Vauvantuoksuista arkea

No jaa..tukiperhe hakemusta aattelin laittaa ja tänää oli neuvola.. Vivian ei saa syödä nyt mitään muuta ku mustikkaa,vadelmaa,perunaa ja porkkanaa ku se on jollekki allerginen :/ Yöt nukkuu vieressä ku ei nuku omassa sängyssä äitin kainalo kaikista paras :)
 
Eriika, niin mäki tarkotin niitä kierukan asettamisesta aiheutuvia vuotoja. Voihan ne kestää joillaki useemman kuukauden. Mullaki on kestäny jo yhen kuukauden, mut huomenna saan tän onneks pois. Mä oon niin kypsä näihin sivuvaikutuksiin, et aattelin olla kokonaan ilman vähän aikaa, sekä ehkäsyä että vällyjen heiluttelua :angry5. Mua niin rupes korpeemaan, ku ehkäsyneuvolan täti sano, et jos mä nyt haluun vaihtaa ton hormonikierukan kupariseen, ni joudun ostaa sen ite. Ekana kierukkana ois ollu ilmanen, eli nyt joutusin ostaa kaks *aatanan kallista kierukkaa putkeen :angry4.
 
Oho, voipa kestää kauan yks vuoto! Mulla ilmeisesti nyt loppunu vuoto. Katon vielä huomisen varmistukseksi :)
 
Se vuoto on siis sivuvaikutus mikä saattaa kestää ja kestää ja kestää, kun taas osalla jää vuodot kokonaan vuotamatta? Ymmärsinkö oikein?:confused:
 
Kuparikierukka voi aiheuttaa aika yleisestikin pitkittynyttä vuotoa hormonikierukka ei kai niinkään jos olen asian oikein ymmärtänyt :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Lekuri sanoi, että yleensä kuparikierukka runsauttaa kuukautisvuotoa ja hormonikierukasta aiheutuu tiputteluvuotoa. Varuiks tosiaan käski oottaa ennen petipuuhia, että tämä vuoto loppuu ettei tulis tulehdusta.

Mä meinasin jo hyökätä miehen kimppuun, mut beebe blokkas... NÖYYY!!!! No on se päivä huomennakin. . . .
 
Mä vuodan edelleen ja samoihin aikoihin laitettu mullekkin kuparikierrukka kun tiadalle. Halujakaan ei löydy ton vuodon takia. Mulla alkaa hajoon pää tähän...
 
Mulla hormooni kierukka miin turha ku olla ja voi ku pääse ees heiluttelee peittoo kenenkään kaa :/
 
Pikkuhiljaa alkaa varmaan kaikkien mahdolliset miehet palailla mahdollisilta lomiltaan töihin ja arki alkaa kesän hulinoiden jälkeen. Itse olin niin vailla tekemistä kesän alussa kun mies oli vielä töissä ja järjestään kaikki kerhot ja muut kesätauoilla. Nyt istuinkin eilen googlettemassa vauva-aktiviteetteja ja syksyksi on nyt ilmoittauduttu vauvauintii, vauvatanssiin ja muskariin. Lisäksi avoimia vauvakerhoja ja -treffejä olisi sopivasti (etäisyys, aika) ainakin kaksi kertaa viikossa. Oikein odotan jo kaikkien alkamista! Kuulostaa paljolta, mutta kun jokainen juttu kestää sen puoli tuntia tai vajaa tunnin niin jää vielä paljon aikaa päiviin ja sellaisia ihan kotipäiviäkin. Onkos muut jo alkaneet suunnitella kesän jälkeisiä tekemisiä? Ja jos ette niin tämän innoittamana kannattaa nyt alkaa, sillä ilmoittautumiset kaikkiin on nyt alkaneet. :)
 
Me ilmottauduttiin muskariin. Esikoinen käynyt sitä 5 vuotta niin saa tämä toinenkin nauttia samasta harrasteesta. Yksi syy oli myös muskarin ajankohta. Päästään sinne samalla lähdöllä kun viedään esikoinen eskariin :-) varmaan jossain perhekahvilassa tai avoimessa päiväkodissakin aletaan käydä kunhan arki asettuu uomiinsa :-)
 
Me käytiin jo keväällä tsekkaamassa vauvakerhoja ja niissä käyntejä jatketaan! Myös srk-muskari, johon ei tarvitse erikseen sitoutua. Ja vauvauinti jatku edellisellä viikolla :)
 
Kiitos! Me kans maanantaina ilmottaudutaan - ja löyty kaikkee muutakin kokeiltavaa :)
 
Me ollaan menossa sirkuskurssille. Sopii meille, kun lapsi on apina ja äiti ihan pelle. :geek Moni muukin juttu houkuttais, mutta kun tullaan kulkemaan isosiskon harrastuksissa mukana 5-6 päivänä viikossa, niin noita aikataulutettuja lähtemisiä tulee ihan riittämiin muutenkin.
 
Takaisin
Top