Vauvat 6kk ->

tarttis taas vähän mussuttaa; kuten jo tonne anoppi-aiheeseen valitin niin oon tulossa hulluks näitten öitten kans... taas pahempi vaihe menossa, tunnin-kahen välein herätään ja taas huudetaan. Tänään aamulla huudatin poikaa varmaan tunnin, en vaan päässy ylös, niin poikki... Ei noi heräämiset tuntunu välillä niin pahoilta ku herra vaan ähisi vienosti herätessään. On hirveetä kun on juur sikeimmäs unessa ja sydän pomppaa kurkkuun ku toinen alkaa kiljua täysiä vieressäemoticon aloin miettiin et miten hemmetissä sitä vois ees mennä töihin parin kk päästä jos yöt on aina tällasia?? onneks en oo itte menossa, en varmaan yksinkertasesti pystyis... niin ja käytin eilen lääkärilläkin varmuuen vuoks ku korvien harominen jatkuu ja tällanen kiukkunen on öisin mutta kaikki oli aivan kunnossa... oisko sitte taas hammas-vaihe päällä? Nyt on onneks ruokahalut palannu, tissiä syö ku ennenki ja kiinteitä niin paljon ku antaa(puklailee sit ulos ylimääräset, kiva kiva..). En tiä panikoinko liikaa mut tuntuu melkeen et maitoa ei tuu niinku ennen, vaik piän huolta syömisistäni. Kai tää univaje vaikuttaa siihenki... äää, masentaa tää kaikki niin pirustiemoticon
 
Hihheijaa! Tässä kirjoittelee uunituore avovaimo emoticon  Ei mun tarttenu pysyä housuissani kun mies pääs ovesta sisää nii kosi melkein samantien emoticon  Huusin sen eka toiseen huoneeseen viikkaan lakanoita ja kysyin että mikä sillä oikein kesti. No se oli vaitonainen eikä kertonu ja toi sit hetken päästä eteisestä valtavan ruusukimpun ja anto sen ensin ja sit polvistu ja kysy että tuutko vaimokseni emoticon
En osaa tänne varmaa liittää kuvaa nii tässä linkki sormuksiin http://irc-galleria.net/user/mohomaha/picture/124009062
 
Onneks olkoo mohomahalle! Hienot sormukset. Meil on miehen kaa molemmil tollasset ku sun miehel, mul kivi lisäks. Joks ootte hääpäivää suunnitellu kans? Ens kesään vai koska...

Nii ja laitoin meilii sinne liberolle ton liberon sivujen kautta. Oon joo yrittäny niit vähä tuuletella mut ei oo ainakaa viel haju mihkää lähteny. Viiti niit tonne ulos levittää ettei kastu eikä linnut käytä :D

Luin ton Vauvanrytmi topicin uudet ni meilhä on melkee tismallee samanlaiset päivät ku Gibsoni teillä :D

No, pitää nyt sit kattoo laitanko sen puvun menee takas ellokselle, varsinki ku meni hermot ku soittelin niitte asiakaspalveluu muutama päivä sitte emoticon  Vissii yks ainut ihminen siel vastaamas eikä todellakaa voi kutsuu asiakaspalvelijaks, automaatist ois ehkä voinu mennä "en pysty, ei onnistu, en näe tästä, valitettavasti sitä ja valitettavasti tätä"

 
Eipä oo täällä tullu taas aikoihin käytyä.. Äsken ei edes meinannu toimia tää vastauspalkki, ei vaan mitenkään meinannu tulla näkyviin ja meinas mennä jo hermot :D mutta jospa nyt..

Ihanaa, onnea mohomaha!! Mun mies ei varmaan ikinä tajua kosia mua..

