Vauvat 6kk ->

Meillä poika jo 8kk! Hurja!
Eilen käytiin siellä vauvakinossa ja sit ostamassa ensikengät! En päässy fiilistelemään "pieniä kenkiä", pojan jalka on jo niin iso et kengät on kokoa 21! Ostin K-kegästä ecco light sandaalit, ja nyt niitä pitäis sitä kotosalla pitää niin helpottais hieman toi varmastaminen.. 

Me lähdetään tänään kylpylään Aulangolle! Ihana päästä sinne uiskentelemaan ja buffettiin syömään! Oisin halunnu mennä sinne la-su, mut se oli jo täynnä..Taitaa olla aika suosittu ajanvietetapa ainakin näin talvisin..

Mies tuntuu olevan aina töissä, eilen kävi ekan kerran niin ettei nähny poikaa illalla ja taas aamulla lähti jo 5 jälkeen töihin joten näkee sit ku lähdetään sinne reissuun.. Eilenkin tunteja tuli sen 15.. Eli saman ajan minäkin "töissä".. Mä pääsen kyllä tosi hyvin 2-3 kertaa salille ja jumppaan viikossa, mut muuten ei kyllä tuu mentyä minnekään.. Mä kaipaisin kyllä ihan kunnon baari-iltaa kavereiden kanssa, sellasten kavereiden joita ei oo nähny niin usein nyt kotonaolon aikana.. Enkä tarkota et pitäis pää vetää täyteen mut muutaman vois ottaa ilman et tarvis miettiä pojan tarpeita sen kummemmin :)

Meillä poika syö tosi hyvin kaikkia kökkäreitä mitä ruoassa on...Mut silti se voi yht´äkkiä ylläättää, niinku kävi sen päärynän kanssa viime viikolla.

Oikein hyvää viikonloppua kaikille!!
 
Heipä hei!

Pulina82: Oon vähä kade kun lähdette kylpylään!!! Ihanaa! Toivotan teille oikein rentouttavaa reissua. Toi vauvakino meni multa nyt ihan ohi... No, ensikerralla sitten.

Mä kyllä kaipaan niin sitä omaa aikaa. Kun pääsis edes sinne salille. Taas kerran mies tuli eilen kotiin 23.30. Nyt olis pakko vähä päästä urheileen kun mun on päästävä noista jääneistä kiloista eroon. En voi edes katsoa peiliin kun mua ällöttää. Minullahan jäi se noin 14kg. Jos sen -10kg saan niin olen tyytyväinen. Ruokavalion olen pistänyt täysin remonttiin ja nyt pitäs tehdä vielä tuo treenisuunnitelma. Miten sitä onkin niin vaikea aloittaa... huokaus. Ei kyllä kauheesti huvita nousta klo 6 ylös ja lähtee aamulenkille ennen miehen töihin lähtöä, mutta pakko se on jos meinaa kuntoon päästä.
Meillä neiti pysyy hetken istumassa, mutta sitten kaatuu. Konttaa jo kovaa vauhtia ja nyt alkaa nousemaan polvilleen tukea vasten.
Ruoka neidille maistuu hyvin. En ole vielä kokeillut noita 8kk ruokia kun ei neidillä ole yhtään ainoata hammastakaan vielä. Oma tekemät on tosin vähän kokkareisia eikä neiti ole moksiskaan niistä. Kaikki uppoo.
Meidän unikoulukin alkaa edistyä. Neiti nukahtaa jopa itsekseen nyt omaan sänkyyn. Muutaman kerran täytyy käydä laittamassa tuttia. Tosin öisin edelleen syödään sen kerran ja vähän väliä täytyy käydä laittamassa sitä tuttia tai kääntää neiti. Muutaman kerran olen huomannut, että neiti nukkuu mahallaan, peppu pystyssä. Hauskan näköistä. Heti kun havahtuu mahallaan nukkumisesta niin hirvee huuto. Heh... Edelleen neiti kyllä räyhää sängyssä ennen nukahtamista.
Oikein mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Moikkamoi piiiiitkästä aikaa.

