivään, pitää nyt illalla käyttää tyttöö suihkussa ja kahtoo mitä näpyt sanoo ja jos ei nyt mee ohi nii soittaa johonkii ja kysyä neuvoo. Ei kai kuitenkaa mitää "vakavempaa" kun tyttö on ihan hyvän tuulinen ja terveen olonen muuten.
 
Kiva että muillakin on tuota äitin perään huuutamista :D Liekö eroahdistusta? MEillä mä en edes vessaan pääse jos ollaan kahdestaan kotona. Vaan aina mun pitää kantaa Turo-Eemil joka paikkaan mukaan! Kun ei se tosiaan vielä liiku, niin ei pääse ite mun perääni.... Mä rupean kohta ressaamaat tuosta etenemisestä! Taas olo "kaikki muutjo ryömii, konttii nouseen  seisomaan paitsi meidän T-E".... Mutta eipä toista väkisinkään saa liikkumaan ;D Joistain voi kuulostaa hullulta että haluan jo että T-E liikkuu, kun sitten saa olla koko ajan perässä; mutta sitä niin innolla odottaa aina sitä seuraavaa kehitys vaihetta [:
 
milla_ Meillä on ihan samanlaista näppyä mahassa, selässä ja kaulassa?!? Oon ihmetelly että mitä ihmettä kun ei olla mitään uutta syötykkään.. Mitään muuta oiretta en oo huomannu, vähän kuivalta tuntuu iho ja oon sitä rasvaillu mutta ei nuo meinaa millään kadota.. Vaihdoin tässä juuri pesuainetta ja oon miettiny että johtuisko siitä, pitää vaihtaa vanhaan takas jos vaikka sitten häviäis emoticon
 
Heippa :)

Hauska oli toi Mohomahan Tööt juttu tuolla uusissa taidoissa! Ja hyvä että Taysin reissu meni hyvin!

Harmi Jenni kun T-E on ollu niin paljon sairaana :/ tosi ikävää! ja kyllä se poika vielä oppii liikkumaan,elä huolestu! voihan tosiaan olla,että se lähtee saman tien kävelemään kun rupee liikkumaan,tuskin on ensimmäinen laatuaan siinä! :)

Kaksi päivää vielä ja sit nää lähtis lomaileen viikoksi! Ihan suomen sisällä, mutta loma ku loma :D Ihana nähdä siskon ja veljen muksuja ja pääsee jamikin taas viettään mummunsa ja vaaripuolen kanssa laatuaikaa!

Ja Jippii,pääsee Taatua ja Roniakin moikkaamaan pitkästä aikaa,huippua!

Tänään on ollu ihan mahtava ilma,-18 ja aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta,ei tuule tms. ihan mahtava keli oli jamin kans lenkkeillä tuolla. Tälläsiä talvipäiviä mä rakastan!emoticon


Hah,täälläkin tota "eroahdistusta" ilmassa..voi kiesus..välillä leikkii pitkiä aikoja itekseen ja liikkuu ympäri kämppää,vaan välillä ei millään voi olla lattialla vaikka mä oisin ihan vieressä..ihan älytöntä..mutta meillä kelpaa kuitenkin iskäkin sylissä pitäjäksi tai seuraksi,että saan onneks sitä omaakin aikaa tässä kotosalla!

Mutta aurinkoista loppuviikkoa ja ensi viikkoa jos en ehdi ennen reissua kirjoitella,reissussa tuskin tulee konetta aukaistua! emoticon emoticon
 
Pakko nopeesti vähän täälläkin hehkuttaa, mä sain sen työpaikan! emoticon emoticon  Tää tulee helpottamaan meidän rahallista tilannetta niin paljon että iso taakka putos harteilta. Vaikka kyllä mä olisin mielelläni vielä syksyyn asti ollut kotona mutta tilanne nyt kun on mikä on niin sen mukaan elettävä. Ja lapset saa kuitenkin olla isin kanssa kotona vielä syksyyn saakka :)
Henniv:lle hyvää lomaa :)
 
Takaisin
Top