Täällä ei enää hirveästi lojotetakkaan enää sohvalla ja roikuta netissä.. Kamala vahtiminen kyllä jo tuossa pojassa! Nyt kun on keksiny tuon tukea vasten seisomisen niin sitähän pitää sitten tehdä myös kokoajan! Nykyään se pääsee seisomaan ihan seinääkin vasten ja sekös niin kivaa on että pitää vielä yhdellä kädellä siinä roikkua:D..Näyttää niin hurjalle. Ja sitten kun pyllähtää selälleen niin ei ees itke vaan pitää uudestaan mennä.. tosin jos ite rupeaa sanomaan tyyliin "voiiiii, sattuko" niin sitten kauhea itku ja huuto, mutta jos ei oo huomaavinaankaan niin ei se sitten koskekkaan :D


Nyt jatkettava tätä mieluisaa anoppilassa oloa :DD
 
Onnittelut täältäkin mohomahalle:)

Meillä on kanssa käytössä se äp:n toppapuku tumppuineen ja töppösineen, sen alle kun mahtuu kivasti vielä useempi kerros vaatetta kun on niin reilu. Varmaan mennään sillä, jos vaan mahtuu kevääseen saakka. Siirsin neidin just kantokopasta pois, kun ei enää siihen mahdu, ja nyt on tilalla yhdistelmien ratasosassa sellanen lämpöpussi, ja siellä kyllä tarkenee. Pikkupakkasilla siellä pärjää ihan melkein sisävaatteissa, kunhan on pipot ja kaulurit päällä, mut nyt tosi kovilla pakkasilla oon laittanu ulkovaatteetkin kyllä.

Meillä harjotellaan kovasti konttausasentoon menoa. Istumisesta tykätään kanssa kovasti, samoin seisominen on nyt in! Ja jotain pitää saada syödä samalla, kun me syödään. Nyt kun kerran syöttötuolissa istuu pöydän päässä. Yleensä lykkään kouraan kurkkua tai jotain vastaavaa nakerrettavaa.

Ruoka on muutenkin meillä alkanut taas paremmin maistumaan:) Välillä kun oli vaihe, ettei oikein liha- ja vihannessoseet uponnu. Nyt uppoo ihan kivasti, oon sekottanu kaupan mössöjä ja omatekosia, niin menee parhaiten. Tänään annoin eka kertaa ruoan kanssa raastettakin. Jos vaikka tästä lähtien pyrkisi siihen, että aina on ns. salaattikin ruoan kanssa. Ja taikamukin alkaa vihdoin neiti tajuamaan, nyt pari päivää on saanut juotua jo isoja kulauksia vettä sitä kautta, aiemmin kun on vaan suunnilleen järsinyt sitä mukin nokkaa. Jännä kyllä seurata pientä, kun kaikkea uutta tulee päivittäin:)

 
Mohomaha: Isot onnittelut täältä! Todella kauniit sormukset!!! Enhän mä nyt tätä foorumia ole hylännyt. Ei ole tosiaan vain jaksanut yhtään olla pystyssä jos neiti nukkuu. Paljon on vietetty aikaa tuossa lattialla maaten tai sängyn päällä leikkien.
Meillä on myös moneen kertaan puhuttu tuosta "naimisiin" menosta. Mulla ei sinänsä ole kiire, mutta tottakai naisena haaveilen niistä häistä. Mies on kerran ollut naimisissa, joten hän ei ole kauhean innokas menemään uusiin naimisiin... Ymmärrän toki häntä.

Cira: Vai samanlaiset rytmit. Kiva kuulla... Mulla on tosi huonot kokemukset elloksesta. En tilaa sieltä kyllä enää yhtään mitään. Haluttiin sieltä tuolle mieheni pojalle sänkyä. Helpompi meille olisi ollut, että oltas haettu sieltä Elloksen myymälästä se. No, ensin niitä ei ollut siellä, että kuulemma seuraavalla viikolla niitä tulee 10 kpl. No, sit kysyttiin, että voiko sellaisen varata että tullaan hakeen. Neiti tuumasi ensin että ei voi. No, sit me sanottiin, että tullaan sitten vain hakemaan. Sit neiti tuumas meille, että ei kannata. Ne kaikki on varattu! TÄH!!! Sitten mentiin kotiin ja tilasin netistä ja sehän tuotiin seuraavalla viikolla kotiin. Yksin kuljetus kotiin makso sen 50 eur... JUST!