Voi mahoton ku aika rientää niin ettei meinaa perässä pysyä. santerikin kasvanu valtavasti :) <3

Nyt meillä on alkanu vaan sellanen ihme kitinä ja vikinä kausi. Mitään ei voi tehä ilman äitiä :((( ei sitä vähääkään mitä ennen. jos jotain ei saa tai ei yllä, niin hirveät hepulit ja itkukohtaukset. tulee perässä itkun kanssa ihan mihin minä meenkin, siis vaikka keittiössä toiseen päähän huonetta, niin mukaan on tultava. sylissä haluais koko ajan olla, muttako ei enää jaksa tämä äiteekään kantaa toista ku jo se 12kiloakin on ylitetty :(( no ehkä tämä tästä :)

Ainiin ja tossa pari viikkoo sitte meilläki lähettiin eteneen, ryömimällä,jejee :) Konttausasentoa ei yritäkään.. vaan kyllä nämä meijän muksut kehittyy nii eri tahtiin, toiset jo melkeen kävelee ja meillä vasta opittiin ryömimään:)

istunut Sante on tukevasti tosta 6kk-->.
ja kolme hammastakin löytyy :)

Huomenna ois tarkotus tehä vähän ruottinreissua koko perheellä,ikea here we come. tuli lopputili töistä ja kaikki loma-ajan palkat nii pääsee tuhlailee niittä ;)

Ja ens vloppuna mummu tulee meille hoitaan santeria niin me isin kanssa lähtään vähän hotelloimaan <3 saas nähä miten menee mummulla ton äitionmaailmani-kanssa :) sviitti on jo varattuna <3 uumama :) pakko saaha välillä vähän kahenkeskistä aikaakin :)

tässäpä pikakuulumiset :)
 
Olipa taas yö.... Tyttö heräsi monta kertaa (menin laskuista sekaisin...) itkemään. Milloin oli tutti tippunu ja milloin oli ihan "solmussa". Sitä kun nyt päästään ryömimään niin ei malteta nukkua emoticon  Heräsi aamulla puol 6. nukahti 7 mutta nukkui rauhattomasti. Mitähän se on sitten kun osaa kontata..? Otin tänään pinnasuojan pois, jos se auttaisi että tyttö näkee meidät kun herää yöllä. Voihan mie siirtää tytön sängyn kiinni meidän sänkyyn ja itse kääntyy toisin päin nukkumaan.

Mie hoidan tyttöä 24/7, syötän, vaihdan vaipat, kylvetän...... Mies leikkii tytön kanssa mutta heti jos pitää syötää, vaihtaa vaipat tai tulee tytölle kiukku niin miule kantaa..... Asutaan niin korvessa että täällä ei kauppoja ole kierrettäväksi. Lähinpään kaupunkiin on puolen tunnin matka ja joensuuhun tunnin mut oon aika laiska lähtemään.... Koirien kanssa tietysti vois lähtee metsäautoteille kävelemään mutta tyttö pitäs jättää anopille, enpä usko! En haluu että pääsee juoruilee kylille... Ja lisäämään omiaan! Osaa tehdä ihan pienestä jutusta todella ison.

Vieraita on taas tulossa huomenna, millonkohan sais pitää rauhallisen viikonlopun? Huomenna pitää siivota ja paistaa pari piirakkaa. Mies kyllä saa luvan olla kotona....

Viikonloppuja teille!





 
Ainiin joo ja sitten tuo syömispuoli. Hohhoh. Meijän herra on niin sihtikurkku että. siis mikään missä on pieninkin mykly ei mene alas. oksentaa samointein :( sinnikkäästi kokeilen, mutta ei se kyl kivaa oo ku sitte oksentaa koko mahalaukun tyhjäks, polonen. oon kokeillu kaikkee, ja kaikilla tavoilla mut ei, ehkä se ajan kans sit oppii..
IHANAA viikonloppuu mammat <3
 
Lauantaita!

Voi kettu kun harmittaa ihan hirveesti!! muutama viikko suunniteltu ja laskeskeltu jos nyt oltaiskin se omakotitalo rakennettu(avaimet käteen tyylillä) kun löydettiin meille sopiva ja kiva taloratkasu(sopiva hintakin kaiken lisäksi),tontti olis ja kaikkee,nii eiköhän miehen työantaja soittanu että meinaa tämän lomauttaa kahden viikon päästä :O tää ei oo todellista enää..mun ei pitäs ikinä ruveta suunnitteleen mitään,kun kaikki tuntuu aina menevän penkin alle..no projekti siirtyy kunnes mies saa selvyyden töiden jatkamisesta tai sit saa hankittua itelleen uuden varman työpaikan..että ottaa aivoon! tässä kaksiossa möllötetään vielä kymmenen vuoden päästäkin! emoticon


Tänään taas käytiin uimassa ja voi jessus mikä uimari meille kyllä tulee :D Jami viuhto menemään minkä ehti ja rupes vollottamaan kun piti altaasta nousta pois :D

ja nyt on oppinu jamikin istumaan hyvin itekseen! Pitkiäkin aikoja pönöttää.
kökkäreiset ruuat alkaa mennä alas täälläkin,jippii!

