Vauvantuoksuista arkea

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lottie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä käännyttiin tänään mahalleen ja takaisin selälleen. :) Lilja viihtyy jo jonkin verran massullaankin lattialla. Muuten ollaan räkätautisia molemmat joten vähän vaisua eloa. Kauppaan pitäs lähteä mutta yleensä ajoitan kauppareissut tytön päikkäriaikaan ja nyt vaan haluaisin nukkua itsekin. :) Ehkä pärjätään vielä huomiseen.. :D

Meillä pari kertaa vetästy vahingossa mahalleen, ekalla kerralla tuli hetken mietinnän jälkeen itku

Täällä tuo opittu taito on tuotu sänkyyn ja ahdistunut vähkääminen kertoo kauneusunta uinuvalle mammalle että ihmislapsi on sängyssä vatsallaan käsi juntturassa vatsan alla .. :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Meidän leikkimatossa ei oo saanu pitää niitä kaaria yli kuukauteen. Muutaman kerran oon koittanu laittaa niitä takasi.. Jooei. Hirvee huuto alkaa samantien :wideyed:

Jimpulalla meni kans hermot vanhan leikkimaton kans heti ku oppi massulleen kierähtää. Nyt viihtyykin paremmin pelkän viltin päällä parin lelun kans tai erillä leikkimatolla, jossa on paljon ihmeteltävää itse matossa eikä oo kaarta ollenkaan. Mieluiten ois tietenkin sylissä koko ajan ja paljon onkin. Tänään ihmeteltiin maatuskaa pöydän ääressä. Poitsu rönötti puoli-istuvana sylissä ja "keilasi" kädellä paria maatuskaa nurin - voi sitä ilon määrää!!! :grin En malta oottaa, että oppis jo itse istuu niin sais herran ruokapöydän ääreen istuskelemaan viereen :Heartred

Mä niin kauhulla odotan niitä ensimmäisiä hampaanjälkiä tississä...auu!!!

En tiiä teistä, mutta mä oon NIIN seksuaalisesti turhautunut! Pitäis päästä kunnolla panemaan!!!!! Kierukkakin on jo, mutta vuoto vaan jatkuu ja jatkuu... Aloin jo kutomaan pojulle villapaitaa. Siitä tietää, että viimeinenkin järjen hiven on kadonnut.

Eipä muuta.

Ei mulle vaan kukaan sanonu, ettei sais sekstailla ennen ku vuoto loppuu. Sehän voi kestää kuukausitolkulla!

Niin siis tarkoitin tuota kierukan asennuksesta aiheutunutta verenvuotoa... Mutta näyttäis siltä, että loppuu mahdollisesti tänään! Jeeeee!

Voihan voihan sanonko mikä... täänyt ei vauvoihin liity tai mite sen nyt ottaa. Ostin uudet alushousut ja rintaliivit (imetysliivit tosin mutta ihanasti uuden valkoset) ja vähän oli toiveissa vilautella niitä miehellekin, mutta tuo makoo jo! Ihan sikeessä polonen ku viime yön töissä ollu. Jätetäänpä pitsipöksyt toiseen kertaan...

Voi happy! Miehes nukku onnensa ohi! Täällä mies olis tyytyväinen jos vilauttelisin kans jotakin hörsyä, mutta kun ei kiinnnosta yhtäääään -.-

Täälläkin mies simahti ku saunalyhty illalla. Mamma ois halunnu EDES halia kunnolla, murrrr!!!! Nytkin oon hereillä ja vois vaikka vähän vaihdella murun kans kiiltokuvia, mut se vaan kuorsaa... Pikku-ukkokin unissaan nauraa mulle! Miksen mää nuku!?!

Takaisin