Vauvantuoksuista arkea

Meillä 18€ kerta vauva plus kaks aikuista. Ei oo mikään halpa harrastus.. Kerran viikossa..
 
Noihin uintihintoihin verrattuna tuo meidän sirkuskoulu tuntuu sitten ihan kohtuuhintaiselta, koska siinä maksetaan koko lukukausi kerralla.
 
Noin määkin aina aattelen jos on joku kallis lukukausimaksu eli jaan sen käyntikerroilla. Helpottaa.
 
Mä kävin vähän puistoilemassa sen mun entisen työkaverin ja sen 2 vuotiaan pojan kanssa. Oli puhe että perustetaan oma perhekahvila jos ei kerran muualle huolita!!! Sano että sillä on pari mammakaveria joilla on sama ongelma, ei oo paikkaa missä käydä ni ne vois pyytää mukaan. Sillä mun kaverilla on iso talo eikä mitään lemmikkejä ni niiden luona voitais välillä kahvitella porukalla :joyful:
 
täällä on vaa muskari ja perhekahvila.. Täs jälkimmäisessä käytii keväällä jo muutamasti mut siel kaikki tunsi toisensa jo nii hyvin et oli vähän tungetteleva olo.. Ja meidän uhmakas neiti on aika päällekäyvä, ei siis ujostele juuri lasten seurassa ja ois koko ajan jotain taluttamassa hänen kanssa leikkiin ja ne ei tietty oia halunnu.. Muskarissa ollaan, nyt mietittiin jos tulee perheryhmä nii mennää sinne neljästään :)
 
Mä testasin tänään ekaa kertaa citymarketin kotiinkuljetuspalvelua. Eka meinasin et oonko jo liian laiska jos ulkoistan kaupassakäynnin, mutta kelleppäs noi on suunnattu jos ei autottomalle lapsiperheelle? Muuten tosi jees, paitsi että _vaipat_ ei tulleet, koska olivat loppu. Vaipat oli suurin syy miksi edes päädyttiin kokeilemaan, niin olihan se pettymys. Tilattiin paljon muutakin painavaa ja pilaantumatonta, eli ei mikään turha keikka ja palvelu oli ystävällistä ja tehokasta. Olin vaan laskeskellut, että koska siellä oli vaipat halvempia kuin meidän lähikaupassa, niin muutaman paketin kun ottaa niin sillä kattaa jo toimitusmaksusta hyvän osan...

Suosittelen silti, ensi kuussa testataan varmaan s-ryhmän vastaavaa palvelua :)
 
Onkos täällä ketään joka on kokeillut mallasuutetta ?
Neiti on kakannut hyvin pieniä määriä ja selvästi työlästä ja kipristeleekin hieman niin annoin eka annoksen tuossa pari tuntia sitten että kuinka nopeasti toimii ?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Toim huom kokeilin itsellekin n pari tuntia sitten enkä ainakaan itse ole havainnut mitään muutosta :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Meillä oli käytössä mallasuute ihan pienenä. Tais 6h mennä et alko vaikuttaa...
 
6-8 tuntia oli meilläki vaikutusaika. Muutaman kerran autto jo 4 tunnissa. Aika usein jouduttiin käyttämään sillo ku Veka oli ihan pieni.
 
Kiitos nopeasta vastauksesta ihanat :) joo aamulla tuli jo vähän helpommin ja annoin vielä aamulla lisää katsotaan miten toimii.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Meillä oli keskiviikkona eka vauvasirkus. Ihan mukavaa siellä oli ja paljon osallistujia. Täytyy vaan sanoa, et tän mamman käsivarret tulee kipeytyy siellä, kun tuota yli 10kg poitsua apinakiikussa keinuttelee :grin.

En siis aatellut että vanhempiakin opetetaan siellä tekemään temppuja. Siellä opetettiin jongleeraamista ja yhdessä vauvan kanssa pyörimisessä piti tehdä "sirkusjalat".
Tällä mun koordinaatiolla jätin kyl ihan suosiolla väliin niin ei lapset saa traumoja
 
Meidän kolmen kerran sirkuskurssi on jo ohi. Oli kyllä huippua!

Toini oli riemuissaan, kun sai olla kieputeltavana. Ainoa osuus joka ei neitiä miellyttänyt oli loppuleikki, kun olis pitänyt rauhoittua. Muut äidit heijaili vauvojaan lempeästi, kun mä taas vatkasin omaani raivoisasti puolelta toiselle, kun ei se muuten ois viihtynyt. Koko rahan edestä humputusta vaati Toinikin. :joyful:

Meilläkin muuten opetettiin vanhemmille jongleerausta. Oli ihan hauskaa, mut vaatii ehkä vielä vähän reeniä meikäläiseltä, ennen kuin lähden Sirkus Finlandiasta töitä kyselemään.
 
Käytiin tänään pikkumiehen kans ekaa kertaa seurakunnan perhekerhossa ja oli kyllä yllättävän mukava reissu! Jimpula oli aivan mielissään ja itsekin sain toisista äideistä juttuseuraa helposti.

Ensin oli mukava hartaus, sitten kahviteltiin. Sitten saikin leikkiä tai askarrella, ja pikkujäbäkin sai heti leikkikaverin pikkupimusta. Tosin heillä oli jo silmäpeliä hartauksen aikana :grin Lopuksi oli vielä pieni kokoontuminen, jossa laulettiin ja leikittiin. Kesti puolitoista tuntia, mutta aika meni kyllä todella nopeasti. Aivan huippua ja mennään kyllä uudestaan :)
 
Takaisin
Top