Pulina: oon kyllä kanssa kade..olis niin ihana päästä jonnekin rentoutumaan! Ihanaa reissua!


mun tulee kyllä käytyä jamin kanssa joka paikassa,kaupassa jne..jami on niin kiltisti joka paikassa ettei sen kans oo ongelma lähtee mihinkään! :) kattelee ympärilleen ja ihmettelee..eikä tosiaan enää siihen vauvakärryyn kyllä halua mennä,meillä istutaan kärryissä ison pojan lailla nykyään :D siitä on niin kiva vissiin kattella..
En kaipaa niinkään itekseni olemista tai että pääsen yksin jossain käymään,enemmän kanssa kaipaan kahdestaa ukkelin kanssa oloo..Olishan tuossa noita hoitajia,mutta en tiiä..jotenkin vielä arka anopille jamia jättämään,vaikka kai sekin sitä osais hoitaa..omalle äidilleni,siskolleni veisn kyllä vaikka heti :DD vaikeeta,ne kun asuu 600km päässä :D

 
Harmi Henni tota teiän talojuttua ja tietenkin miehen työtilannetta...toivottavasti selviää pian kuitenkin...

Meillä kans aika paljon poika on mukana kaupois yms kun viihtyy niin hyvin "shoppailemassa" :D pönöttää tyytyväisenä kärryissä ja hymyilee ihmisille ja tutkailee kaupan tavaroita ihan onnessaan... meillä kyllä vielä ollaan siinä kaupan kärrykaukalossa (vaikka kimi tosiaan on kyllä jo 6kk asti istunut ihan ongelmitta) kun tuo pikkumies on niin ad/hd häsääjä niin vähän hirvittää laittaa siihen "isojen poikien" paikalle istuun ku niis ei oo mitään reunoja...Kimi varmasti pyöris ja väkkäröis siinä niin kovaa että muksahtais pää eellä kärryn laitaan... :S

hih, saatiin kyllä tänään taas isännän kans makeat naurun kun Kimi yritti lähteä eteenpäin...houkuttimena oli tyhjä Battery-pullo (lelut ei toimi meillä :D ).. Kimi nous eka konttausasentoon ja sit nosti takapuolen ylös (karhunkävelyasentoo) ja sit potki jaloillaan ja maton karvatupsuista yritti samalla kiskoa itteään eteenpäin... Mutta raukka vaan suti paikoillaan emoticon 
ja tämä kaikki tietysti vielä ankaran huudon saattelemana... ollaan vissiin vähän lellitty poikaa kun se on hoksannu että huutamalla saa kaiken mitä haluaa.. :D ja se "mullehetikaikkinyt"-ääni on vielä sellanen HNN HNN HNN HNN...eli ei siis mitään itkua tms...

 
Viirukhan: Meillä on aina syöty ite tekemää ja normipuurohiutaleita ja nykyään siis leipää ja kurkkua ja omenaa, päärynää, bataattia ja mitä kaikkee ny käteen sopiikin ja ne menee siis hyvin alas. Ite tekemäs ruoas on aina joku kökkö jossain, mutta nyt kun niis kaupan 8kk on kokonaisia herneitä, kokopitkiä riisejä jne purkki täynnä niin ei mee alas. Tai siis menee alas joo, mutta tulee yhtä nopeesti ylös. Kai niitä täytyy vaan harjotella tai kokeilla myöhemmin uudelleen.
Lääkärineuvolassa lääkäri kysy tutkimuksen jälkeen saako antaa tytölle rusinan :D No en antanu lupaa, mutta oli vähän outo kuulla sellasen nuoren miehen suusta kysymystä että saako antaa rusina :DD Ja siinä pöydällä se pieni rusina odotti jo valmiina kun katoin :D

