Vauvantuoksuista arkea

Oi kun täälläkin ois semmonen mahdollisuus! Muskaria on mutta en vältsisti haluisi sitä maksaa jos ja kun muutetaan niin se jää käymättä. Tuo perheen talon kerho on ilmanen ja just kohdennettu esim 6-12 kk vauvoille oma ryhmä. Eikä siihen tarvii sitoutua. Mutta ootan innolla, että mitä tämä tuumaa kun vien sen jonnekin missä on muita pikku ihmisiä :) Ok, Roosa varmaan syö ne. Tällä on semmonen tapa nuolee ja purra ihmisten naamat, ja pikkasen pahempi tapa repiä... mutta se oppii vielä! Vanha jack russelin terrierikin on oppinut ettei roosan lähellä nukuta (tää puotti isänsä sylistä vanhan matkapuhelin nukkuvan koiran päähän) ja osaa lähtä karkuun roosan kurkottavaa tahmakättä :-D
 
Me ilmoittauduttiin muskariin. Ja ke aamuisin on semmonen muskari, mihin ei tartte ilmoittautua. Jos joskus oltas sillon hereillä, vois käydä. Ja torstaisin on perhekrho.

Pitää alkaa vähän siedättämään tätä, kun aina ollaan vaan kaksin. Sunnuntaina käytiin yksillä 4v synttäreillä ja kohta tytärkin rupes rentoutuun mutta lattialla tuli heti äitiä ikävä.
 
Mua hirvittää miten meille käy kun isot alkaa koulunsa taas... ei oo minusta viihdettä roosan tarpeiks, se on jo nähty!
 
Meillä alkoi jo perheuinti, ja parin viikon päästä sisarusmuskari. Neidin ja äidin kahdenkeskiset riennot jätän tällä kertaa kokonaan väliin, käydään omatoimisesti äiti-vauva -jutuissa ja nähdään äippälomalla olevia kavereitani lapsineen, se riittänee enemmän kuin hyvin.
 
Perhekahvila (MLL:n) alkais pyörimään meidän kylällä taas keskiviikkona... Mä mietin vielä....
 
Meillä alkaa sisarusmuskari pe. Vähän stressaa kun pitää ennen kymmentä olla jo paikalla :-D meillä on jääny kesärytmibpäälle ja oon monena aamuna 10 pakottanut esikoisen aamupalalle. Joudun varmaan laittaa varuiks herätyskellon soimaan. :-)

Mä mietin mll:n äiti-vauva tanssia mut kun se on su niin en oikeen tiiä haluunko viikonlopulle pakollista menoa.
 
Me ilmoittauduttiin vauvasirkukseen Linnanmäen sirkuskouluun. Nyt tänään oli tullut viestiä et ryhmään on ollut vähän ilmoittautumisia, et on vielä epävarmaa touteutuuko se. Eli jos jotain pääkaupunkiseudulla asuvaa kiinnostaa, niin ilmoittautuukaa :wink
 
160€ lukukausi. Mä ilmoittauduin nyt jo, koska petaan tulevia vuosia. Ne tenavaryhmät on täysiä, mut paikka säilyy edelliseltä vuodelta.
 
Pakko kommentoida. Me oltiin keväällä neidin kanssa vauvasirkuksessa ja tykättiin molemmat (kylläkin Tampereella), mutta periaate varmasti sama. Voin suositella ja siinä oli sama, vauva ryhmään saatiin juuri riittävästi osallistujia ja muut ryhmät täynnä varasijoja myöten.
 
Meki ilmotauduttiin vauva uintiin ja se alkaa lauantai aamuna 8.30.. Odotan niin innolla =) muskarii oon kans miettiny mut en oo vielä päättäny =)
 
Vauvauinti jatkuu meillä tällä viikolla, mutta pitäiskin tosiaan alkaa ottaa selvää noista muistakin vauva-aktiviteeteista. Meillä kun arki pyörii aika samaa rataa: herätään, äidin aamupala, pojan aamupala ja pikku-unet, soseita, äidin lounas pojan päiväunien aikaan ja sit isi tuleekin kohta kotiin :)
Tänään näyttäis jopa siltä että päiväinet voi kestää enemmän kun sen normi 40min. Pitäis muistaa ottaa kirja/lehti matkaan että voin istuskella puistossa kun toi vetää sikeitä. No ehkä tää tänään on joku oikku joka ei toistu ja palataan pikku-uniin...
 