Toi syöttötuoli on ihan paras. Meillä on se Trip Trap. Ei kyllä saa kaatumaan sitten mitenkään. Neiti tykkää siinä istuskella kunhan on jotain sormiruokaa tarjolla. Saa vanhemmatkin syödä ruuan rauhassa. Konttaamaan täällä varmaan lähdetään ihan pian. Kovaa harjoittelua... Neidillä vain palaa turhankin helposti hermot kun ei homma toimi. Välillä kunnon krokotiilin kyyneleet tulee siinä konttausasennossa.
Noista vaipoista. Onko muut vielä siirtyneet housuvaippoihin? Meillä on päivisin ne käytössä. Yöksi ne ei riitä.
Skallo: Teille hurjasti voimia!!! Se on niin kauheeta. Meillä on yöt olleet nyt vähän parempia, mutta yksi iso miinuspuoli tässä on. Jos neiti nukkuu omassa sängyssä niin yö on ihan kaaos! Eli neiti on nukkunut nyt meidän välissä. Siinä hän nukkuu ihan hyvin. En todellakaan haluaisi, että neiti nukkuu meidän välissä =( On aina ihan jumissa ite aamuisin. Mutta jos omaan sänkyyn nostaa niin heräilee, äheltää, huutaa, kirkuu... Heti kun pääsee viereen niin nukkuu kiltisti. En tiedä mikä on...
 
Paljon onnea mohomahalle ja nätit on tosiaan sormukset!

Meillä on käytössä toi ÄP toppis, tarvittaessa laitan vielä jonkun villapuvun väliin ja vaunuissa on makuupussi, joten luulisin pojan lämpimänä pysyvän! Hän on muutenkin sellanen kuumakalle, ettei paljon vaatetta tarvi..

Meillä on käytössä pampersin housuvaippa päivisin ja teippivaippa öisin. Housuvaippa on kyllä aika hankala laittaa ja tuntuu et se täyttyy nopeesti.. Kaikkein paras vaippa mun mielestä on pampersin baby dry..Nyt ostin vaihteeks sitä active fit:tiä ja se se vasta pahalta haiseekin...Yksikin pissa ja vaippa haisee todella kuvottavalle, joku vika siinäkin...Käyttämättömänä ei haise millekkään.. 

Paljon voimia Skallolle, toivottavasti teillä yöt paranee pian! On varmasti todella kuluttavaa heräillä vähän väliä!

 
Kiitos kaunis kaikille  [img]http://www.cosgan.de/images/kao/froehlich/d045.gif[/img]
Ei olla vielä päätetty häistä mitään.. Kesähäät olis varmaan se meiän juttu, mutta en tie haluanko kun ihan vaan muutaman ihmisen. En oo oikein koskaan tykänny olla huomion keskipisteenä. Ja sen lisäks ahdistaa jo sekin, kun meiän molempien vanhemmat on eronnu eikä tykkää olla tekemisissä toistensa kanssa. Mun mummo on katkassu välinsä äitiini ja miehen mummo alkaa olee jo niin vanha ettei jaksa. Tulee jotenki sellane olo, että miks sitä sitte viittis ketää ees kutsua. Katotaan nyt mitä saadaan puhuttua, mutta voi olla että on sitte muutama hyvä kaveri ja veljet mukana keimeissä.
Mies paljasti eilen, että se ois kosinu mua jo parisen vuotta sitten ja oli sormukset jo kattonu, mutta ilmeisesti oli kaivanu multa vähän tietoja ja se sormus oli sellanen mitä en olis kuulemma halunnu joten se ei uskaltanu hommata sitten mitään sormusta :D Ja ilman sormusta ei voi kuulemma kosia... No nythän ne on yhdessä valittu, molemmille mieleiset ja kosittukin silti on.
Mentiin illalla saunaan ja juotiin siellä kuoharipullo  [img]http://www.cosgan.de/images/kao/musik/n050.gif[/img]

Kipeinä täällä vieläkin, joten kihlajaiskahvitus pidetään vasta viikon päästä sunnuntaina.. Kai siihen mennessä ollaan Nean kanssa terveinä.

Summerwinella on hurjan kuulosta kun nyt jo tosissaan kiivetään tukee vasten seisomaan.. Nea on nykyään aina koirien ruokakuppien kimpussa, kolisuttelee ja siirtelee niitä ja kyllä.. järsii myös.
 