Henniv: Harmien harmi! Meillä piti kans miehen jäädä vuos sitte lomautukselle, mutta onneks se peruutettii. Toivottavasti teilläkin kääntyis vielä kaikki hyvin nyt kun on hienot suunnitelmat valmiina! :)
Suunnitelmista puheenollen; mä oon keksiny häille jo teeman ja siitä innostuneena tilasin jo (hää)puvunkin. En yhtään tie sopiiko se mulle, mutta toivottavasti... En lämmenny perusvalkoselle perushäämekolle :/ Kai sitä nykyää voi mennä missä hepenissä vaan kehtaa mennäkki naimisii. Valkonen hääpuku on kai alunperin symbolisoinu neitsyydestä nii en näe syytä miks mä nyt välttämättä valkosta tarvisin. Sellanen mintunvärinen polvien alapuolelle asti ulottuva mekko ois tulossa. Olkaimeton, mutta huivi tulee samasta kankaasta.

Nea on alkanu huokailee turhautenaana :D Se on hauskaa, kun sen hyvään väliin pistää. Lisäks meillä on alotettu juomaan lasista ja sekin onnistuu ihan ok, mutta toki vielä harjotteluasteella :)
 
Että rusina:D hui...
Kuulostaa hyvin tutulle nuo asunto hommelit henniv. Ärsyttävän epävarmaa nykysin nuo työtilanteet!
Tyttö saatiin vihdoin nukkumaan, tai no nukahti jo aikaisemmin, mut heräs itkemään eikä rauhoittunu...kiipeilemään vaan piti päästä ja päästä....Oltiin just laittelemassa juustotarjotinta, kun tyttö keksi herätä. No, eipä niin suurta vahinkoa tullu, mut olis ollu kivaa kahestaankin miehekkeen kanssa nyhjöttää. Mutta ehkä vielä joskus, vaikka sitten eläkkeellä;D
 
Tuli sama mieleen ku Katjuskaisella; on kyllä ollu aika kreisi tyyppi jos on meinannu alkaa syöttää rusinaa?! Nii ja kurjaa Henni ku teijän suunnitelmat ei sujunu niinku toivoit...aina se elämä heittää tollasia kivoja kierrepalloja..mut älä heitä toivoas, eiköhän se ajan kansemoticon

Täällä yks aivan naatti mamma, ihanaa kun sai viettää viikonlopun koulussa ja oikeasti käyttää päätään johonki pikkasen kimurantimpaan pohdintaan kun vauvan kakan koostumuksen analysointiinemoticon on vaan aivan takki tyhjänä, ja poika on taas ollu isänsä hoivissa ja nyt se ei sitten oikeen ollu osannu nukkua kunnolla päikkäreitä tai ottanu maitoa pullosta joten ihanaa känkkäränkkää nää illat sit... Meil on pikkasen rauhottunu yöt ylipäätään; heräilee pari kertaa syömään ja aamuyöstä vähän levottomuutta mutta paljon paremmalta jo näyttää entiseen menoon verrattuna. Oon aina iloinnu kuin helposti poika nukahtaa väsynä ollessaan päikkäreille ja iltaunille KUNNES alko koko ajan vääntää mahalleen!!! Prkle että raivostuttaa! saan sen kymmenen kertaa ravata kääntämässä herraa! toinen on aivan silmät ristissä ja silti vaan vääntää mahalleen eikä varmasti nuku mahallaan..ei sit millään....emoticon  ja toi kääntyminen on jo monta kuukautta vanha juttu, en tajuu kuin sil taas on menny ihan pasmat sekasin siitä...
 
Henniv, noi lomautukset on aina niin kurjia!! Meilläki mies ollu lomautettuna jo parisen kuukautta, meilläkin oli vaikka mitä suunnitelmia (mihin sitä rahaa tarvis) mutta ne kaikki sitten jäi.. Se on sentäs hyvä puoli että mies saa liitosta aika hyvin kumminkin sitä rahaa (vaikka tietenkin se -700 eur palkassa ja elämisessä näkyy) mutta saa vähän enemmän kun lapsista tulee se korotus! :) Sitä aiemmin sanoikin että onneks Samuli on olemassa niin saa edes vähän enemmän rahaa. Vaikka autolainan maksun joutuikin laittamaan jäihin lomautuksen ajaks. Onko sun miehellä kumminkin tietoa että mihin asti se lomautus kestää? En pysty tarkistaa kun ei pysty kirjottaessa menemään edelliselle sivulle ilman että tää palkki häviäis..murr tätä uudistusta! :D

