Skallo
Näppärä viestien naputtelija
tarttis taas vähän mussuttaa; kuten jo tonne anoppi-aiheeseen valitin niin oon tulossa hulluks näitten öitten kans... taas pahempi vaihe menossa, tunnin-kahen välein herätään ja taas huudetaan. Tänään aamulla huudatin poikaa varmaan tunnin, en vaan päässy ylös, niin poikki... Ei noi heräämiset tuntunu välillä niin pahoilta ku herra vaan ähisi vienosti herätessään. On hirveetä kun on juur sikeimmäs unessa ja sydän pomppaa kurkkuun ku toinen alkaa kiljua täysiä vieressä
aloin miettiin et miten hemmetissä sitä vois ees mennä töihin parin kk päästä jos yöt on aina tällasia?? onneks en oo itte menossa, en varmaan yksinkertasesti pystyis... niin ja käytin eilen lääkärilläkin varmuuen vuoks ku korvien harominen jatkuu ja tällanen kiukkunen on öisin mutta kaikki oli aivan kunnossa... oisko sitte taas hammas-vaihe päällä? Nyt on onneks ruokahalut palannu, tissiä syö ku ennenki ja kiinteitä niin paljon ku antaa(puklailee sit ulos ylimääräset, kiva kiva..). En tiä panikoinko liikaa mut tuntuu melkeen et maitoa ei tuu niinku ennen, vaik piän huolta syömisistäni. Kai tää univaje vaikuttaa siihenki... äää, masentaa tää kaikki niin pirusti
aloin miettiin et miten hemmetissä sitä vois ees mennä töihin parin kk päästä jos yöt on aina tällasia?? onneks en oo itte menossa, en varmaan yksinkertasesti pystyis... niin ja käytin eilen lääkärilläkin varmuuen vuoks ku korvien harominen jatkuu ja tällanen kiukkunen on öisin mutta kaikki oli aivan kunnossa... oisko sitte taas hammas-vaihe päällä? Nyt on onneks ruokahalut palannu, tissiä syö ku ennenki ja kiinteitä niin paljon ku antaa(puklailee sit ulos ylimääräset, kiva kiva..). En tiä panikoinko liikaa mut tuntuu melkeen et maitoa ei tuu niinku ennen, vaik piän huolta syömisistäni. Kai tää univaje vaikuttaa siihenki... äää, masentaa tää kaikki niin pirusti
Ei mun tarttenu pysyä housuissani kun mies pääs ovesta sisää nii kosi melkein samantien
Huusin sen eka toiseen huoneeseen viikkaan lakanoita ja kysyin että mikä sillä oikein kesti. No se oli vaitonainen eikä kertonu ja toi sit hetken päästä eteisestä valtavan ruusukimpun ja anto sen ensin ja sit polvistu ja kysy että tuutko vaimokseni
Vissii yks ainut ihminen siel vastaamas eikä todellakaa voi kutsuu asiakaspalvelijaks, automaatist ois ehkä voinu mennä "en pysty, ei onnistu, en näe tästä, valitettavasti sitä ja valitettavasti tätä"
Me ollaan kihloissa oltu 3.5v ja sitä naimisiin menoo oottelen vieläkin..hmph..ehkä joku päivä ukkeli tajuais kosiakin..pitäs varmaan mennä kans sormuksia "muuten vaan" katteleen ;D
Ehkä sitten jos joskus päästään häitä järjestää niin sitten saan vähän hienomman :D
Unohtelen sanojakin kesken lauseen ja änkytän.. ainakin miehellä on tosi hauskaa mun kustannuksella 
päivä kerrallaan taas pakko mennä. Petupapun kauppareissu kuulosti mun jokapäiväseltä menolta, unohtelen perussanoja ja jumittelen muuten vaan. Oon ihan saletti että tää univaje on suorastaan puolittanu mun älykkyysosamäärän
vaikka oon ihan kyynikko avioliitto-instituutin suhteen niin ihan herkistyttää kun toiset kihlautuu. Mä vollotan aina häissä vaikka en ees usko avioliittoon! en tiä mikä buumi nyt on ku joka toinen ohjelma on jostain häähulluista, niitä ku pari kattoo niin ei jää mitään harhakuvaa häiden romanttisesta luonteesta, älä sit mohomaha heittäydy bridezillaksi, ethän?
Gibsonille piti viel mainita et meil on vähän samaa ilmassa, eilen en saanu herraa nukkuu kunnon päikkäreitä muuten ku sylkyssä pitämällä... mietin et oisko tää jotain kiintymys-vaihetta?? meil kun herra nukkuu yleensä paremmin ylhäsessä yksinäisyydessään... vaikea sanoa kun Liekki oikeen flirttaa aina kaikille muille ihmisille eikä oo mitenkään kiinni mussa
.