Ihan hirmuisesti Onnea Mohomaha ja Sulho <3emoticon emoticon  Me ollaan kihloissa oltu 3.5v ja sitä naimisiin menoo oottelen vieläkin..hmph..ehkä joku päivä ukkeli tajuais kosiakin..pitäs varmaan mennä kans sormuksia "muuten vaan" katteleen ;D
 
mohomahalle onnea kihlauksesta :) Oli tosi nätit sormukset, mulla on ihan tylsä perus valkokultainen, ei edes kiveä emoticon  Ehkä sitten jos joskus päästään häitä järjestää niin sitten saan vähän hienomman :D

Skallolle voimia emoticon 

summerwine Mäkin niin pelkään että nyt kun toi konttaaminen sujuu että koska keksii nousta seisomaan. Iida on nyt alkanut nousemaan polvilleen tukea vasten niin ei varmaan mee kauaa että alkaa siitä ponnistaa pystyyn, mä en ite oo vielä henkisesti valmistautunu tälläseen emoticon

Meillä on yöt muuttunu nyt ihan ihme hulinaksi kun neidin pitää kesken unien nousta ylös konttaamaan. Mulla menee aivot ihan jumiin jos on vähänki enemmän univelkaa, eilenki pyörin kaupassa varmaan tunnin kun en millään saanu päähäni mitä olin siellä ostamassa, en muista vieläkään joten ei varmaan ollu sitten mitään kovin tärkeää mutta ärsyttää niin vietävästi emoticon  Unohtelen sanojakin kesken lauseen ja änkytän.. ainakin miehellä on tosi hauskaa mun kustannuksella emoticon
 
mohomahalle hurjasti onnitteluja!!!emoticon 
me ollaan oltu muistaakseni reilu 3v kihloissa. naimisiin ei aijotakkaan. ei vaan oo  mun juttu. en ymmärrä vaan sitä naimisiin menon pointtia. toiselle voi lupautua muutenkin ja mä en vaan tykkkää siitä että toinen "omistaa" toisen ja lupaa olla toisen kanssa lopun elämäänsä. koskaan ei voi tulevaisuudesta tietää. enkä halua antaa  tai että mulle annetaan perättömiä lupauksia vaikka ukkelin kanssa haluankin olla niin kauan ku rakkautta riittää. ees pikkulikkana en oo haaveillut prinsessahäistä. päinvastoin kokenut ne jotenkin kummallisiksi rituaaleiksi.. yhtä päivää varten kauhee säätäminen ja rahan meno.. noh tää on mun mielipide.

mä painin pitkään ton SYÖTTÖTUOLI asian kanssa ja mietin ostanko sen tripp trapin. noh sitten kun käytiin mun vanhempien luona nappasin sieltä matkaan mun pikkuveljen vanhan syöttötuolin joka on ihan hyvässä kunnossa. (eli tuoli on siis n.26v vanha) ja meidän viivi rakastaa sitä tuolia. istua napottaa siinä niin että mä saan rauhassa kokata, leipoa jne. hihkuu ja touhuaa siinä kauheesti. viivillä on nyt tullut se että ei meinaa millään viihtyä lattialla. sillä menee hermot kun ei pääse eteenpäin ja nyt parina päivänä ees istualtaan ei meinaa viihtyä vaikka sen kaa kuin leikkis, mutta sitten kun laittaa syöttötuoliin niin kaikki on hyvin..
tosta SORMIRUOKAILUSTA. millä te ootta alottaneet? siis voiko sitä antaa vaikka ei ois hampaita vielä yhtään?  musta tuntuu aika hurjalta antaa esim keitettyä porkkaanaa paloina. tuntuu että sehän tukehtuu siihen just....
MAHALLAAN NUKKUMISESTA  meillä viivi on alkanut nukkuu mahallaa öisin. mönkii ja myllää öisin ja nyt on jäänyt se pois että on poikittan sängyn päässä kun herään.. mutta nyt ollaan sitten mahallaan.. tosin päivisinkin se saattaa nukahtaa lattialle lelujensa keskelle mahalleen.. (aina kun soi liberopaketin cd) musta se tuntuu jotenkin hurjalta. oonkin sitten kääntänyt sen selälleen jos vaan itte herään yöllä. tuntuu että mahallaan nukkuminen on jotenkin tukalaa.. mites muut?
nyt pitää jatkaa tota pyykkivuoren pienentämistä.. mukavaa päivää maamoille.. :)
 