Mohomaha, millos te olette naimisiin menossa, onko jo päivämäärää tiedossa;)? Oon kyllä niin kade :D Mä vieläkin odotan ees miehen kosintaa että saisin kihlasormuksen :D Siihen asti joudun tyytymään näkemään melkein joka yö unia häistä :D


Mä panikoin taas sitä päiväkotia vaikka syksyllähän sen tarve vasta alkaa.. Mutta huomasin ohimennen lähi päiväkodin sivuja tutkaillessa että siellä ei järjestetä ollenkaan ilta eikä viikonloppu hoitoja vaan ne järjestetään tuolla kaukana toisessa päiväkodissa! Siis voi apua.. Voi pikkusen tulla ongelmia tuon päiväkodin kanssa :( Mulla kun tosiaan ei sitä autoa ole ja jos mies on töissä ja mä joudun päiväkotiin viemään Samulin niin mun pitää mennä kolmella bussilla sinne!! Voi huoh. Ja muutenkin tuo että 16.00 pitää hakea. Mikä aika tuo on?? Kaikiltahan loppuu yleisesti vasta tuollon neljältä työt niin miten kerkeää olla hakemassa.. Mun miehelläkin aina loppuu työt vasta 17.00.. Että voi kun kiva.
 
Summerwine; EI ilmeisesti oo tarkkaa tietoo miten pitkästä lomautuksesta on kyse..Joku toinen firma vieny urakkasopimuksia käsistä,kesällä ilmeisesti seuraavan kerran töitä tossa firmassa jos ei aikasemmin saa jotain hommia työantaja hankittua jampoille :S Laitto mies viikonloppuna hakemuksia useimpiin paikkoihin,ei oikein kuulemma luotto riitä tohon työnantajaan enää..
Täytyy luultavasti itekin alkaa hommia katteleen,vaikka tarkotus oli olla kotona siihen asti ainakin kun Jami on vuoden..kun hirveen epävarmaa omaltakin osalta tulevaisuus,kun ei tiiä palaako kouluun vaiko saako sen oppisopimuspaikan vai meneekö töihin..huoh :/ jospa tää tästä...:(

jännää,vaikka oon penskana ollu hirvee muumien suurkuluttaja,nii silti tulee aina välillä eteen jaksoja joita ei muista ees ikinä nähneensä :D O.o..

mullekin tuli sama mieleen,et jos se on sitä pinsettiotetta halunnu testata sillä rusinalla..muuten kyllä vähän outo ehdotus..



 
Ei voi olla totta että juuri kun hehkutan kuin yöt on rauhottunu niin eikös sitten tuukki vanha kunnon helvetti-yöemoticon  yleensä pistetään poika kasilta sänkyyn; eilen meni sit tunti kun vaan kääntyili sängyssä ja älisi, otin sit viekkuun hetkeks ja hirvee touhu päällä-> laitoin sit lattialle et touhuis energiansa veks->ylläripylläri herra meni ekaa kertaa konttausasentoon ja heijas eestaas hurmaavasti->sit taas sänkyyn tissin kautta->vieläki kauhee kiukkuhuuto->annoin panadolia 2 kertaa yön aikana ja vähän väliä heräs kiukkuumaan, onneks olin jo päättäny pitää tänään koti-päivänemoticon en tiä oliko vaan rytmit menny sekasin ku vietti päivät iskän kans ja siks kiukkus vai hampaita vai? tiedä häntä....

Niin ja unohdin ihan päivittää kun oli juttua niistä kodinhoidon tuista; elikkä me saadaan joku satku sitä kodinhoidon tuen lisää. Pysyy aika samoina mun tulot, ehkä parikymppiä vähemmän kuussa. Onni onnettomuudessa olla tällanen köyhä, kun on ollu vuosia opiskelijana niin nää tulot on itelle ihan "normaalit" emoticon

Aika hullua summerwine jos on noin hankalassa paikassa hoitopaikkaemoticon mies kun tekee kolmivuorotyötä niin on aina manaamassa sitä kuin kaikki asiat suunnitellaan sen mukaan  et kaikki muka tekee 8-16 duunia... Itteäki jänskättää kuin Liekin hoidot syksyllä kun joudun käymään lähiopetuspäiviä porissa asti ja mies tosiaan aina missä sattuu vuorossa(plus et saa tietää seuraavan viikon vuoron yleensä edellisen viikon to-pe!)