Just kyselin entiseltä työkaverilta siitä tän kylän perhekahvilasta... Niinku epäilinki, se on pienen sisäpiirin käytössä (kuten monet muutki asiat ja paikat täällä) oli kuulemma tullu tunkeileva olo ku se oli pari kertaa koittanu siellä käydä. Ja tää mun kaveri on kuiteki ikänsä tässä kylässä asunu ja tuntee paaaaaaaaaljon enemmän ihmisiä ku minä täällä. Kiva ku toisilta pilataan ja evätään tommosetki aktiviteetit olemalla "lehmiä". :shifty:
 
En oo ihan varma, kun en ole ennen ollut. Mutta uskoisin sen olevan ns. äiti-lapsijumppaa. Mun kummityttö on ollut siellä sirkuskoulussa 4-vuotiaasta saakka ja niillä oli kaikkea akrobatiasta tasapainotteluun ja trapetseihin lapsen valmiudet huomioiden.
 
Voi vitalis :-( Onpa keljua! Tämäkin on tämmönen sisäänpäin lämpiävä pikku kaupunki, ja ei muuten tullu mieleenkään, että sama meininkihän se on täälläkin melko todennäkösesti. Mutta kyllä minä vi**uillessani survon ihteni sinne. Minä nautin kun saan ärsyttää muita ihmisiä :-) Eikös tuommoset pikku kuppikuntalaiset aina vähän vedä hernettä nenään kun seuraan tuppautuu joku joka ei kuulu joukkoon ;-) Tuli melkein töihin ikävä! Kyllä piristi aina esim taukohuoneeseen mennessä kun näki, että siellä ei ole muita kuin henkilökunnan pahimmat bimbot latkimassa blå bandia kahvikupista. Mulla oli väärän väriset (ruskeet) hiukset heidän kerhoon. Niin ja ruoka, mulla olo eväänä ruokaa kun niillä oli ne jauhopussit. No nehän oli ihan pässiä sakkia enkä ikinä haluais kuulla mitä semmosessa päässä liikkuu, mutta ihmisen pitää syödä. Niin minä menin aina ilosena joukkoon blondahtavaan ja heittäydyin niin niin idiootiksi ja ärsyttäväksi kuin vaan pystyin. Nehän varmaan piti minua oikeasti vähän tollona kun kaveerasin siinä, mutta sainpahan heidät aina paikalta poistumaan.

Mutta että perhekerhossa :-( Lasten takiahan sinne mennään, kyllä roosalla pitää kavereita olla. Eikä roosan äiti saa kiusata muita äitejä ;-) Mitähän me sitten keksitään?
 
Vauva sirkuksessa oli laululeikkejä ja paljon välineitä joiden kanssa tehtiin kaikkia temppuja ja muutenkin kaikkea mitä ei ilman ohjausta uskaltaisi edes kokeilla mm trapetseja apuna käyttäen. Vähän hankala selittää. Neiti tykkäsi todella paljon samoin äiti ja neiti oli vaan 4 kk, kun aloitettiin se. Ja on todella jäntevä ja tykkää edelleen tosi paljon kaikista tempuista ja ns rajummasta menosta:smiley-bounce012:smiley-bounce012
 
Höh, meillä olis vauvasirkusta just ennen uintia, taidetaan passata. Tai olis toinenkin, 10:15 toisella puolen kaupunkia. Mitä ihme aamuaikatauluja joka paikassa on? Tehdäänkö me jotain väärin, kun ollaan saatu aamutoimet valmiiks sillon, kun on aamupäikkäreiden aika?
 
Takaisin
Top