kiitos tsemppaajilleemoticon  päivä kerrallaan taas pakko mennä. Petupapun kauppareissu kuulosti mun jokapäiväseltä menolta, unohtelen perussanoja ja jumittelen muuten vaan. Oon ihan saletti että tää univaje on suorastaan puolittanu mun älykkyysosamäärän emoticon Mohomahalle onnittelutemoticon vaikka oon ihan kyynikko avioliitto-instituutin suhteen niin ihan herkistyttää kun toiset kihlautuu. Mä vollotan aina häissä vaikka en ees usko avioliittoon! en tiä mikä buumi nyt on ku joka toinen ohjelma on jostain häähulluista, niitä ku pari kattoo niin ei jää mitään harhakuvaa häiden romanttisesta luonteesta, älä sit mohomaha heittäydy bridezillaksi, ethän?emoticon Gibsonille piti viel mainita et meil on vähän samaa ilmassa, eilen en saanu herraa nukkuu kunnon päikkäreitä muuten ku sylkyssä pitämällä... mietin et oisko tää jotain kiintymys-vaihetta?? meil kun herra nukkuu yleensä paremmin ylhäsessä yksinäisyydessään... vaikea sanoa kun Liekki oikeen flirttaa aina kaikille muille ihmisille eikä oo mitenkään kiinni mussaemoticon
hani, mä alotin antamalla maissinaksuja ja potun ja porkkanan palasia vielä kun ei ollu hampaita. Kukkakaali ja parsakaali on kyl muodoltaan ehkä helpoimpia aluks. Ihme kyllä niin ei meil oo kertaakaan meinattu tukehtua vaik välil poika lohkasee jonku palasen ja jemmaa sitä suussaan ku paraski hamsteri :)
 
Onnea mohomahalle:) Sun pitää kutsua meidät sinne sun häihin;DD
Meilläkin jo 6-vuotta ollaan oltu yhdessä eikä sormuksia ole. Ei ole vielä tarpeeksi vakavaa tämä meidän juttuemoticon noh häistä ollaan puhuttu et minihäät tai käydään "salaa" maistraatissa. "Miks ruokkia koko sukua, kun voi nekin rahat käyttää vaikka häämatkaan"

Konttaamista täälläkin jo kovasti harjotellaan.
Omassa sängyssä ei oikein enää neiti nuku ja pyörii yöllä ympyrää meidän välissä:D ja aamulla herättää repimällä naamasta ja hiuksusta, autsss..
 
Tuosta naimisiin menosta pakko vielä kirjottaa... Mä en haaveile mistään isoista häistä. Sillee olis selvä visio siitä. Pienet talvihäät, paljon jätkänkynttilöitä, valoja yms... Joo, kyllä mä sen ymmärrän, että ei se naimisiin meno sillee mitään muuta.

Vaikka näin ei sais sanoa, mutta jos mun miehelle sattuis käymään jotain niin mä olisin itse ihan puilla paljailla. Se vähäinen suku mitä miehelläni on, ovat tyrmänneet minut täysin sen jälkeen kun Netta syntyi (olen pilannut mieheni elämän ja ennenkaikkea hänen poikansa elämän ja olen vain rahan perässä pla..pla...pla...) Asutaan miehen asunnossa (hän on omistanut tämän asunnon jo ennen kuin tapasimme). Tämähän tarkoittaa sitä, että myös kaikki irtaimisto luetaan miehen omaisuudeksi vaikka niistä osa minun olisikin. Niin ja sitten tuo auto. Joo siinä olen toisena haltijana... Joo... ei sais ajatella tämmösiä, mutta välillä on vähä pakko. Avoliitossa vain kaikki on vähän "hatarammalla" pohjalla vaikka omistaisitkin puolet asunnosta. Se on vain puolet... Mikäli olet avopuolison suvun kanssa huonoissa väleissä niin huonosti voi käydä.
Me molemmat ollaan kyllä sillä kannalla, että avioehto tehdään jos naimisiin mennään. Jos jotain omaa on niin se on kyllä omaa. Ei tartte eron sattuessa ruveta jakamaan toisen kans.