mutta mutta, hyvää alkavaa viikkoa mammat ja mussut :)
 
Terveisiä kylpylästä! Olihan se mukavaa joo, mut oisin kyllä toivonu hieman enemmän oma-aloitteisuutta ja osallistumista mieheltä..Ei se ollu mulle niin rentouttavaa kun samalla tavalla piti muksua hoitaa kun kotonakin.. Minä se hoidin aikataulutuksen, syötöt, vaipanvaihdot jne, ja mies leikitti.. Kummallakaan kerralla kun kylpylän puolella käytiin niin ei voinu mies ottaa poikaa, vaik se oli jo uikkareissa eikä ois tarvinnu tehä oikeestaan muuta kun käyttää suihkussa ja poislähtiessä kuivata... Joo, syynä oli se et hän tykkää saunoa enemmän kuin minä.. Mut kyllä poika tykkäs kovasti polskia siellä ja kun poika on tyytyväinen niin minäkin olen :) Mut seuraavan kerran ku lähdetään johonkin niin pitää aiheesta keskustella ettei mun tarvi olla tappi otassa sit :/

Harmi tosiaan et Henniv teillä talosuunnitelmat pitää nyt laittaa jäihin..Toivotaan et miehesi saa uuden paremman työn! Millasen talon olitte kattonu? Avaimet käteen periaatteellako se oli? Me ollaan kans suunniteltu rakentamista, jos jostain saadaan edullinen tontti.. Taitaa se vaan olla aikamoinen projekti, huh..

Mohomaha kivalta sun tuleva hääpuku! Eihän sen tosiaan oo pakko olla valkoinen jos ei halua...MIkä teema teille tulee?

Mä sairastuin eilen illalla vatsatautiin, voi ällötys! Koko yö meni vessassa ravatessa ja kummastakin päästä lens tavaraa! Hyi! nyt sit keltasen jaffan voimalla pitäis tänään jaksaa.. Poikakin oksens illalla kerran, mut ehkä se oli vaan jotain muuta kun yön nukku tosi hyvin.. Mietin tässä vaan et jos tää on tarttuvaa niin tarttuuko imetyksen kautta poikaan?? Jostain muistan kuulleeni ettei tarttuis mut en oo varmaa...

Meillä kans poika on useimmiten kaupassa isojen poikien istuinosassa, tykkää siinä katella ja pysyy hyvin paikoillaan.. Muutenkin käydään tosi paljon asioilla yhdessä, kiltisti matkustaa mukana :)

Mitäs muuta, niin, täällä kans poika on oppinu kääntämään huomion itseensä tekoyskimällä tai huutamalla/kiljumalla niin kovaa kun lähtee.. Ulkopuoliselle se yskiminen kuulostaa ihan tukehtumiselta kun toinen on pää punaisena siinä mut ite on jo oppinu kuulemaan mikä on mitäkin valitusta tai huomion hakua!

Eipä sit muuta kun hyvää viikon alkua!
 
Pulina; tälläistä ollaan katteltu,meidän silmään hyvännäköinen ja ennenkaikkee,sopivan hintainen..ja tosiaan avaimet käteen tyyliin..vaikka mies on ammatiltaan rakennusmies,nii ei haluu jokaista vapaata hetkeensä töitten päätteeks raksalla viettää..ja kuitenkin ei se taida sen halvemmaks tulla vaikka mies siellä ite huhkiskin joka ilta..enemmän taitaa perhe onni säröillä ;DD heh! Tonttikin kun saataisiin miehen isältä nii ei siitä tarviittis paljookaan maksaaemoticon Onhan toi rakentaminen oma projektinsa ja vaatii kyllä hermoja.. http://www.kastelli.fi/talot/talomallistot/economy/CityEconomy+100
 
Meilläkin ollut vatsatautia viikonloppuna, tyttö oksensi eilen muutaman kerran. Nyt onneksi ei enää tänään ole oksentanut ja muutenkin vaikuttais olevan jo ihan normaali, vähän ehkä unisempi kuin yleensä mutta muuten ihan oma itsensä taas emoticon

Me nyt todennäköisesti päästään muuttamaan helmikuun lopulla. Jännää, tekis jo hirveesti mieli alkaa pakkailee tavaroita mutta ehkä mää vielä maltan odottaa hetken. Muuten me ehditään kompastella laatikoihin kyllästymiseen saakka ennenku muuttopäivä on lähelläkään emoticon

Meidänkin neidille puhkesi vihdoin ekat hampaat, molemmat alaetuhampaat puski esiin samaan aikaan. Nyt niitä on ehditty jo testailemaan mm. äidin sormiin :D
 
Pinsettiotteen testaamisesta oli kyllä puhe, koska sanoin ettei me olla sitä harjoteltu ja lääkäri sano että testataan sitä myöhemmin. Tuskin se testaaminen siitä oli sitten kiinni että annanko luvan rusinaan vai en, koska olishan sen pitäny sitä sitten testata ilman rusinan syöntiäkin. Luulen, että se unohti sen koko pinsettiotteen kun kyselin vaan Nean navasta onko se normaali. VOIS JO PIKKUHILJAA TOI OMAKIN NAPA NÄYTTÄÄ IHMISEN NAVALTA!!!!! Se nimittäin jäi raskauden jäljiltä aika tosi rumaks kun käänty ihan ulos, muttei palautunu täysin normaalikskaan. Fifti-fifti.

Summerwine: Tarkkaa päivämäärää ei olla lyöty vielä lukkoon, mutta uskoakseni voin sanoa, että toukokuussa 2012.
Pulina82: Häiden teemana on tietysti minttu ;) Minttu näkyy, maistuu ja tuoksuu. Ja sehän sopii värinä hyvin kevääseen.
Mä oon ihan heikkona ollut muutaman vuoden turkoosin eri sävyihin ja oon vihreistä tykänny aina. Mies sanoo mua välillä mintuks, koska mun nimi on Minna. No okei, tosi harvoin sanoo mutta on kuitenkin sanonu :D Nea sai setänsä vanhoja vauvan vaatteita ja siellä oli yks ihana mintun värinen potkupuku ja jotenkin ajattelin sitä potkupukua ja häitä ikäänkuin päällekkäisinä ajatuksina ja siitähän se ajatus sitten lähti.
Meillä varmaan vaan tulee ero vieraslistaa suunniteltaessa :D Mä kun en haluais juur ketään häihin ja mies taas haluaa paljon, mutta ei tiedä ketä. Sit kun tivaan siltä niin se suuttuu ja sit me ei puhuta koko häistä :D

Voimia isoille ja pienille sairastaville!

Skallo: Mä kävin tänään viemässä puolison tuloliitettä kelaan ja se sieltä jo töksäytti, että mun lisä on hylätty kokonaan koska en toimittanu tarpeeks ajoissa liitettä, mutta kattoo ne sen nyt uudestaan... Mä taas mietin miten ihmeessä pärjään kun tulot pienenee yli puolella. Me kun mennään ruokakauppaan niin sieltä ei koskaan päästä pienellä summalla pois vaikkei mitään herkkuja oikeestaan ostellakkaan. Mutta jospa ne myöntäis vähän asumistukeekin, niin helpottais... Huohvoih! No tulis nyt ensin ne päätöksetkin.
 
Hyvää maanantai-iltaa!

Roni täytti lauantaina 7kk <3 Minun iso vauva jo..
Tänään huvikseni mittasin ja punnitsin kotona poikaa, kun meillä ei 7kk neuvolaa ole.. Mittaa oli about 72cm (6kk neuvolassa oli 70,5cm) ja vaa'alle kun istutin, vaatteet päällä, niin lukemiks tuli 9,1kg (6kk 8810g).. Ilman vaatteita ja vaippaa ehkä nipin napin ois sen 9kg -tai vähän alle.. :) Tiiä sitte kui luotettava toi vaaka on kun ainakin mun kohdalla näyttää iha omiaan.. ;D

Surku ja parku Henniv, että tuli tommonen ikävä ylläri talohankkeen toteutumisen eteen.. Kun ei kauaa ois lomautettuna!

EI VIELÄKÄÄN ole YHTÄKÄÄN #¤%&!:n hammasta pojalla.. Mä melkein jo luovutan niiden suhteen, olkoon tulematta. "#¤%&.