Sormiruokailusta: Kaikenlaista olen Netalle antanut vaikka ei hampaita olekkaan. Mielellään jotain sellaista mistä ei saa paloja irti. Vähän kuivunutta ruisleipää, kurkkua, paprikaa, ne maissinaksut, patonkiakin olen antanut, porkkanaa (raakana), banaania (sen muussasin niin sai toinen läträtä sen kans ihan vapaasti). Eipä niistä paljon suuhun tuu muuta kuin makua. Miten muut? Kivahan se olis että vois antaa myös muuta. Joku oli antanut keitettyjä vihanneksia paloina.
 
skallon kanssa mennään vissiin samoilla linjoilla ton avioliiton kanssa.
mua on kosittu parikymppisenä. mies makso käytännössä kaiken ja mä "vaan" asuin sen asunnossa ja opiskelin.. sitten alko puheet naimisiin menosta ni mä lähdin kävelee. en halunnut elätettäväksi.
mä vieraksun sitä että mun pitää jakaa jotain. mulla on oma auto, oma prätkä(jonka tosin myin viime kesänä) oma laina, oma osuus vuokrassa, omat laskut, omat ostokset, oma tili jne. oma itsenäisyys.
 viivin hankinnat on pääosin mun vastuulla ja hyvä niin. ja JOS joskus meen naimisiin (vaatii vaan sen että mulle selitetään perinjuurin mikä pointti siinä on ja saadaan vielä uskomaan siihen.) niin en tosiaankaan aijo luopua omasta nimestäni (en ymmärrä sitäkään miksi naiset ottaa miehen sukunimen?????) omasta tilistäni, rahojani en jaa jne. en halua olla riippuvainen mistään. (viivi on asia erikseen :) )

samoin mäkin itkee pillitän häissä/kihlajaisissa.. tosin sitten iskee kauhee kyynisyys että nooooh. kahden vuoden päästä noikin tappelee omaisuudestaan ja lapsistaan. :) ja ne 10tonnia mitä meni häihin on mennyt kankkulan kaivoon...

nomun täytyy viiville alkaa kokeilee jotain sormiruuaksi. tuntuu että sillä on jo aika niitä kokeilla. kiitos vaan ohjeista. :) kauhistuttaa vaan siitä hommasta tuleva sotku. en voi sietää sekamelskaa tai sotkuja.... meinaa käämi palaa heti. äskö annoin viivin touhuta vähän ruuan ja lusikkansa kaa ja heti oli kauhee sotku ja mulla kauhee kiire siivoo heti jos vähänki jotain meni käteen tai pöydälle..- tässä koetellaan kyllä meitiä. :)
 
Olipas kiva tulla lukee tänne tänään, paljon tekstiä ilmestyny pienessä ajassa. Vähän niinku vanhoina hyvina aikoina emoticon

Mohomahalle suuret onnittelut! Täällä ei oo toivookaan että kihloja kukaan hommais. Mies on kerran ollu kihloissa (kuten myös minä), eikä kuulemma toiste enää kihlaudu... Kun naimisiin voi mennä ilman kihlojakin...

Mulla kans muisti pätkii ihan hulluna. Välillä huomaa kävelevänsä jonnein ja miettii samalla miks mä tänne meen ja kans unohtelen asioita kesken lauseen. Välillä vähän nolottaaki, ku ei muista mistä puhu kolme sekuntia sitte. Mä oon mitä oivallisinta seuraa mun muistihäiriöiselle ukille emoticon .

Vannotin alkutalvesta etten osta Ronille toppapukua, kyllä sillä äp-puvulla pärjää. Toisin kävi. Ennen joulua näin henkassa alerekissä "isojen poikien" toppapukuja 15€, ei voinu jättää sinne. Ihan hyvin ois pärjänny ilmanki, mut on se kiva ku on erikseen "pyhävaatteet".

Nokkamuki on ollu meillä kovassa käytössä. Tupperin muki on kans sellanen et siält tulee nokkaa järsimällä. Nyt Roni on oppinu jo miten sitä imetään. Aika hassua et nokkamukia imee, mut tuttipulloa ei.