Mitäs muuta.. Olinpas töissä pe-su! Olin opastamassa ja ohjeistamassa helsingissä yhdessä hotellissa järjestetyissä alusasumessuilla asiakkaita.. Pe 11-19, josta Ronin kummitäti vietti klo 16 asti pojun kanssa ku ukko oli töissä. Lauantaina 9-19 olikin ukko sit ekaa kertaa koko päivän yksin poikansa kanssa! Jollain tavalla oli hellyyttävää, kun se kyseli pe iltana että "mitä sen kans tehdään aamuisin ja missä järjestyksessä, kun en oo ikinä ollu kahestaan sen kans aamuja??" :) Ainut mistä tuo oli vähän ranteet auki, niin siitä kun joutui heräämään 8.45 :D Normaalisti nukkuu vkl ainakin 11 asti.. Su lähinkin jo 7.30 (junilla su-aikataulut nii seuraavalla olisin myöhästyny), sinne ne jäi molemmat nukkumaan -timo kommentoi vaan "joo" ja kääns kylkeä kun sanoin lähteväni ja pojan olevan nyt sen vastuulla. Vähä jänskätti, että onko siel naapurit soittamas ovikelloa "teidän vauva on ny huutanu yli tunnin, voisiks tehä jotain" jos mies ei herää sen elämöintiin aamulla (kun ei oo ikinä heränny ku oon ollu himas) mutta 9 olivat nousseet ja hyvin oli menny!
Oon NIIIIN ylpeä mun miehestä! Teki hyvää meille kaikille -pojat siavat touhuta omalla tyylillään ja mä sain omaa aikaa ja erilaista tekemistä.. Ps. Ihana mieheni oli tilannu pizzat la-iltana kotiin odottamaan mun tuloa sen jälkeen ku soitin, että oon nyt lähös helsingistä <3 :)

Menis uusien taitojen topiciin, jos voi taidoks sanoa.. Tänään, ekaa kertaa nous itse seisomaan lelulaatikkoa, tiskikoneen avonaista luukkua ja tv-tasoa vasten! Aiemmin noussu kyllä polvilleen, mutta nyt siitä sitten ihan suorille jaloille.. :S :D Sohvaakin vasten yritti, mut kun ei saanu kunnolla istuintyynystä kiinni, nii luovutti..

Keskiviikkona saan nahkaani uuden leiman! :P Jää vaan muskari välistä mun tatska-ajan takia..

Meillon muuten muskarissa kerhokuvaus! Iha mielettömän hienoo saada kunnon kuvaajan ottamana "virallisempiakin" kuvia pojusta!

Jos tässä oli taas tältä erää, hyvät viikonjatkot! :)
 
Vihdoinkin olo on taas ku ihmisellä!! Kun vatsa alko olla kunnossa niin sit illalla nous kuume 39 asteeseen mut yön aikana se oli laskenu ja nyt ei oo enää mitään, ihme tauti! Onneks muut näyttää selvinneen ilman tartuntaa.. Ja tietenkin ku oisin tarvinnu apua pojan hoidossa niin mies oli töissä 8-23.30, jee :(

Mohomaha mukavan kuulonen teema tulossa, nyt vaan aivoriihi käyntiin mitä kaikkea mintun ympärille saa :) Aikaa on ainakin ihan hyvin!

Onnea Petupavulle uudesta asunnosta! Tilaa ei varmaan koskaan ole liikaa..

Henniv ihanan oloisen talon ootte kattonu ja muuttovalmiin hintakaan ei vaikuta hirveen pahalta! Toivotaan et pääsette unelmaa toteuttamaan pian vastoinkäymisistä huolimatta!

Skallo toivottavasti edellisen yön vaikeudet oli nyt vaan poikkeus ja yöt ois oikeesti parantunu teilläkin.. 

Taatu eiköhän ne hampaat puhkea teillekin pikku hiljaa, kaikille ne tulee ennemmin tai myöhemmin...Teille sit vaan myöhemmin :D

Just äsken poika yritti ekaa kertaa ylös lelulaatikkoa ja sohvaa vasten! Kaatu kyllä heti mut yritys hyvä!! Konttausasentoa harjoittelee sillon tällön mut vaan sohvalla. Muuten liikkuu sit istualteen pieniä matkoja eli ei edelleenkään mitään ryömimisjuttuja meillä :/ No, kukin tavallaan!
 
Takaisin
Top