Mä sillon paasasin niistä vaipoista. Jotain linjaston puhdistusainetta niissä vaipoissa oli. Yön yli tuuletus riitti sillon hajujen poistoon.
Housuvaipoista mä en oikeen tykkää. Hankalaa pukea niitä ku toinen ei osaa vielä seistä. Ja siinä kuminauha kohdassa on jotain mikä ärsttää ihoa, kun menee iho näpyille siitä kohdin. Ja kun tuo pikkumies on hiuka pullukka, niin tuntuu vähän tiukoilta noi vaipat.

Hurjan kuulosta, kun muutamilla naperot jo seisoo. Meillä ei liikuta mihinkään, paitti käännytään selältään mahalleen. Harjottelee navan ympäri pyörimistä. Juttua piisaa kyllä sitten senkin edestä, tulee äitiinsä ;). Pinsettiotetta harjotellaan kans kovasti.

Kutsuhuuto vaunuista kävi ja nyt syömään

 
Pientauko ollu täällä käynnissä.. mutta ihana nähä ettei kokonaas oo kuihtunu tää, mukava lukee teijän muitte kuulumisia..

Paljon onnee täältäkin mohomahalle!. :)

Me mentiin miehen kanssa kihloihin uskokaa tai älkää synnytys salissa. :D Minä olin siinä ilokaasu höyryissä, enkä oikein kunnolla muista mitä se mies mulle sano, mutta kihloissa ollaan.. Ihana tilanne sinäänsä oli kun ensin olin kauheen kipee supistuksista ja kun sain ilokaasua nii se oli kyllä mulle suuri helpotus.. Muistan vieläkii kuinka ensimmäisen vetäsyn jälkeen nauratti ihan hillittömästi..emoticon  (vieläkii naurattaa kun ajattelee et kätilökii ihan hoo moilasena kahto ku en saanu piettyä pokkaa, mutta onpahan ne nähny varmaan vaikka mitä...) Ehkä se mies sit ajatteli siinä et nyt olis hyvä tilaisuus ottaa kihlatkin puheeks.. Oltiin kyllä puhuttu kihloihin menemisestä jo aijemminkin..

Mahallaan nukkumisesta.. Meijä tyttö nukku pienempänä mahallaan, mutta kun alko liikkumaa enemmä ja kääntyilemään nii ei enää nukutakaa mahallaa, nii kaua se äheltää mahallaa sängyssä et sen käy kääntämässä oikein päin ja sit nukahtaa.. Mä en oo koskaa pelänny tuota mahallaa nukuttamista, oon antanu nukkua aina nii ku nukahtaa... Toki vähän katon jos peitto mytyssä päällä tai jotain et käyn sen verta siirtämässä et saa kunnolla ilmaa..
 
Mä kans annan neidin nukkua ihan missä asennossa nyt sitten haluaa. Liikkuu niin paljon, etten mitenkään voi olla aina kääntämässä. Yleensä nukahtaa kyljelleen, mutta kääntyy siitä sitten mahalleen jossain vaiheessa.

Me oltiin kihloissa vajaat 8 vuotta ennen ku mentiin naimisiin... ja nyt on oltu naimisissa 2,5 vuotta. Mä kyl tykkäsin järkkää niitä bileitä ja ei haitannu yhtään et makso häämatkoineen ihan sikana, mut oli kyllä parhaat bileet missä on ikinä tullu oltua:) Ja kun vielä muidenkin suusta on kuullut samaa, niin ihan parasta. Me kutsuttiin molempien lähisuku ja sit kasa kavereita, yhteensä tais olla 70 vierasta.

On se silleen just selkeempää kaiken perinnönjaon yms. kanssa, kun ollaan naimisissa, meilläkin kun kuitenkin on oma talo ja autoa ja muuta, mutta eipä siinä kai sen suurempaa eroa muuhun yhdessä oloon oo. Ja mä taas tykkään et on sama sukunimi koko perheellä, on jotenkin yhtenäisempää varsinkin nyt, kun on lapsikin (vaikka pitää kyllä sanoa että mietin aika pitkään että otanko miehen nimen vai en, mutta nyt se tuntuu just oikeelta päätökseltä).

Sormiruokaa mäkin oon antanu just porkkanaa (sekä keitettyä että raakaa), omenaa, maissinaksuja, kurkkua... ei meilläkään oo meinattu kertaakaan tukehtua:)
 
Takaisin
Top